چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
همکاری مسترکارت و پالیگان و خبر خوب برای علاقه‌مندان به موسیقی

همکاری مسترکارت و پالیگان و خبر خوب برای علاقه‌مندان به موسیقی

مسترکارت Mastercard، غول خدمات پرداختی در جهان، در راستای گسترش فعالیت‌های خود در حوزه بلاک‌چین اخیرا در پست وبلاگی از همکاری جدید خود با شبکه پالیگان Polygon خبر داده است. هدف از این همکاری، راه‌اندازی یک برنامه شتاب‌دهنده بر بستر شبکه بلاک‌چین پالیگان با نام Mastercard Artist Accelerator به منظور کمک به هنرمندان حوزه موسیقی است تا از این طریق بتوانند حرفه خود را از طریق حوزه وب۳ گسترش دهند.

طبق اعلام این شرکت در روز گذشته، این برنامه قرار است از بهار سال آینده شروع به کار کند و در وهله اول ۵ نوازنده مستعد و تازه‌کار از سراسر جهان را با مربیانی مرتبط خواهد کرد تا با ارائه آموزش‌های لازم به ساخت برند خود در فضای وب۳ بپردازند.

همکاری مسترکارت و پالیگان
همکاری مسترکارت و پالیگان

هنرمندان از طریق این برنامه به رویدادهای ویژه و همچنین انتشار آهنگ‌ها وموارد دیگر دسترسی اختصاصی خواهند داشت. برنامه Mastercard Artist Accelerator در مرحله نخست به هنرمندان آموزش می‌دهد که چگونه در فضای وب ۳ برند خود را ایجاد کنند. برای مثال NFT مینت کنند یا نماینده خود را در دنیای مجازی بسازند.

مسترکارت همچنین یک مجموعه توکن غیرمثلی (NFT) با نام «Mastercard Music Pass» را برای آن دسته از هنرمندانی که در برنامه انتخاب نشده‌اند راه‌اندازی می‌کند. هدف از این کار این است که از طریق همکاری با برندها، برنامه‌های آموزشی و منابع منحصر به فردی در اختیار دارندگان این توکن‌ها قرار بگیرد تا این نوازندگان نوظهور بتوانند از طریق حوزه موسیقی با وب ۳ آشنا شوند و در آن فعالیت کنند.

رایان وات Ryan Watt، مدیرعامل استودیو پالیگان، در رابطه با همکاری با مسترکارت به این موضوع اشاره کرده که:

«وب۳ این پتانسیل را دارد که نوع جدیدی از هنرمند را تقویت کند که می‌تواند طرفداران خود را افزایش دهد، امرار معاش کند و رسانه‌های جدیدی را برای ابراز خود و ارتباط با شرایط خاص خود معرفی کند.»

به نظر می رسد پالیگان آماده تبدیل شدن به مرکزی برای پروژه های Web3 مرتبط با موسیقی است. در ۶ دسامبر امسال نیز غول حوزه سرگرمی، وارنر موزیک Warner Music Group، از همکاری خود با پالیگان و شرکت تجارت الکترونیک و سازنده پلتفرم تعاملی LGN.io برای ایجاد یک پلتفرم موسیقی Web3 با نام LGND Music خبر داد.
این پلتفرم قرار است اواخر این ماه راه‌اندازی شود و به کاربران امکان پخش موسیقی و جمع‌آوری و تجارت NFT‌های موسیقی را بدهد.

مسترکارت به طور فعال در حال گسترش فعالیت‌های بلاک‌چینی و کریپتویی خود بوده است. در ژانویه ۲۰۲۲، مسترکارت با کوین‌بیس وارد همکاری شد تا امکان استفاده از کارت‌های مسترکارت را برای خرید NFT‌ها در بازار کوین‌بیس برای کاربران فراهم کند.
این پلتفرم در اواسط ماه اکتبر ۲۰۲۲ نیز از همکاری با پاکسوس Paxos خبر داد تا از این طریق بانک‌ها را قادر کند تا معاملات ارزهای دیجیتال و خدمات مرتبط با آن را به مشتریان خود ارائه دهند.

در کنار تمامی این موفقیت‌ها، مستر کارت در همان ماه، یک ابزار محافظت از کلاهبرداری رمز ارزی را نیز راه‌اندازی کرد که به بانک‌ها این امکان را بدهد تا هرگونه کلاهبرداری‌ احتمالی در پلتفرم‌های تجاری رمز ارزی در شبکه خود را شناسایی کرده و از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنند.

اخبار Coincast امروز:

  • چالش جدید بازار این بار با صرافی هوبی Huobi
  • متاورس و ایجاد ارزش ۵ تریلیون دلاری تا سال ۲۰۳۰
  • سرخوشی طرفداران ریپل و اتریوم

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.