تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

جلسه کمیته خدمات مالی آمریکا درباره آینده ارز دیجیتال

کمیته خدمات مالی ایالت متحده، درباره آینده ارزهای دیجیتال جلسه دارد. کمیته همه موضوعات خاص را برای بحث فاش نکرد، اما جامعه پیش‌بینی می‌کند که این جلسه به مسائل مهم در این فضا بپردازد.
کمیته خدمات مالی ایالات متحده یک جلسه استماع در مورد رمزارزها و برنامه‌ریزی برای شفافیت این اکوسیستم برگزار می‌کند.
در ۶ ژوئن، پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، جلسه استماع کامل کمیته را با عنوان «آینده دارایی‌های دیجیتال: ارائه شفافیت برای اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال» اعلام کرد. جلسه استماع در 13 ژوئن، ساعت 6 بعد از ظهر (UTC) در ساختمان اداری خانه Rayburn خواهد بود. به گفته این کمیته، این جلسه نیز به‌صورت زنده در وب‌سایت آن، پخش خواهد شد.

کمیته خدمات مالی مسئول نظارت بر اقتصاد کشور است. این کشور این کار را از طریق نظارت ‌‎بر بانک‌های ذخایر فردی و هیئت مدیره فدرال رزرو، خزانه‌داری ایالات متحده، بازارهای سرمایه و تولید و توزیع ارز انجام می‌دهد. درحالی‌که کمیته، اطلاعات دقیق‌تری درمورد آنچه در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت، ارائه نکرد، اعضای جامعه امیدوارند که به برخی از اساسی‌ترین مسائل در این فضا رسیدگی کند.

یکی از کاربران توییتر با اشاره به این‌که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دنبال صرافی ارز دیجیتال Binance و شکایت از Coinbase تقریبا بلافاصله پس از آن، به آنچه که آن‌ها به‌عنوان «حملات هماهنگ» به صرافی‌های رمزنگاری توصیف می‌کنند، توضیح داد:

«سناتورهای عزیز، اگر به عدالت اعتقاد دارید، عمل کنید. گری گنسلر همه چیزهایی را که در جلسات قبلی در مورد آن صحبت کردید کاملا نادیده می‌گیرد و می‌گوید که برایش اهمیتی ندارد که شما چه می‌گویید یا چه می‌کنید. در این برهه از زمان، به نظر می‌رسد که گنسلر قدرت بیشتری نسبت‌به سنا دارد.»

درهمین‌حال، سایر اعضای جامعه از کمیته خواسته‌اند تا گری گنسلر، رئیس SEC را تحت کنترل داشته باشد. یکی از اعضای جامعه معتقد است که رئیس SEC آنچه در جلسات قبلی مورد بحث قرار گرفته‌است، بی‌اعتنا شده‌است.

در 6 ژوئن، این جلسه با عنوان «آینده دارایی‌های دیجیتال: ارائه شفافیت برای بازارهای دارایی دیجیتال» برگزار شد. در آن‌جا، کمیته Ag مجلس نمایندگان همچنین در مورد آینده دارایی‌های دیجیتال، به‌ویژه پیش‌نویس لایحه‌ای که توسط مک هنری و رئیس مجلس Ag، گلن تامپسون تهیه شده‌بود، بحث کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا