ادغام احتمالی کریپتو با سیستم مالی در آینده

ادی یو Eddie Yue، مدیر عامل مرجع پولی هنگ کنگ اخیرا گفت که رمزارزها علی‌رغم مشکلات اخیر در بخش مالی احتمالا در آینده نقش اصلی را در دیفای ایفا می‌کنند.

ادی یو در طی جلسات گروه جی ۲۰ (G20) در ۱۷ جولای گفت که فکر نمی‌کند که کریپتو و دیفای حتی پس از حادثه لونا ناپدید شوند. وی گفت که فقط می‌توان آن‌ها را متوقف کرد اما در حالی که مزایای این فناوری را ترویج می‌کرد گفت: فناوری و نوآوری بزرگ پشت این تحولات احتمالا برای سیستم مالی آینده ما مهم است.

یو گفت که پروتکل‌های رمزارزی موفق را می‌توان برای انطباق با بازار مالی فعلی تغییر داد. وی همچنین بر اهمیت مقررات جامعی که بتواند از رشد این سیستم حمایت کند، تاکید کرد.

بیت کوین به عنوان بخشی از سبد سهام

ادوارد دود Edward Dowd، مدیر اجرایی سابق بلک راک Blackrock که از اظهارات یو بی‌خبر بود نیز گفت که بیت کوین بخشی از سبد سهام همه خواهد شد.

او همچنین استدلال کرد که شرایط بازار نزولی، پایان کریپتو نیست. با این حال، او بیت کوین را از سایر رمزارزها متمایز کرد و گفت که احتمالا در آینده طلا را شکست خواهد داد. او گفت: بیت کوین قرار است که بخشی از سبد سهام همه باشد. با بیت کوین می‌توانید آن را به صورت دیجیتالی مبادله کنید و فروش طلا برای من است. من مخالف طلا نیستم و داشتن مقداری طلا ایده بدی نیست.

او بیت کوین را در روزهای اولیه اینترنت به آمازون تشبیه کرد. به گفته وی، ۹۰ درصد رمزارزها سقوط خواهند کرد، درست مانند ۹۰ درصد شرکت‌های آنلاین در سال‌های اولیه اینترنت سقوط کردند. بیت کوین مانند ۱۰ درصد باقیمانده آن سال‌هایی ‌است که آمازون شد.

مسئولین همفکر

یو و دود همان سخنان سناتورهای آمریکایی سینتیا لومیس Cynthia Lummis و کریستن گیلیبراند Kristen Gillibrand هستند. این دو اخیرا پیش‌نویس لایحه‌ای را برای ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم مالی ارائه کردند. این لایحه کمیسیون معاملات آتی کالا CFTC را به عنوان تنظیم کننده بازار ارزهای دیجیتال منصوب می‌کند و هدف آن گنجاندن کامل رمزارزها در سیستم مالی ایالات متحده است.

یکی دیگر از ادارات دولتی که با بقیه موافق است، بانک انگلستان است. این بانک سال‌هاست که امیدوارانه از بخش رمزارز صحبت می‌کند در حالی که در مورد نوسانات محتاط است. اخیرا، جان کانلیف  Jon Cunliffe، قائم مقام ثبات مالی بانک انگلستان نیز بخش کریپتو را به روزهای اولیه اینترنت تشبیه کرده است. او گفت که به آینده کریپتو اطمینان دارد و ادغام آن در سیستم مالی را ترویج می‌کند. با این حال، مانند یو، کانلیف ​​همچنین خواستار یک چارچوب نظارتی شد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.