تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

حمایت دولت کره جنوبی از ارز دیجیتال

یک استان در کشور کره‏‌جنوبی قصد دارد از ارز دیجیتال مخصوص به خود به جای ارزهای جاری در بازار، استفاده نماید.

ارزهای دیجیتال

رواج ارز دیجیتال در کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری‌‏های معتبر در کشور کره‎جنوبی، یکی از استان‌‏های بزرگ و معتبر این کشور قصد دارد استفاده و کاربرد ارز دیجیتال مخصوص به خود را با تبدیل آن ارز به عنوان ارز اصلی مورد استفاده در بازارها و امور داخلی، گسترش دهد و به نوعی با این کار این ارز دیجیتال را با ارزهای معمول استفاده شده در بازار، جایگزین نماید. این استان که ” Gyeongsangbuk “، نام دارد در قسمت شرق کره جنوبی واقع بوده و به عنوان یکی از قدرت‏مندترین استان‏‌های کشور کره‏‌جنوبی، از نظر اقتصادی در سراسر کشور، مطرح می‌‏باشد.

در راستای پیاده‌‏سازی این پروژه، در این منطقه در گام اول سعی شده بود تا یک ارز دیجیتال مخصوص به آن منطقه، تولید و در بازار ارزهای دیجیتال ارائه گردد که این کار با موفقیت صورت گرفته و در راستای آشناسازی و گسترش استفاده از این ارز دیجیتال سعی شده است تا با ارائه دادن کارت‌‏های هدیه و امکانات و جوایز ویژه، مردم را برای خرید و استفاده از این ارز دیجیتال بیش‏تر ترغیب نمایند که تا حدودی نیز موفق به این امر شده‏‌اند و در حال حاضر در بسیاری از امور داخلی این استان از کشور کره‏‌جنوبی از ارز دیجیتال برای انجام امور و شکل‏‌گیری تراکنش‏‌های مالی در بین مردم استفاده می‌‏گردد.

پیشرفت در عرصه اقتصادی و تجاری با رواج ارزهای دیجیتال

در این بین مقامات مسئول این استان که در این پروژه، تحت حمایت دولت‌مردان نیز قرار گرفته‌‏اند، این هدف و امید را دارند که با رونق و گسترش کاربرد ارزهای دیجیتال که در این جا از ارز دیجیتال مخصوص به استان استفاده شده است، بتوانند استفاده از ارزهای دیجیتال را در بین مردم نهادینه کرده و توسعه دهند تا بدین ترتیب بتوانند در دراز مدت کاربرد ارزهای دیجیتال را به جای ارزهای معمول استفاده شده در بازار جایگزین نمایند.

چرا که دولت کره‏‌جنوبی که از زمان پیدایش و ظهور ارزهای دیجیتال، همواره در فکر به کار گیری و حمایت از آن‏‌ها بوده است که این کشور به عنوان یکی از برترین حامیان این عرصه شناخته می‌‏شود و این پیش‌‏بینی را دارد که در آینده ارزهای دیجیتال به عنوان ارز جدید مورد استفاده در بازارهای جهانی و توسط بسیاری از مردم و سرمایه‌ ‏گذاران خواهند بود. لذا این عقیده وجود دارد که چه بهتر که بسیار زودتر از کل جهان، خود را با این مکانیزم آشنا کرده و وفق دهند تا در راستای این سیاست‌‏گذاری بتوانند شاهد پیشرفت‏‌های شگرفی در عرصه اقتصادی و تجاری باشند.

دولت کره‌جنوبی حامی ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد، دولت کره‏‌جنوبی در سالیان اخیر بارها، حمایت خود را از گسترش و توسعه‏‌ی ارز دیجیتال نشان داده است و این کار را با پیاده‌‏سازی پروژه‌‏های عملی در سطح وسیع و پژورش نیروهای متخصص در این زمینه، به صورت جدی وارد عرصه‏‌ی عمل نموده است. در این بین باید توجه داشت که انجام چنین حمایت‌‏های همه جانبه و مردمی که توسط یک کشور از ارزهای دیجیتال صورت می‏‌گیرد، به عنوان پشتوانه‌‏های محکمی برای ارزهای دیجیتال مطرح بوده و این عرصه می‏‌تواند با داشتن چنین پشتوانه‌‏هایی با امید بیش‏‎تری به آینده نگاه کند.

علاوه بر این در کنار انتشار این گونه خبرها، همواره شاهد شکل‏‌گیری نوسانات مثبتی در قیمت ارزهای دیجیتال بوده‏‌ایم که امید می‌‏رود که انتشار این خبر نیز بتواند تأثیر مثبتی را بر روی بازار ارز دیجیتال داشته باشد و باعث رونق و توسعه‌‏ی چند برابر آن شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا