اکسکوینو مارکت به اپلیکیشن اکسکوینو اضافه شد

هر کسی که با ارزهای دیجیتال آشنا می‌شود، در ابتدا تنها به دنبال محیط یا پلتفرمی برای خرید بیت‌کوین می‌رود و بدون توجه به قیمت لحظه‌ای، میزان کارمزد و خیلی موارد دیگر اقدام به خرید می‌کند.

اما به مرور زمان، آشنایی بیشتر و کسب تجربه، نیاز به ابزارهای بیشتری برای کسب سود بیشتر احساس می‌شود. اینجاست که کاربران مبتدی رفته رفته به کاربران حرفه‌ای تبدیل می‌شوند.

یکی از مهمترین ابزارهای ترید، مارکت حرفه‌ای اکسکوینو مارکت است که اکنون در اپلیکیشن اکسکوینو نیز قابل دسترسی است. محیطی که بسیاری از کاربران اکسکوینو پیش‌تر در نسخه وب اکسکوینو از آن استفاده کرده‌اند.

این محیط جذاب هم اکنون در نسخه جدید اپلیکیشن اکسکوینو قرار گرفته است و از این پس کاربران می‌توانند از ترید در این محیط حرفه‌ای در اپلیکیشن خود لذت ببرند.

ترید با کمترین کارمزد

یکی از جذاب‌ترین امکانات ارائه شده در اکسکوینو مارکت کارمزد بسیار پایین در بخش سفارش محدود است. اکثر پلتفرم‌های رمز ارزی یک کارمزد کوچکی برای هر خرید یا فروش در نظر می‌گیرند که این موضوع باعث می‌شود کاربران نتوانند از تمام نوسانات بازار کسب سود کنند. به این معنا که در این پلتفرم‌ها نمی‌توان با کمترین سود از بازار خارج شد، چرا که ممکن است در صورتی که با سود کم بخواهید از بازار خارج شوید، مجبور به پرداخت تمام یا بخشی از سود خود به عنوان کارمزد می‌گردید.

اما در بخش سفارش محدود اکسکوینو مارکت که از این پس به اپلیکیشن اکسکوینو نیز اضافه شده است، قادر هستید تا از کوچکترین نوسانات بازار کسب سود کنید و تنها ۰/۱ درصد کارمزد پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که سفارش محدود Limit Order سفارش خرید یا فروش در قیمت دلخواه شما با حجم دلخواه شماست. به این صورت که بدون در نظر گرفتن قیمت لحظه‌ای، قیمت دلخواه را تعیین کرده تا رسیدن قیمت بازار به عدد تعیین شده شما سفارش شما تکمیل شود.

نحوه کار با اکسکوینو مارکت در اپلیکیشن

پس از ورود به اپلیکیشن، در بخش داشبورد گزینه ورود به اکسکوینو مارکت را مشاهده می‌کنید.

ورود به بخش اکسکوینو مارکت
ورود به اکسکوینو مارکت

وارد اکسکوینو مارکت شوید و بازار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بخش بازارها در اکسکوینو مارکت
بخش بازارهای اکسکوینو مارکت

با انتخاب بازار مورد نظر، وارد بخش معاملات شده و سفارش خرید یا فروش خود را مطابق روش کار با اکسکوینو مارکت در نسخه وب تنظیم کنید.

بخش معاملات در اکسکوینو مارکت
بخش معاملات مارکت

در بخش دارایی‌ها می‌توانید دارایی‌های خود را ملاحظه و مدیریت کنید.

دارایی‌های مارکت
بخش دارایی‌ها

در نظر داشته باشید که در این بخش امکان واریز و برداشت دارایی روی شبکه BEP-20 یا همان شبکه هوشمند بایننس وجود دارد.

مدیریت دارایی‌ها
مدیریت دارایی‌ها

برای ترید هر دارایی با هر جفت ارز، کافی است روی هر دارایی کلیک کنید تا موجودی و جفت ارزهای قابل ترید آن ارز را مشاهده کنید.

تنظیم و تغییر رمز برداشت امن
سایر بخش‌های مارکت

در بخش بیشتر نیز، گزینه بازگشت به کیف پول کلاسیک اکسکوینو، تغییر و تنظیم رمز برداشت امن، سفارش‌های باز،  تاریخچه سفارش‌ها، تراکنش‌ها، فهرست آدرس‌های ثبت شده، راهنما، قوانین و مقررات و خروج از اپلیکیشن وجود دارند.

پر سود باشید و کیف پولتان سبز!

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.