اخبار ارز دیجیتال

تاسیس صرافی ارز دیجیتال آنلاین در تایلند

انجمن شرکت‌‏های امنیتی در تایلند قصد دارند برای تأسیس یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین مشترک اقدام نمایند.

شرکت‌های امنیتی در تایلند

از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال، استفاده و کاربرد این ارزها در کشورهای مختلف با واکنش‏‌های متفاوتی رو به رو شده‎است. در برخی از کشورها حمایت‏‌هایی توسط دولت و شرکت‌‏ها از ارزهای دیجیتال شده و در برخی دیگر از کشورها نیز خرید و فروش ارزهای دیجیتال به طور کلی ممنوع اعلام شده‎است. با این حال افراد زیادی مشتاق هستند تا از وجود و کاربرد ارزهای دیجیتال در بستر جامعه و فعالیت‌‏های اقتصادی خود بهره‌‏مند شوند. چرا که کاربردهای ارزهای دیجیتال علاوه بر صرفه‌‏ی اقتصادی، می‌‏تواند باعث توسعه و گسترش فعالیت‏‌های بخش‎های مختلفی از صنعت گردد.

تایلند و حمایت از ارز دیجیتال

یکی از کشورهایی که اخیراً حمایت خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرده، کشور تایلند می‏‌باشد. این کشور در جنوب آسیا واقع شده و از نظر تجاری یکی از کشورهای مطرح در منظقه می‌‏باشد. لذا حمایت تایلند از ارزهای دیجیتال می‎تواند عامل تأثیر گذاری در افزایش کاربرد و همگانی شدن ارزهای دیجیتال در منطقه گردد. در این راستا، کشور تایلند قصد دارد از فعالیت گروهی از شرکت‎ها، تحت عنوان انجمن شرکت‏‌های امنیتی حمایت نموده و راه را برای پیشرفت و توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال باز کند.

این گروه یعنی انجمن شرکت‌‏های امنیتی قصد دارند تا از طریق عقد قرارداد و پیمانی چند طرفه، نسبت به تأسیس صرافی ارز دیجیتال آنلاین در کشور تایلند اقدام نمایند. هدف این گروه این است که صرافی ارز دیجیتالی را تأسیس کنند تا از حمایت‌‏های چندین شرکت امنیتی برخوردار بوده و کار خود را از طریق همکاری این شرکت‏‌ها پیش ببرد و در واقع از قدرت همه‏‌ی این شرکت‏‌ها برای پیشبرد کارها و اهداف خود استفاده نماید.

تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال

همانطور که گفته شد، این گروه امنیتی از تأسیس صرافی مشترکی، اهدافی را در ذهن داشتند؛ از جمله‏‌ی این اهداف می‌‏توان به تقسیم قدرت بین چند شرکت و دریافت حمایت‌‏های همه جانبه‏‌ی این شرکت‏‌های امنیتی در راستای گسترش فعالیت‏‌های صرافی دانست، علاوه بر این این گروه امنیتی و خود کشور تایلند قصد دارند با ایجاد این صرافی آنلاین ارز دیجیتال، مانع از خروج سرمایه‌‏های مردمی و سرمایه‌گذاران داخلی، از کشور شوند و در واقع به نوعی به جای این که فرد سرمایه‌گذار، سرمایه‌‏های خود را در صرافی‌‏های خارج از کشور خرج کند، می‏‌تواند از امکانات و سرویس‏‌های صرافی داخلی استفاده کرده و در صرافی ارز دیجیتال داخلی، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال نماید که با این کار، به نوعی سرمایه‏‌ی ملی تایلند در داخل مرزهای کشور حفظ شده و باقی می‏‌ماند.

البته این همکاری همه جانبه، نیازمند رعایت برخی از نکات و دستورالعمل‌‏های خاصی است چرا که چگونگی تقسیم سود و درآمد حاصل از فعالیت صرافی ارز دیجیتال در بین شرکت‏‌های سهام دار، بسیار مهم بوده و بر آینده‎ی کاری این صرافی تأثیر مستقیم دارد. لذا باید تقسیم سهام به صورت دقیق انجام گرفته و همچنین سود و فعالیت این صرافی به صورت کاملاً شفاف درآید تا دخل و خرج این صرافی برای همه‏‌ی افراد سهیم در این پروژه مشخص شده و جای هیچ گونه ابهامی در فعالیت‌‏ها و تقسیم سود حاصل در بین سهام داران وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا