دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

رشد 27.1 درصدی بیت‌کوین در اکتبر؛ این مسیر در نوامبر ادامه دارد؟

بررسی روندهای تاریخی قیمت بیت‌کوین درگذشته نشان از رشد خیره‌کننده این رمزارز در طی ماه اکتبر دارد. بیت‌کوین توانست این ماه را با رشد جالب‌توجه ۲۷.۱ درصدی تمام کند. این افزایش قیمت موجب غافلگیری بسیاری از خرس‌های بازار شد اما معامله‌گرانی که روند نوسانات بیت‌کوین را بر اساس الگوهای پیشین رصد می‌کنند اصلاً از این اتفاق غافلگیر نشدند! چراکه میانگین رشد قیمت بیت‌کوین طی اکتبرهای قبلی ۲۲.۲ درصد بوده است. در ادامه با بررسی تاریخچه روند رهبر بازار رمزارزها در ماه‌های اکتبر و نوامبر همراه شما هستیم.

از آنجایی که پادشاه رمزارزها در اکتبر امسال برخلاف پیش‌بینی‌های نزولی عمل کرد، توجه بسیاری از معامله‌گران به ماه آینده؛ یعنی نوامبر جلب شد. بیت‌کوین در پایان ماه اکتبر توانست خود را در محدوده قیمتی ۳۴۲۰۰ دلار نگه دارد و در حال حاضر این سؤال اصلی اکثر معامله‌گران فعال است: بیت‌کوین می‌تواند روند صعودی پرشتاب‌تری را در نوامبر تجربه کند؟
موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که با بررسی ماه‌های نوامبر قبلی متوجه می‌شویم بازده ماهانه BTC در این ماه به طور میانگین ۵۱.۶ درصد بوده است. البته باید اشاره کنیم روند بیت‌کوین در تمام پنج سال گذشته، فقط سه سال پیش یعنی نوامبر ۲۰۲۰ با ثبت رشد ۴۲.۹ درصدی مثبت بوده است. ممکن است برای شما معامله‌گران شروع روند هیجان‌انگیز اکتبر امسال به معنای ادامه‌ این روند در نوامبر باشد اما این حقیقت که داده‌های تاریخی نوامبر نمی‌تواند به طور قطعی این موضوع را تأیید کند هم غیر قابل فراموشی است.
حال و هوای بیت‌کوین طوفانی است و در فضای پر التهاب این روزهای بازار که به دلیل حفظ روند اکتبرهای خوب برای بیت‌کوین به وجود آمده، بررسی تاریخچه بازار مانند تکه چوبی بر سطح این اقیانوس پر موج پناه معامله‌گران است. شاید این تکه چوب نتواند اطمینان خاطر کافی به شما بدهد ولی فعلاً بهترین چیزی است که در دسترس است.
همان‌طور که می‌دانید نوسان و عدم‌قطعیت دو جزء جدانشدنی از بازار ارزهای دیجیتال هستند و این یکی از جذابیت‌های این بازار برای تریدرهاست چرا که همیشه احتمال دارد با اتفاق تازه‌ای روبرو شوند. داده‌های تاریخی همیشه پیش‌بینی‌های جذاب ولی غیرقطعی از بازار ارائه می‌کنند و الان چارت تاریخچه‌ بیت‌کوین حکایت از احتمال افزایش قیمت تا محدوده‌ ۵۱۰۰۰ دلاری دارد.
هم‌زمان با شروع ماه جدید میلادی ما شما را بر لبه‌ صندلی خود، خیره به مانیتور و دست روی ماشه‌ موس تصور می‌کنیم. باید منتظر باشیم تا ببینیم تاریخ دوباره تکرار می‌شود یا ورق بازار به نفع فروشندگان؛ یعنی خرس‌های بازار برمی‌گردد.

همچنین ببینید

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

هکرها در کره شمالی

هک رمزارز برای برنامه هسته‌ای!

به گزارش ناظران تحریم‌ها، هکرهایی که برای دولت کره شمالی کار می‌کنند در سال جاری، …

یک دیدگاه

  1. ما که نصف سود رو همیشه روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنیم، خداروشکر تا الان اکی بوده برامون.

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.