تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

دو کوان و 40 سال زندان؛ خالق ترا به کره جنوبی برمی‌گردد؟

مقامات کره جنوبی، اصرار دارند که دو کوان، خالق استیبل کوین ترا را به کره جنوبی بازگردانند؛ چرا که معقتدند این شخص بیش‌تر تخلفات خود را در این کشور مرتکب شده است. به گفته مقامات محلی، ممکن است که مدیرعامل سابق Terraform Labs، حکم ۴۰ سال زندان برای جرایم خود دریافت کند. به گزارش وال استریت ژورنال، دادستانی که بر روند تحقیقات پرونده نظارت می‌کند به قربانیان سقوط ترا اطمینان داده که تمام سعی خود را می‌کند تا به آن‌ها کمک کند و به بهترین نحو ممکن دادخواهی کند.

دادستان در مصاحبه‌ای اعلام کرد: « با توجه به ماهیت حادثه‌ای که اتفاق افتاده، ما تصور می‌کنیم که بررسی پرونده در کره جنوبی، بهترین راه برای اجرای عدالت خواهد بود، چرا که Do Kwon شهروند کره جنوبی محسوب می‌شود.»

دو کوان در ماه مارس، به اتهام جعل اسناد در مونته نگرو دستگیر شد؛ از آن زمان تاکنون، مقامات ایالات متحده و کره جنوبی برای بازگرداندن این شخص تلاش کرده‌اند. Do Kwon توسط مقامات نظارتی سنگاپور نیز تحت تعقیب است.

مارکو کواچ، وزیر دادگستری مونته نگرو طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود که تصمیم درمورد استرداد دو کوان، به چندین عامل بستگی دارد. عواملی مانند شدت، محل و زمان انجام جرم و هیچ معاهده استردادی بین سنگاپور و کره جنوبی وجود ندارد.

با این حال سنگاپور یک توافق‌نامه استرداد قدیمی با ایالات متحده دارد که تحت شرایط این موافقت‌نامه، موظف است شهروندان آمریکایی را به این کشور بازگرداند.

مقامات کره جنوبی، در اواخر ماه آپریل نیز شین هیون‌سونگ، یکی دیگر از هم‌بنیان‌گذاران Terraform Labs و ۹ نفر دیگر را به جرم کلاهبرداری، اختلاس و خیانت در امانت دستگیر و متهم کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا