تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
رادیو اکسکوینو

اپیزود 227 – بدون قرعه‌کشی برنده یه بیت‌کوین شو!

اکسوینو به کسانی که در جشنواره برکت شرکت میکنن بدون قرعه‌کشی جایزه میده.

یعنی هر کاربر میتونه با توجه به فعالیتش بین ۱۰ آدا تا یک بیت‌کوین برنده بشه. جشنواره برکت از اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر در جریان هست و یه فرصت بزرگ برای کاربرامونه.

تازه کسی که این جایزه رو میبره، به طور همزمان از طرح شریکان اکسکوینو هم بهره‌مند میشه و سود بیست‌وپنج‌ درصدیش از کارمزد تراکنش‌ها سرجاش محفوظه. و مهم تر از همه این که: طرح شریکان محدود به ماه رمضان نیست!

این جشنواره رو اصلا از دست ندید !

بیشتر جوایز قبلی اکسکوینو همراه با قرعه‌کشی بودن که به همین خاطر نمیتونستیم به همه کابرامون هدیه بدیم. اما حالا میخوایم به همه کاربرایی که در جشنواره برکت شرکت میکنن هدیه بدیم. ما میخوایم یه کار جالب و بی‌سابقه بکنیم: اکسکوینو به هر کسی که موفق به کسب شرایط جشنواره برکت بشه بدون قرعه کشی یه بیت‌کوین میده. چه هیجانی! این اپیزود از رادیو اکسکوینو رو گوش بدید تا ببینید چه جشنواره مهیجی براتون در نظر گرفتیم.

تیتراژ

اکسکوینویی‌هایی عزیز سلام. عصر روز شنبه 14 فروردین ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 227 از رادیو اکسکوینو

متن

اما بریم سراغ تازه‌ترین جشنواره اکسکوینو. مثل همیشه اکسکوینو براتون یه جشن پرجایزه در نظر گرفته. ولی بذارید همین اول آغاز ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک بگم. جشنواره برکت هم به همین مناسبته و از اول ماه رمضان تا عید فطر مهلت دارید تا از شرایط استثنايی این جشنواره نهایت استفاده رو ببرین.

همونطور که قبلا در صفحه اینستاگرامیمون دیدید و مطلع شدین، ما شما را در کارمزد معاملات هر فردی که با کد معرف شما در اکسکوینو عضو شده باشه شریک میکنیم. یعنی شما میتونید چند نفر رو به اکسکوینو معرفی کنید و به طور نامحدود از ۲۵ درصد کارمزد تمام معاملاتشون بهره‌مند بشید.

تازه شما به طور سالیانه یک درصد هم بابت مانده موجودی کاربرای معرفی شده از ما هدیه میگیرید. یعنی هر کاربری خودش ۳ درصد و معرفش یک درصد، از مانده موجودی رو در سال از اکسکوینو هدیه میگیره. 

حالا خبر خوبی که داریم اینه که ما در جشنواره برکت، هم به همه اونایی که معرفیشون کردین هدیه میدیم و هم به شما، علاوه بر سود ۲۵ درصدی از کارمزدها و یک درصد سالیانه، یه هدیه بر مبنای تعداد افرادی که معرفی کردین میدیم. این جوایز قرعه کشی هم نداره. یعنی فقط کافیه بین ۵ نفر تا ۱۰۰۰ نفر رو معرفی کنید و اونا برای ده روز حداقل معادل صددلار موجودی رمزارزی داشته باشن. به همین خاطر هم شما برنده میشید و هم اونا.

چه جوری؟ خیلی ساده است!

در جشنواره برکت، اگه ۵ نفر با کد معرف شما در اکسکوینو ثبت نام کنن، شما برنده ده آدا میشید. ولی ممکنه شما آدمای بیشتری رو بشناسید و محدود به همین پنج نفر نشید. ما برای این هم تشویق درنظر گرفتیم. یعنی اگه ده نفر در اکسکوینو ثبت‌نام کنن و کد معرف شما رو بزنن، شما برنده یه پولکادات میشید. ولی باز ما پله‌های وسوسه‌کننده‌تری داریم. اگه شما فقط ۲۵ نفر رو به اکسکوینو معرفی کنید، یه سولانا میبرید.

ای بابا! چقدر مهیجه! تازه از اینجا به بعد دیگه سرم سوت میکشه. فقط کافیه ۵۰ نفر از دوستات، اقوام و همکارا رو به اکسکوینو معرفی کنی. جالبه که هم اونا به شرط رعایت حداقل صددلاری در ده روز نفری ده دلار میگیرن و هم شما برنده یه بایننس کوین یا همون بی‌ان‌بی میشید. اگه حالا صد نفر از کد معرف شما استفاده کنن ما بدون قرعه کشی یه اتریوم بهتون میدیم. تازه این علاوه بر اینه که ۲۵ درصد از کارمزد همه معاملات این صد نفر هم برای شما میشه.

۱۰۰۰ نفر ، یه بیت کوین !

ولی بعضی از شما دایره نفوذ اجتماعی بزرگتری دارین. حالا یا در اینستاگرام و یا در محل کار یا محل زندگیتون. اگه اینطوریه که خوش به حالتون. چون اگه ۵۰۰ نفر از این افراد با کد معرف شما در اکسکوینو ثبت نام کنن شما برنده ۵ اتریوم میشید و اگه ۱۰۰۰ نفر با کد معرف شما در اکسکوینو ثبت نام کنن شما برنده یه بیت‌کوین می‌شید. خیلی جالبه و خیلی مهیجه! بدون قرعه کشی هم ۲۵ درصد از کارمزد ۱۰۰۰ نفر رو برای همیشه مال خودت میکنی و هم یه بیت‌کوین میبری. فکر کن تو با هر خرید و فروشی که این ۱۰۰۰ نفر میکنن ۲۵ درصد از کارمزد معامله رو بدون هیچ زحمتی میگیری.

یه بار دیگه پس تاکید میکنم. جشنواره برکت از ابتدای ماه رمضان تا عید فطر هست ولی طرح شریکان به اینجا محدود نیست و شما تا مادامی که ما یه طرح بهتر معرفی نکردیم از ۲۵ درصد کارمزدهای معاملاتمون بهره‌مند میشین و یک درصد هم سود سالیانه میگیرید.

این جشنواره یه شرط کوچیک داره. کسایی که با کد معرف شما ثبت نام میکنن باید حداقل ده روز در ماه مبارک رمضان در ساعت پایانی روز حداقل معادل صد دلار در کیف پولشون موجودی رمزارزی داشته باشن تا هم خودشون مشمول دریافت ده دلار بشن و هم شما از جوایز معرفی، بهره‌مند بشید. یعنی نه نیازی هست این ده روز متوالی و پشت سرهم باشه و نه نیازی هست که در تمام روز شما حداقل صد دلار داشته باشید. ما به هر کسی که در ساعات پایانی ده شب از ماه مبارک رمضان موجودی کیف پولش حاوی معادل صددلار یا بیشتر باشه  جایزه میدیم.

پایان‌بندی

خب دوستان خوبم به پایان این اپیزود رسیدیم خیلی ممنونم که هما. یادتون باشه، متن همه اپیزودهای پادکست‌هامون رو میتونید در وبلاگمون به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ داشته باشید.

2 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا