تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (17 دی)

  • درآمد ۶۹۲ میلیون دلاری ماینرهای بیت کوین در دسامبر

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ماینرهای بیت کوین در ماه دسامبر بیش از ۶۹۲ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. این درآمد از کارمزد تراکنش‌های بیت کوین بدست آمده است. رقم درآمد حاصله بالاترین رقمی است که از ژانویه ۲۰۱۸ ثبت شده است. در آن زمان ۱ میلیارد دلار بوده است. در ژانویه ۲۰۱۸ بیت کوین در قیمت ۱۹ هزار دلار و در دسامبر ۲۰۲۰ به قیمت ۳۰ هزار دلار معامله شده است.

منبع: theblockcrypto

  • قرارداد همکاری iconloop با دولت کره جنوبی

شرکت بلاک ‌چینی «Iconloop»برای احراز هویت غیر متمرکز (DID) جهت ثبت و مدیریت گواهینامه‌های رانندگی صادر شده در کره جنوبی با دولت این کشور همکاری می‌کند. استفاده از فناوری بلاک‌ چین به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات شخصی خود را مستقیما از طریق نرم افزار موبایلی «Zzeung» مدیریت کنند. این روش امنیت حفظ اطلاعات محرمانه کاربران را تضمین می‌کند. دولت کره جنوبی از کشورهای پیشتاز در زمینه همگام سازی با بلاک ‌چین است.

منبع: cointelegraph

  • ۱۰ تریلیون تراکنش بر روی بلاک‌چین بیت کوین

از زمان انتشار بیت کوین یعنی سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۱۰ تریلیون (هزار میلیارد) تراکنش بر روی بلاک ‌چین بیت کوین ثبت شده است. افزایش تراکنش‌های بیت کوین عمدتا به دو علت است: افزایش قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۳ و افزایش خرید و فروش آن به مرور زمان. در حال حاضر بیش از ۱ میلیون آدرس فعال بیت کوین وجود دارد، در حالی که در سال ۲۰۱۳ تنها ۵۰ هزار آدرس فعال وجود داشت.

منبع: decrypt

  • نهنگ‌های بیت کوین رو به افزایش هستند

تعداد سرمایه‌داران کلان بیت کوین که به نهنگ‌ها معروف هستند رو به افزایش است. اکنون تعداد نهنگ‌هایی که بیش از ۱۰ هزار بیت کوین دارند به بیش از ۱۰۰ رسیده است. همچنین، تعداد ایجاد آدرس‌های جدید بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت کرده است و به تعداد ۲۶ میلیون  رسیده است. بر اساس رالی قیمتی جدید بیت کوین، دارندگانِ تنها ۱۰۰ بیت کوین نیز یک نهنگ نامیده می‌شوند.

منبع: u.today

  • رکورد جدید سودآوری اتریوم

داده‌های جمع‌آوری شده نشان می‌دهد که مجموع سودهای بدست آمده از خرید و فروش اتریوم در روز سوم ژانویه به رقم ۲.۶۵ میلیارد دلار رسید که ۲۸.۶ درصد بیشتر از بالاترین رقم در ماه گذشته یعنی دسامبر بوده است.

منبع: theblockcrypto

  • بیت کوین به ۱۴۶ هزار دلار می‌رسد

بزرگترین بانک آمریکا، جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) می‌گوید که بیت کوین می‌تواند در دراز مدت به 146 هزار دلار برسد. نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolas Panigirtzoglou) بر این باور است که رسیدن به چنین قیمتی در شرایطی ممکن خواهد بود که روند پیشی گرفتن بیت کوین از طلا ادامه‌دار باشد. وی در ادامه افزود که رسیدن به چنین قیمتی قطعا یک شبه میسر نخواهد بود.

منبع: u.today

  • یکی از بنیان‌گذاران ریپل، ارز‌های خود را به فروش رساند

جدمک‌کالب (Jed McCaleb) یکی از بنیان‌گذاران ریپل بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ارز ریپل (XRP) خود را در ۱۲ ماه گذشته به فروش رسانده است. این اطلاعات توسط پایگاه اطلاعات ویل آلرتز (Whale Alert) بدست آمده است و نشان می‌دهد که مک‌کالب ریپل‌های خود را با متوسط قیمت ۰.۳۴ دلار به فروش رسانده است. این میزان ۲۷ درصد از کل ذخایر ریپل مک‌کالب است.

منبع: cointelegraph

  • ۶۸.۳ میلیارد دلار معاملات رمزارزها در یک روز

داده‌های بدست آمده از CoinShares نشان می‌دهد که در ۴ ژانویه حجم معاملات بازار کریپتو به رکورد جدیدی رسیده است. در این روز که همزمان با بازگشایی بازارهای سنتی بود، بیش از ۶۸.۳ میلیارد دلار رمزارز در میان مردم معامله شده است.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا