پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
شبکه Holesky اتریوم

راه‌اندازی شبکه آزمایشی Holesky اتریوم

توسعه‌دهندگان شبکه اتریوم تصمیم دارند یک شبکه آزمایشی با نام Holesky را در ماه سپتامبر میلادی (شهریورماه) راه‌اندازی کنند. این راه‌اندازی به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف کمک می‌کند تا چالش‌ها و مشکلات موجود در تست‌نت‌های فعلی را حل کنند.

توسعه‌دهندگان اتریوم به‌صورت رسمی اعلام کرده‌اند که شبکه آزمایشی Holesky، بخش تست‌نت اکوسیستم اتریوم را بهبود می‌دهد و به رفع چالش‌های عرضه اترهای آزمایشی این شبکه کمک شایانی می‌کند. شبکه آزمایشی Holesky، پیش از این Holli (هالی) نامیده می‌شد و درنهایت هدف دارد تا محیط تست‌نت بهبودیافته‌ای را برای توسعه‌دهندگان فعال روی شبکه اتریوم فراهم کند. 

شبکه‌های آزمایشی یا تست‌نت به نسخه‌های شبیه‌سازی‌شده از بلاک‌چین‌ها گفته می‌شود. این شبکه‌های آزمایشی به توسعه‌دهندگان مختلف اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های خود را به‌صورت آزمایشی اجرا کنند و مشکلات احتمالی اپلیکیشن‌ها را، قبل از راه‌اندازی اصلی، شناسایی و رفع کنند. درحال‌حاضر بلاک‌چین اتریوم دو شبکه آزمایشی اصلی با نام‌های سپولیا (Sepolia) و گوئرلی (Goerli) دارد. به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم قصد دارند شبکه آزمایشی گوئرلی را از دور خارج کنند و شبکه Holesky را جایگزین آن کنند.

طبق گفته‌ها، امکان دارد که Holesky بتواند بیش از یک میلیارد اتریوم آزمایشی عرضه کند. این ظرفیت چشم‌گیر، برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های توسعه‌دهندگان در زمان به‌دست آوردن اترهای آزمایشی، در تست‌نت اولیه طراحی شده است.

خوب است بدانید که ETHهای آزمایشی، مانند ETHهای واقعی در شبکه اصلی اتریوم عمل می‌کنند، اما به‌دلیل آزمایشی بودن، ارزش واقعی ندارند. حجم بالای اترهای آزمایشی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند که راحت‌تر بتوانند انواع قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم را آزمایش و ایرادسنجی کنند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.