تقسیم درآمد توییتر با کاربران آن

توییتر درآمدش را با کاربران خود تقسیم می‌کند!

ایلان ماسک Elon Musk، مدیرعامل توییتر Twitter، به‌تازگی از تقسیم درآمد تبلیغات در بخش ریپلای توییت‌ها با تولیدکنندگان محتوایی آن خبر داد. ماسک در ادامه افزود این درآمد تنها با آن دسته از کاربرانی سهیم می‌شود که اشتراک تیک آبی توییتر (Twitter Blue) را داشته باشند.

گفتنی است در حال حاضر، اشتراک Twitter Blue در صورت خرید مستقیم از طریق این سایت ۸ دلار در ماه است و در صورت خرید از فروشگاه‌های اپ‌استور (App Store) یا گوکل‌پلی (Google Play) ۱۱ دلار ماهانه هزینه دارد. این در حالی است که ارزان‌ترین گزینه خرید اشتراک سالانه مستقیماً از توییتر با قیمت ۸۴ دلار است.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره برنامه تقسیم درآمد توییتر وجود ندارد و مشخص نیست که توییت‌ها چند بار باید دیده شوند تا مشمول درآمد شوند. اما با توجه به رابطه نه‌چندان خوب توییتر با تبلیغات، درآمد تولیدکنندگان محتوا می‌تواند با چالش‌های زیادی همراه باشد.

یکی از مزایای توییتر بلو، امکان آپلود ویدیوهای با کیفیت‌ بالاتر و طولانی‌تر است. علاوه بر آن، توییتر اخیرا قابلیت مشاهده تعداد بازدید از توییت‌ها را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است.

در حالی که کاربران توییتر قبلا نیز گزینه‌های دیگری برای کسب درآمد از این پلتفرم از طریق ویژگی‌هایی همچون Tips و Super Follows داشته‌اند، برنامه تقسیم درآمد توییتر نیز به این برنامه‌ها اضافه‌شده است.

این قابلیت جدید توییتر، این پلتفرم رو به رقیبی برای پلتفرم‌های یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک تبدیل می‌کند. این پلتفرم‌ها نیز سیستم‌هایی برای پرداخت مستقیم به سازندگان، چه از طریق وجوه یا تقسیم درآمد از طریق تبلیغات دارند.
به رغم تمامی این موارد، هنوز اطلاعات زیادی از این برنامه در دسترس نیست و هنوز هیچ یک از صفحات پشتیبانی توییتر و حساب‌های مربوط به تولیدکنندگان محتوا در توییتر پستی در رابطه با این برنامه و جزئیات آن منتشر نکرده‌اند.
به عنوان مثال، مشخص نیست آیا داشتن اشتراک توییتر بلو برای کسب درآمد توییتر کافی است یا به الزامات دیگری هم نیاز است.

اخبار Coincast امروز:

12112022 coin cast 1080 1080 1
  • انتشار داده‌های شگفت‌‌انگیز اشتغال آمریکا  
  • برنامه چین برای انجام معاملاتی به ارزش ۳۰۰ میلیارد دلار با یوآن دیجیتال، در سال ۲۰۲۳
  • سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری گوگل، در یک شرکت هوش مصنوعی مرتبط با SBF 
  • برنامه‌ریزی بزرگترین بانک روسیه برای راه‌اندازی پلتفرم مالی غیرمتمرکز خود تا ماه می 

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو گوش کنید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.