چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
یلدای متاورسی

برای اولین بار در تاریخ: یلدای متاورسی اکسکوینو در دیسنترالند – پادکست

سه شنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۸ تا ۲۴ جشن شب یلدای اکسکوینو در فضای متاورس برگزار خواهد شد و همه شما به این جشن دعوتید. فردا شب به ساختمان اکسکوینو در متاورس دیسنترالند بیاید و از نمایشگاه آثار هنری و NFTهای ایرانی لذت ببرید. یک شب‌نشینی یلدایی همراه با موسیقی و جایزه!

🎉 با شنیدن این ایپزود، با جزئیات جوایز و جشن یلدای متاورسی اکسکوینو که برای اولین بار در تاریخ برگزار می‌شه؛ بیشتر آشنا خواهید شد!

🎁 شب یلدا در دیسنترالند منتظرتونیم!

پادکست امروز را بشنوید:

متاورس به سرعت در حال همه‌گیر شدن در جهان هست و کارشناسای خبره اکسکوینو با پیشنهاد سرمایه‌گذاری زودهنگام در این حوزه نوظهور، از اکسکوینو خواستن تا یه فرصت طلایی رو در اختیار کاربرای ایرانی قرار بده. اکسکوینو اولین پلتفرم ایرانی بود که به طور همزمان چهار توکن متاورسی را وارد پلتفرم معاملاتی خودش کرد. تازه کار به همین جا ختم نشده. در یه اقدام پیشرو، اکسکوینو یه زمین متاورسی رو در دیسنترالند کنار ساختمان صرافی بایننس خریده. ولی همه این‌ها ربطش به شب یلدا چیه؟ با این اپیزود ما همراه باشید تا براتون از یه اتفاق مهیج بگم.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر دوشنبه 29 آذر ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 138 از رادیو اکسکوینو

قبل از شنیدن کامل این اپیزود، حواستون باشه که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست در هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی در بر نداره. تاکید میکنم، پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه گام بردارید.

چند وقت پیش صرافی اکسکوینو هشت توکن جدید رو به پلتفرم معاملاتی خودش اضافه کرد. علتش هم این بود که کارشناسای اکسکوینو تشخیص دادن پروژه‌های متاورس، گیم‌فای و ترون پتانسیل خوبی برای رشد دارن. یعنی اکسکوینو با این اقدام یه فرصت عالی در اختیار کاربرای ایرانی قرار داده تا بتونن خیلی به موقع و پیش از این که دیر بشه در یه سری از بهترین پروژه‌های کریپتو سرمایه‌گذاری کنن.

 اما برای اینکه از پدیده نوظهور متاورس سود ببریم، باید واقعا وارد این دنیا بشیم چون خرید توکن‌های متاورسی به تنهایی کفایت نمیکنه. یعنی چی؟ بذارید براتون توضیح بدم.

ورود اکسکوینو به دیسنترالند

ما در صرافی اکسکوینو سه قطعه زمین رو در دیسنترالند کنار ساختمان صرافی بایننس (Binance) گرفتیم. هر کاربری با ورود به دنیای دیسنترالند و رفتن به مختصات ۷۴ کاما ۳۰، میتونه این سه قطعه را با مختصات ۷۴ کاما ۳۰، ۷۵ کاما ۳۰ و ۷۶ کاما ۳۰ ببینه.

 اما ما فقط به خرید زمین اکتفا نکردیم. با همکاری یه گروه معماری، اکسکوینو یه ساختمان با تلفیق معماری مدرن و ویژگی‌های سنتی ایرانی را در این زمین بنا کرده و درون اون قراره اتفاقای خیلی خوبی بیوفته.

هدف اکسکوینو

اما تالار اکسکوینو در دیسنترالند چه هدفی را دنبال میکنه؟ اکسکوینو در این ساختمان تالاری را به عرضه توکن‌های غیر مثلی یا همون ان‌اف‌تی هنرمندان ایرانی اختصاص داده.

این اتفاق خیلی مهمه. چون برای اولین بار در ایران، یه صرافی رمز ارز اقدام به ایجاد بستری برای خرید و وفروش ان‌اف‌تی‌ها میکنه. به علاوه اکسکوینو قصد داره با ادامه این اقدامات فرهنگ و هنر ایرانی را در دنیای متاورس به کاربران سراسر جهان معرفی کنه و به شناخته‌تر شدن آثار هنرمندان ایرانی کمک کنه.

 اما چطور میتونیم وارد این ساختمون بشیم. قراره یه افتتاحیه خیلی خاص برای این اتفاق مهم داشته باشیم. اون هم در شبی که برای ایرانیا مهمه و پر از خاطره است.

یلدای متاورسی 

حالا بذارید در مورد این افتتاحیه خاص متاورسی بیشتر براتون بگم: برای اولین بار فردا یعنی سه شنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۸ تا ۲۴ جشن شب یلدا در فضای متاورس برگزار خواهد شد و همه شما به این جشن دعوتید.

قراره کلی اتفاق خوب بیوفته و چهر‌ه‌‌های آشنای اکسکوینو با حضور در این مراسم ، پاسخگوی کاربرا باشن. حتی ممکنه موسیقی زنده هم داشته باشیم.

اما جالب تر از همه اینه که شما با حضور در جشن متاورسی ما میتونید کد لازم برای شرکت در قرعه کشیمون رو دریافت کنید و یکی از ۵۰ نفری باشید که ۲۰ توکن مانا را از ما هدیه میگیرن.

به نظرم که فرصت خیلی خوبیه و نباید این شانس رو از دست داد.

جالبه بدونید حضور در این جشن خیلی ساده هست و شما میتونید با کمک یه رایانه شخصی  و اینترنت وارد این جشن بشید. برای پیدا کردن تالار ما کافیه تنها وارد لینکی بشید که در بیو اینستاگراممون قرار میگیره. این لینک همزمان به پنل کاربریتون در اکسکوینو هم ارسال میشه.

اگر برای ورود به این جشن مشکلی داشتید کافیه با پشتیبانی اکسکوینو تماس بگیرید و یا در شبکه‌های اجتماعی به ما پیام بدید.

از دوستاتون دعوت کنید در این جشن شرکت کنن چون هم اونا را میبینید و هم میتونید با هم صحبت کنید.

مهم نیست که دوستتون الان کجای دنیاست. مهم اینه که شب یلدا را در متاورس در کنار هم خواهید بود و میتونید کلی برای هم خاطره تعریف کنید.

قبل از پایان، لازمه یه نکته رو یادآوری کنم. اون هم اینه که اکسکوینو این اقدام رو تنها در راستای رسالت خودش به عنوان یه صرافی پیشتاز ایرانی انجام میده. همانطور که یادتون باشه، قبلا گفته بودیم اکسکوینو داره کلی برنامه پژوهشی با دانشگاه امیر کبیر جلو میبره.

ما در شرکت توفاد به عنوان اولین استارتاپ دانش‌بنیان حوزه بلاک‌چین که از معاونت علمیو  فناوری ریاست‌جمهوری مجوز گرفته امیدواریم تا بتونیم با بومی‌سازی مفاهیم مربوط به بلاک‌چین هر چه بیشتر به توسعه کشور عزیزمون و موفقیت هموطنای خوبمون کمک کنیم.

اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ مراجعه کنید. ما مقالات مفصلی در مورد متاورس داریم که دوستان خوبم نفیسه محروقی، پوریا فیروزنژاد، رضا سلطانی و علی مقصودی دروبلاگمون منتشر کردن و میتونید سر فرصت با حوصله اونا را مطالعه کنید. پس مقالات وبلاگمون را فراموش نکنین. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل ناملیک، کست‌باکس و انکر دنبال کنید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

2 نظرات

  1. عبدالناصر رئیسی

    آره خیلی عالیه انشاالله خوش بگذره.شب خاطرات وخوبی داشته باشید.

  2. سلام
    خوشحالم که جزو خانواده بزرگ اکسکوینو هستم
    به امید موفقیت

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.