دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
قیمت اتریوم

افزایش سه برابری قیمت اتریوم طی ماه‌های آینده!

ارز دیجیتال بیت کوین ممکن است طی تصحیح قیمت خود به نصف بیشترین قیمت ثبت شده خود برسد ولی ممکن است اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال برتر دنیا روزهای به مراتب سخت‌تری را پشت سر بگذارد.

برترین آلت کوین دنیا با کاهش قیمت 85 درصدی از بیشترین قیمت ثبت شده خود در سال 2018 و رسیدن به 1,430 دلار، در حال حاضر در محدوده 215 دلار مورد خرید و فروش قرار  می‌گیرد.

برخی معتقدند عدم توانایی اتریوم برای تصحیح قیمت خود نشانه‌ای منفی برای کل این بازار مالی می‌باشد. ولی از طرفی یکی از تحلیلگران مطرح این عرصه بر این باور است به استناد شکل‌گیری موارد فنی ساده، قیمت ارز دیجیتال اتریوم طی ماه‌های آینده با افزایش سه برابری همراه خواهد بود.

افزایش قیمت سه برابری اتریوم طی ماه‌های آینده

طبق گفته جاش اولزویچ یکی از تحلیلگران برتر بریو نیو کوین ( Brave New Coin )، نمودار قیمت یک هفته‌ای اتریوم نشان می‌دهد این ارز دیجیتال با یک شکست صعودی در ماه‌های آینده همراه خواهد بود. وی با اشاره به احتمال شکست ابر مقاومتی ایچیکومو گفت:

با توجه به نمودار یک هفته‌ای اتریوم احتمال انفجار قیمت این ارز دیجیتال طی هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.

قیمت اتریوم

وی با توجه به تئوری داو جونز گفت احتمال رسیدن قیمت اتریوم به سطح 750 دلار یعنی 250 درصد بیشتر از قیمت فعلی این رمز ارز طی هفته‌های آینده بسیار زیاد است.

فاندامنتال قوی برای افزایش قیمت اتریوم

تنها موارد فنی و تکنیکال نیست که نشانه‌های افزایش قیمت اتریوم را نشان می‌دهد. عوامل فاندامنتال زیادی هم از احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال خبر می‌دهد.

طبق گزارش‌های ارائه شده توسط پلتفرم معاملاتی کوین بیس در تاریخ 13 ماه می، با اینکه بیت کوین ارزشمندترین و قدرتمندترین ارز دیجیتال دنیا محسوب می‌شود، در حقیقت نوعی راه ورود به آلت کوین‌ها محسوب می‌شود.

کوین بیس خاطر نشان کرد از بین تمام حساب‌های ثبت شده در سال 2019 و 2020 تنها 24 درصد از سرمایه‌گذاران روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و 76 درصد آن‌ها دارایی‌های خود را در بازار آلت کوین‌ها قرار داده‌اند.

اتریوم

وی گفت با اینکه بیت کوین تا حد زیادی  ارز رمزنگاری پیشرو و شاید مهمترین آنهاست، اما داده‌های مربوط به مشتریان کوین بیس نشان می دهد که کاربران جدید به دنبال دارایی‌های جایگزین هستند. او همچنین گفت که موسسات نیز با گذشت زمان رفتار مشابهی خواهند داشت.

منبع: newsbtc

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

2 نظرات

  1. به نظرم اتریوم بالا میره حتماً و در حال حاضر ریسکش نسبت به بیت کوین کمتره

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.