چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
بهترین اپلیکیشن‌های رمزارز
اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توانند به کاربران کمک کنند تا بهتر به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

بهترین‌ اپ‌های دنیای کریپتو

کریپتو نیوز

کریپتو‌پنیک

کوین‌گکو

کوین‌تلگراف

تریدینگ‌ویو

کریپتو بابلز

برای موفقیت در هر زمینه اقتصادی باید سواد کافی را همراه با اطلاعات روز و اخبار لحظه‌به‌لحظه در کنار هم گذاشت تا بتوان سرآمد آن رشته اقتصادی بود و بهترین سود را کسب کرد. مانند همیشه باید در نظر داشت که نکته طلایی برای موفقیت در دنیای رمز‌ارزها افزایش مطالعه برای در اختیار داشتن دانش روز و اشراف به این موضوع پیچیده و پرسرعت است. شاید بپرسید کاربران موفق کریپتوکارنسی برای به‌روز بودن و افزایش دانش خود از چه نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده می‌کنند. در این پست به بررسی و مرور برخی از اپلیکیشن‌های خوب این حوزه می‌پردازیم:

کریپتو نیوز

این اپلیکیشن در واقع مربوط به سایتی به همین نام هست و در هر دو شکل اندروید و آی‌اواس ارائه شده است. کریپتو نیوز (Crypto News) تمام اخبار و مقالات مرتبط با حوزه رمز ارز را جمع‌آوری می‌کند، بازار را رصد می‌کند و یک سامانه مدیریت سبد دارایی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند انتخاب کنند تا صفحه اصلی اپلیکیشن اخبار را نمایش دهد یا حجم بازار. این اپ تاکنون بیش از ۱۷ هزار بار از پلی استور دانلود شده و نمره رضایت کاربران از آن ۴.۷ از ۵ است.

این اپلیکیشن در اپل استور بیش از هزار بار امتیازدهی شده است و با کسب میانگین ۴.۸ از ۵ در جایگاه خوبی از لحاظ رضایت کاربران قرار دارد.

سازندگان مدعی هستند که این اپ به خوبی بهینه شده است و ضمن اینکه فضای کمی را از حافظه گوشی شما اشغال می‌کند، پردازنده را کمتر درگیر می‌کند و مصرف باتری آن پایین است.

کریپتو نیوز اخبار و مقالات منتشر شده بر روی کوین‌تلگراف (Cointelegraph)، بیت‌کوین‌دات‌کام (Bitcoin.com)، کوین‌دسک (CoinDesk)، فورک‌لاگ (Forklog)، توییتر و غیره را جمع‌آوری و بازنشر می‌کند. کریپتو نیوز بیش از ۱۰۰ منبع خبری را رصد می‌کند و به طور مستمر به‌روز‌رسانی ‌می‌شود. این اخبار و اطلاعات به چهار زبان انگلیسی، روسی، آلمانی و اسپانیایی ارائه می‌شود. این اخبار در چند دسته‌بندی ارائه می‌شود و دسته اخبار برتر مرتبط‌ترین و محبوب‌ترین عناوین خبری را ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با تنظیم اختصاصی فید (feed) اطلاعات ورودی انتخاب کنند تا گروه خاصی از اخبار  و منابع را دنبال کنند. همچنین آپشن پوش با استفاده از نوتیفیکیشن به شما هشدار می‌دهد تا اخبار مهم را از دست ندهید.

اگر خبری را جذاب می‌بینید ولی وقت ندارید آن را بخوانید، می توانید با گزینه بوک‌مارک آن را ذخیر کنید، تا بعداً در فرصت مناسب آن را مطالعه کنید. اگر هم فراموش کردید که آن را بوک‌مارک کنید، می توانید با استفاده از گزینه جستجوی عناوین، خبر و مطالب مورد نظرتان را پیدا کنید. اگر هم دیدید خبری کامل نیست، کریپتو نیوز این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا همان موضوع را از منابع دیگر مطالعه کنید. 

تب کوین‌مارکت‌کپ هم در این برنامه گنجانده شده تا بتوانید قیمت‌ها را در لحظه رصد کنید. تغییرات یک‌ساعته، ۲۴ ساعته و هفت روزه در این قسمت نمایش داده می‌شود. همنچنین می‌توانید نمودار خطی و یا کندلی قیمت را هم داشته باشید. اطلاعات بیش از هزار رمز ارز در این نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه جستجو با نام و یا با نماد هر رمز ارز، هر کدام از این رمز‌ارزها را رصد کنید.

به علاوه، کابران می‌توانند نام صرافی را در هنگام رصد قیمت تغییر داده تا قیمت مورد معامله در آن صرافی را داشته باشند. ضمن آن‌که می‌توانید حجم معاملات هر صرافی را نیز مشاهده کنید.

مدیریت سبد دارایی‌ها شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های این برنامه است که با استفاده از آن قیمت‌ دارایی‌های مختلفتان را کنترل و رصد می‌کنید. کاربر می‌تواند نام کوین، قیمت خرید و مقدار خرید خود را در این قسمت وارد کند و نرم‌افزار ارزش فعلی و مقدار سود و زیان این معامله را به او نشان می‌دهد.

 این اپلیکیشن همزمان بالانس کلی و ارزش هر دارایی را به طور جداگانه نشان می‌دهد. این اپلیکیشن درصد و مقدار سوددهی را در باز‌ه‌های مشخص نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید ارزش موجودی سبد خود را به ارزهای فیات مختلف ببینید. این سرویس‌ها هیچ نیازی به اطلاعات شخصی، کلید و گذرواژه ندارند.

اما نسخه حرفه‌ایی این برنامه چه ویژگی‌هایی دارد؟ نسخه حرفه‌ایی که نیاز به پرداخت هزینه دارد، هیچ تبلیغی ندارد و در حالت آفلاین امکان مطالعه اخبار را به شما می‌دهد. نوتیفیکیشن نامحدود و کوین‌های نامحدود در سبد از جمله دیگر ویژگی‌های نسخه حرفه‌ایی این اپلیکیشن هستند. نسخه حرفه‌ایی امکان قفل و ورود با اثر انگشت، گذرواژه و تشخیص چهره‌ را می‌دهد. البته همه این گزینه‌ها در نسخه آزمایشی برای ۷ روز به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

کریپتو‌پنیک

کریپتو‌پنیک یک پلتفرم جمع‌‌آوری اخبار است که عوامل موثر بر قیمت و بازار را به اطلاع معامله‌گران و مشتاقان کریپتو‌کارنسی می‌رساند. این پلتفرم خبرخوان ضمن در دسترس بودن سایت خود به آدرس زیر، در قالب اپ اندروید و آی‌او‌اس هم ارائه شده است.

 این اپلیکیشن رایگان و کاربردی دارای گرینه پایش سبد هست که می‌توانید از آن برای رصد پورتفوی رمزارزهای خود استفاده کنید.

این اپلیکیشن تاکنون ۳۲۲ بار از پلی استور گوگل دانلود شده و موفق شده نمره رضایت ۴.۳ را از کاربران بگیرد.

این اپلیکیشن در اپل استور بیش از ۳۰۰۰ بار امتیازدهی شده است و با کسب میانگین ۴.۹  از ۵ در جایگاه خوبی از لحاظ رضایت کاربران قرار دارد.

کوین‌گکو

کوین‌گکو هم که از جمله سایت‌های محبوب در دنیای رمز‌ارزها است برای خودش اپلیکیشن اندرویدی و آی‌او‌اس دارد.

این اپلیکیشن تا به حال نزدیک به ۶۹ هزاربار از گوگل پلی‌استور دانلود شده است و درصد رضایت کاربران از نسخه اندرویدی آن ۴.۷ از ۵ است.

نسخه آی‌او‌اس کوین‌گکو  تاکنون در حدود ۸ هزار بار در اپل استور امتیازدهی شده است و میانگین ۴.۸ از ۵ را کسب کرده است.

کوین‌تلگراف

وبسایت کوین‌تلگراف هم که یکی از منابع مطرح خبر و مقاله در دنیای رمز ارز هست اپلیکیشن خاص خودش را در میان اپلیکیشن‌های اندرویدی دارد.

امتیاز کوین‌تلگراف در گوگل پلی‌استور ۴.۳ از ۵ است.

کریپتو بابلز

وبسایت کریپتو بابلز هم که اینترفیس جالبی داره و برای دیدن نمای بازار عالی هست، اپلیکیشن اندرویدی خودش را دارد.

این اپلیکیشن در حدود ۲۰۰۰ بار در گوگل پلی‌استور دانلود شده و میانگین امتیاز آن ۴.۸ از ۵ است.

کریپتو بابلز یک ابزار بصری‌سازی تعاملی برای بازار رمز ارز است. این سامانه ۵۰۰ رمز ارز بزرگ دنیای کریپتو را به شکل حباب‌هایی نشان می‌دهد و شما می‌توانید سایز، رنگ و محتوای حباب‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید. هر حباب می‌تواند اطلاعاتی مانند قیمت، عملکرد، مارکت‌کپ، حجم معاملات و بسیاری اطلاعات دیگر یک رمز ارز را به دلخواه شما نمایش دهد. با کلیک بر روی هر حباب می‌توان اطلاعات تکمیلی بیشتری مانند نمودار هفتگی آن رمز ارز را دید. با انتخاب گزینه‌ محبوب‌ها می‌توانید تغییرات دارایی‌های موجود در سبد خود را به طور کامل رصد کنید. هر حباب می‌تواند با یک کلیک شما را به کوین‌مارکت‌کپ و یا بایننس انتقال دهد. فهرست ارائه شده در زیر حباب‌ها می‌تواند یک نگاه متفاوت به شما بدهد و شاخص‌هایی مانند عملکرد، حجم، قیمت و رتبه را به صورت جدول به شما نمایش می‌دهد. شما می توانید جداول و نمودارهای خودتان را بسازید، تدوین و یا حذف کنید. حرکت‌ حباب‌ها شبیه‌سازی حرکت حباب‌ها در دنیای واقعی است. اطلاعات ارائه شده در حباب‌ها و جداول به صورت لحظه‌ایی به روز رسانی می‌شود. این اپلیکیشن هیچ آگهی و تبلیغی نمایش نمی‌دهد و با فشردن دکمه بازگشت موبایل، حباب‌ها را می‌بندد. ضمن این که این اپ کاملا رایگان است، هیچ دسترسی خاصی از گوشی شما نمی خواهد و تنها با داشتن دسترسی به اینترنت کار می‌کند و اطلاعات را به روز رسانی می‌کند.

تریدینگ‌ویو

تریدینگ‌ویو هم برای مبتدی‌ها آسان است و هم برای حرفه‌ایی‌های دنیای تحلیل یک مجموعه پر قدرت از ابزارها و امکان انتشار ایده‌های معاملاتی و ترید است. نقل‌قول‌های به روز و لحظه‌ایی به همراه نمودار‌های لحظه‌ایی برای هر زمان و مکان انتشاری که بخواهید در دسترس است. در تریدینگ‌ویو تمام اطلاعات لازم از منابع معتبر حرفه‌ایی جمع‌آوری می‌شود که خود دسترسی مستقیم و گسترده‌ایی به همه بازارها دارند.

نسخه آی‌او‌اس تاکنون در حدود ۷۹ هزار بار از اپل استور دانلود شده است و امتیاز ۴.۹ از ۵ را کسب کرده است.

نسخه اندروید آن تاکنون در حدود ۱۰۰ هزار بار از گوگل‌ پلی‌استور دانلود شده است و امتیاز ۴.۷ از ۵ را کسب کرده است.

از سوی دیگر، تریدینگ‌ویو خود یکی از فعال‌ترین شبکه های اجتماعی تریدرها و سرمایه‌گذاران است که به واسطه آن می‌توان با میلیون‌ها تریدر در سراسر جهان در ارتباط بود و از تجارب و دانش آن‌ها بهره برد و یا با آن‌ها به بحث پرداخت. تریدینگ‌ویو نمودارهای بسیار عالی به شما ارائه می‌دهد که از لحاظ کیفیت از بسیاری از بهترین نرم‌افزارهای دسکتاپی هم پیشی می‌گیرد و آن هم به طور رایگان.

همه امکانات سایت تریدینگ‌ویو بی کم و کاست در اپلیکیشن‌های موبایلی آن نیز ارائه می‌شوند. بیش از ده نوع مختلف از نمودارهای تحلیل بازار از زوایای مختلف در آن ارائه می‌شوند. از نمودار ساده قیمت تا نمودارهای پیچیده رنکو و کاگی که بیشتر تمرکزشان بر نوسانات قیمت است و کمتر فاکتور زمان را لحاظ می‌کنند. این ابزارها می‌توانند بسیار در تشخیص روندهای طولانی مدت و کسب سود بیشتر به ما کمک کنند.

می‌توان از یک مجموعه گسترهد از ابزارهای تحلیل قیمت مانند اندیکاتورها، استراتژی‌ها، ابژه‌های طرح (مانند گن، موج الیوت و میانگین حرکت) و بسیاری دیگر استفاده کرد.

یک امکان بسیار جالب این اپلیکیشن این است که به شما امکان می‌دهد تا شاخص‌های مهم جهانی، سهام‌ها، جفت ارزها، اوراق بهادار، معاملات آتی، سرمایه‌گذاری‌های دوطرفه، اقلام و کالا و رمزارزها  را در لحظه رصد کنید.

تنظیم هشدار به شما این امکان را می‌دهد تا کوچکترین تغییرات در بازار از دید شما خارج نشود و شما را قادر می‌کند تا در زمان مناسب واکنش مناسبی را برای سرمایه‌گذاری یا فروش سود خود انجام دهید تا در مجموع سود بیشتری کسب کنید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.