اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۶ مرداد)

اعمال محدودیت برداشت پول در بایننس

صرافی بایننس به منظور کاهش فشارهای قانون‌گذاران مالی، محدودیت‌های جدیدی را برای حساب‌های تأییدنشده وضع کرد. سقف برداشت روزانه در این صرافی، برای کاربرانی که مراحل احراز هویت خود را کامل نکرده‌اند، به ۰.۰۶ بیت‌کوین کاهش می‌یابد. پیش از این، سقف برداشت روزانه بایننس برای ۲ بیت‌کوین بود.

منبع: decrypt

تخفیف ده درصدی خرید خانه با ارز داج‌کوین

اسکات پاول، شهروند یکی از ایالات آمریکا، برای خرید خانه‌اش تخفیف ۱۰ درصدی داج‌کوین گذاشته است. به اعتقاد پاول داج‌کوین می‌تواند در آینده به یک ارز ماندگار تبدیل شود و این اقدام خلاقانه او، در پذیرش این ارز توسط عموم مردم کمک خواهد کرد.

منبع: u.today

مارک موبیوس: بیت‌کوین همچنان رو به کاهش است

مارک موبیوس، سرمایه‌گذار معروف بازار ارزهای دیجیتال، گفت به‌رغم بهبود اخیر قیمت بیت‌کوین، افت بیشتری در انتظار این ارز دیجیتال خواهد بود. وی همچنین به افزایش فشار نظارتی دولت‌ها بر صرافی‌های رمز ارزها اشاره می‌کند. موبیوس می‌گوید در مورد شرکت‌هایی مانند تسلا که در ترازنامه خود بیت‌کوین دارند بسیار محتاط عمل خواهد کرد.

منبع: u.today

مدیر بایننس به‌دنبال جانشینی برای خود

در حالی که صرافی بزگ بایننس با فشارهای نظارتی مواجه است، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل این صرافی، اعلام کرد به‌دنبال یافتن جانشینی برای مدیریت بایننس است. ژائو گفت: «زمان تغییر فرا رسیده است و به اعتقاد من فردی با سابقه نظارتی قوی گزینه بسیار بهتری برای پیش‌بردن اهداف بایننس است.»

منبع: decrypt

پذیرش داج‌کوین در برگر کینگ برزیل

برگر کینگ برزیل به‌تازگی محصول جدیدی را به لیست محصولات خود اضافه کرده که به مشتریان آن امکان پرداخت با داج‌کوین را می‌دهد. این محصول جدید که «داج‌پیپر» نام دارد نوعی بیسکوییت با طعم گوشت به عنوان غذای سگ‌های خانگی است. برای خرید مشتریان باید داج‌کوین را از کیف پول خود به کیف پول این رستوران انتقال دهند.

منبع: bitcoin.com

راه‌اندازی اپلیکیشن خرید از خرده‌فروشی‌های آمریکا

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال دش (Dash) از راه‌اندازی اپلیکیشن جدید خود با نام () در آمریکا خبر داد. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند با استفاده از رمز ارز دش خریدهای خود را پرداخت کنند. ماشال گرینوالد، بنیان‌گذار دش، گفته این اپلیکیشن در حال حاضر در آمریکا قابل استفاده بوده اما در آینده در دسترس کشورهای بیشتری قرار خواهند گرفت.

منبع: cointelegraph

مسترکارت از برنامه جدید خود رونمایی کرد

شرکت مستر کارت (Mastercard) از طرح تازه خود برای کمک به شرکت های استارت‌اپ رمزارزی خبر داد. برنامه Start Path‌ ایجاد بازار توکن‌های غیرمثلی، انجام معاملات و ذخیره ارزهای دیجیتال را برای موسسات و خرده فروشان امن‌تر و آسان‌‌‌تر می‌کند. در حال حاضر، ۷ شرکت استارت‌اپی در این برنامه فعالیت می‌کنند.

منبع: cryptopotato

انتقال نقدینگی ریپل از ژاپن به فیلیپین

شرکت ریپل به‌دنبال استفاده از سرویس پرداخت نقدینگی مبتنی بر تقاضا (ODL) برای انتقال حواله سالیانه به میزان ۲ میلیارد دلار بین ژاپن و فیلیپین است. ریپل امروز اعلام کرد پلتفرم حواله گروه مالی ژاپن (SBI Remit) با همکاری اپلیکیشن پرداخت (Coins.ph) و صرافی (SBI VC Trade) امکان انجام حواله‌ با استفاده از ارز ریپل بین دو کشور را ایجاد کرده است.

منبع: coindesk

فشار سناتور وارن بر دیفای و استیبل‌کوین‌ها

الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، سناتور برجسته حزب دموکرات، در نامه‌ای به جانت یلن (نامزد وزارت خزانه‌داری) درباره از نگرانی خود در خصوص رشد فزاینده ارزهای دیجیتال گفت. وی همچنین درباره ریسک‌های ارز دیجیتال برای بانک‌ها، مشکلات استیبل‌کوین‌ها، حملات باج افزاری و فضای دیفای هشدار داد. وارن تنها راه‌حل اسن مسائل را اقدام جدی شورای نظارت بر ثبات مالی (FSOC) می‌داند.

منبع: u.today

واکنش گارلینگهاوس و نووگراتز نسبت به فشار وارن برای تنظیم دیجیتال

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال در انتقاد به سخنان سناتور ماساچوست گفت سناتور وارن به دلیل اظهارات ضد‌رمزناری‌اش چندان ترقی‌خواه به نظر نمی‌رسد. برد گارلینگهاوس، مدیر عامل شررکت ریپل، هم در واکنش به وارن، به پیشرفت‌هایی که ارز دیجیتال و شبکه بلاک‌چین در سیستم‌های بانکی ایجاد خواهد کرد اشاره کرد.

منبع: u.today

رابین‌هود قانون ثبت در Finra را نقض کرد

در پی فاش شدن اسناد جدید مبنی بر اینکه ولاد تنف، مدیر‌عامل پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood)، مراحل ثبت در سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (Finra) را تکمیل نکرده است، این سازمان در حال تحقیق و بازرسی در این رابطه است. رابین هود اعلام کرده در حال ارزیابی موضوع است و قصد دارد در تحقیقات همکاری کند.

منبع: coindesk

راه‌اندازی شبکه اصلی نسخه دوم صرافی زی‌کی‌سواپ

صرافی غیرمتمرکز زی‌کی‌سواپ(ZKSwap)  روز گذشته اعلام کرد شبکه اصلی نسخه دوم آن در ۲۸ جولای از طریق شبکه اصلی لایه اول اتریوم راه‌اندازی می‌شود. راه‌اندازی لایه دوم این شبکه نیز بعدا روی اسمارت چین بایننس، اکوچین هوبی و اوککس چین راه‌اندازی خواهد شد.

منبع: cointelegraph

علاقه کشاورزان کنیا به ارزهای دیجیتال

رشد و محبوبیت ارزهای دیجیتال در کنیا همچنان در حال افزایش است. در این میان کشاورزان روستایی آخرین گروهی هستند که از این فناوری مالی استفاده می‌کنند. طبق گزارشات به‌دست آمده، شماری از کشاورزان حومه کنیا درحال حاضر رمز ارزها را به عنوان ابزار پرداخت قبول می‌کنند. در حالی که سایر آنها تنها برای خرید لوازم مهم از آن استفاده می‌کنند.

منبع: bitcoin.com

تلاش بانک سوییس در راه‌اندازی رمز ارزها

زنو استاب، مدیرعامل بانک ونتوبل سوییس (Vontobel)، گفت مشتریان این بانک به‌طور فزاینده‌ای به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند. وی در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ خاطرنشان کرد رمز ارزها یک کلاس دارایی هیجان‌انگیز برای مشتریانشان است. وی افزود این بانک سعی دارد روی خدمات ارزهای دیجیتال کار کرده و مطمئن‌ترین گزینه را برای تجارت فراهم کند.

منبع: cryptopotato

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.