تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین در شرف تجربه رالی افزایش قیمت قدرتمند و تاریخی

ارز دیجیتال بیت کوین طی چند روز گذشته در محدوده 7,000 دلار خرید و فروش می‌شود و گاوهای این بازار مالی با سطح مقاومتی که در بالای این سطح قرار دارد دست و پنجه نرم می‌کنند.

به نظر می‌رسد تلاش‌های آن‌ها برای افزایش قیمت بیت کوین به نتیجه رسیده و حرکات بازار به نفع آن‌ها در حال تغییر است. از طرفی وضعیت قرار گیری برخی شاخص‌های تکنیکال نیز نشان از شروع رالی افزایش قیمت دارند.

همچنین آمار منتشر شده مربوط به افزایش موجودی کیف پول‌ها و کاهش بی سابقه تعداد کیف پول‌هایی که موجودی آن‌ها خالی است توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

بیت کوین در مسیر افزایش قیمت

روند صعودی قیمت بیت کوین  پس از تجربه کاهش قیمت تاریخی و رسیدن به محدوده 3,800 دلار آغاز شده است و در حال حاضر نیز با وجود عدم موفقیت آن در دستیابی به سطوح بالاتر و روبه رو شدن با سطوح مقاومتی بالاتر، شاهد افزایش قدرت این ارز دیجیتال در بازار هستیم.

روند صعودی قدرتمند کنونی می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که محدوده 3,800 دلار پایین‌ترین قیمتی است که بیت کوین در یک روند طولانی مدت تجربه کرد و ریزش قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا تا این محدوده حاصل زیاده روی خرس‌ها بوده است.

یکی از عوامل جالب و تاثیر گذار در روند افزایشی اخیر قیمت بیت کوین، ورود مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران علاقمند به ارزهای دیجیتال به این بازار است.

پلتفرم تحقیقاتی Glassnode هم در گزارش‌های اخیر خود به رشد قیمت بیت کوین و کاهش شدید تعداد کیف پول‌هایی که موجودی آن‌ها بیشتر از صفر است اشاره کرده است.

قیمت بیت کوین

نمودار بالا هم هجوم سرمایه‌گذاران به بازارهای نوظهور را نشان می‌دهد

ناگفته نماند که هالوینگ پیش رو نیز می‌تواند یکی از عوامل موثر در جذب سرمایه‌گذاران جدید به این دارایی باشد. این رویداد در واقع خاصیت ضد تورمی ارز دیجیتال بیت کوین را برجسته‌تر می‌کند.

شاخص‌های کلیدی نیز از افزایش قیمت بیت کوین خبر می‌دهند

طبق اطلاعات به دست آمده از Glossnode، روند صعودی قدرتمند بیت کوین و هجوم سرمایه‌گذاران خرده به این بازار مالی، بیت کوین را برای حرکت بعدی قدرتمندتر و تجربه رالی پر قدرت افزایش قیمت آماده کرده است.

قیمت بیت کوین

همانطور که در این نمودار مشاهده می‌کنیم روند صعودی شکل گرفته و هجوم سرمایه‌گذاران به این بازار مالی احتمال شکل گیری رالی افزایش قیمت را بیشتر کرده است.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا