تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

انفجار قیمت ارز دیجیتال ریپل، به زودی!

با اینکه ارز دیجیتال ریپل طی 50 روز گذشته موفق به افزایش قیمت 50 درصدی شده و از 0.17 به 0.29 دلار رسید، ولی فاصله زیادی از بالاترین قیمت خود در اوایل سال 2018  ( 3.000  دلار ) دارد.

در حقیقت قیمت فعلی ارز دیجیتال ریپل حدود 90 درصد کمتر از بالاترین قیمت ثبت شده در تاریخ شکل‌گیری این رمز ارز است و این در حالی است که ارز دیجیتال شماره یک دنیای رمز نگاری شده یعنی بیت کوین در حال حاضر تنها حدود 50 درصد کمتر از بالاترین قیمت ثبت شده این رمز ارز  ( 20,000  دلار ) است.

با وجود این اختلاف قابل ملاحظه بین ریپل و پادشاه دنیای رمز نگاری شده، برخی تحلیلگران منتظر جهش قیمت قابل ملاحظه این ارز دیجیتال در نمودارهای بلند مدت آن هستند.

انفجار قیمت ریپل، به زودی

یکی از معامله‌گران برجسته ارزهای دیجیتال با نام مستعار Inmortal Technique اخیرا نموداری منتشر کرده است که طبق آن، ارز دیجیتال ریپل  طی چند روز گذشته دو سطح مقاومت را به طور همزمان شکسته است که این موضوع احتمال افزایش قیمت بیشتر این رمز ارز را تقویت کرده است.

یکی از این سطوح مقاومت در روند نزولی شکل گرفته در سپتامبر سال 2018 و دیگری هم در روند نزولی چند ماه اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال ریپل

در همین راستا Josh Olszewicz به تازگی با اشاره به موارد تکنیکی زیر، افزایش قیمت ارز دیجیتال ریپل طی چند هفته آینده را پیش بینی می‌کند.

  • ریپل در محدوده بالای باند کومو و شاخص ایچیموکو شکسته شده است که این مورد یکی از نشانه‌های شروع روند گاوی است.
  • شاخص میانگین متحرک ساده 200 روزه هم شکسته شده است. شاخص EMA 200 روزه در اکثر دارایی‌ها نقش مهمی برای تشخیص روند صعودی بر عهده دارد.
  • ریپل در پی شکست روند خرسی 700 روزه چنگال اندرو ( Andrew’s Pitchfork)  ) در آینده است و این به معنی کمتر شدن مقاومت و شکسته شدن خط روند نزولی است.

معامله‌گران ارزهای دیجیتال بر این باورند رمز ارز ریپل طی چند هفته آینده ابتدا با تجربه کاهش قیمت به 0.25 دلار و سپس با رالی افزایش قیمت 24 درصدی خود به 0.315  دلار خواهد رسید.

در همین راستا جاش اولشویچ  (Josh Olszewicz) ، یکی از تحلیلگران محبوب کریپتو کارنسی‌ها معتقد است اگر ارز دیجیتال ریپل در محدوده بالای سطح 0.30 دلار ( که همیشه به عنوان یک سطح مقاومت عمل‌کرده است ) بشکند، بسته به میزان حجم معاملات و قدرت شکست شکل گرفته، توانایی تجربه رالی افزایش قیمت 66 درصدی و رسیدن به 0.50  دلار را خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا