تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
از اکسکوینو چه خبر؟

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد!

جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه برای کاربران اکسکوینو است که از ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت. در انتهای این بازه زمانی ۳۸ برنده خواهیم داشت.

در این جشنواره کاربران اکسکوینو به ازای افزایش موجودی کیف پول خود چه به صورت ریالی و چه به صورت رمزارزی امتیاز کسب می‌کنند که در صفحه اصلی حساب کاربری خود به نمایش گذاشته می‌شود.

فراموش نکنید که پاداش استیکینگ طرح ۳ و ۳ برای تمام افراد حاضر در این جشنواره نیز فعال است.

نکته: این امتیازات فقط از طریق سایت اکسکوینو قابل مشاهده است.

جوایز قلک نیز به شرح زیر است:

۳ نفر برتر بدون قرعه‌کشی برنده ۳ دستگاه آیفون ۱۳ خواهند شد. رتبه‌های ۴ تا ۵۳ در قرعه‌کشی ۵ دستگاه تبلت Microsoft Surface شرکت خواهند کرد.

اگردر میان نفرات اول نبودید یا هیچ‌کدام از این ۸ جایزه را نبردید، نگران نباشید چرا که تمامی افرادی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند و برنده نشده‌اند در قرعه‌کشی ۳۰ جایزه تتری به ارزش ۲ میلیون تومان شرکت داده خواهند شد.

امتیازات در جشنواره قلک با فرمول زیر محاسبه می‌شود.

هر کاربر با افزایش هر ۵۰ دلار موجودی حساب خود ۱ امتیاز مثبت به صورت روزشمار کسب می‌کند و در صورت برداشت ۲ امتیاز منفی به صورت روزشمار برای او محسابه می‌شود.

برای درک بهتر نحوه امتیازدهی به مثال‌های زیر توجه کنید:

۱) کاربری روز اول جشنواره ۵۰۰ تتر موجودی کیف پول خود را افزایش می‌دهد و با فرض اینکه تا روز ۱۵ آبان هیچ برداشتی از کیف پول خود نداشته باشد، در روز آخر ۶۲۰ امتیاز خواهد داشت.

۲) کاربری روز اول جشنواره ۱۰۰۰ دلار به حساب خود اضافه می‌کند و به همین واسطه روزانه ۲۰ امتیاز مثبت برای او حساب می‌شود. حال اگر او در روز یازدهم وی اقدام به برداشت همان هزار دلار کند امتیاز او تا روز انتهای روز دهم برابر با ۲۰۰ و در روز یازدهم برابر با ۱۸۰ خواهد بود. برایند امتیازهای وی به دلیل برداشت روزانه ۲۰- خواهد بود. در آخرین روز جشنواره امتیاز وی ۸۴۰- خواهد بود.

۳)کاربری در روز چهلم جشنواره ۱۰۰ دلار به حساب خود می‌افزاید و ۵ روز بعد ۵۰ دلار از حساب خود خارج می‌کند. به ازای ۵ روز پس‌انداز ۱۰ امتیاز کسب می‌کند و به ازای برداشت روزانه ۲ امتیاز منفی برای وی در نظر گرفته خواهد شد. از آن‌جایی که برایند امتیازت وی صفر می‌شود تا آخر جشنواره ۱۰ امتیاز خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا