چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

راه‌اندازی توکن استیکینگ آگنوستیک زنجیره‌ای

دپ‌رادار DappRadar و پروتکل قابلیت همکاری آمنی چین لیزر زیرو omnichain LayerZero توکن جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند تا امکان اشتراک زنجیره‌ای متقابل را در چندین بلاک چین و شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) فراهم کند، اقدامی که برای به حداقل رساندن هزینه‌ها و افزایش دسترسی به فرصت‌های استیک طراحی شده است.

دپ‌رادار گفت که عملکرد توکن رادار RADAR که به تازگی راه‌اندازی شده است از طریق مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند ارائه می‌شود. یکی از قراردادها به عنوان کنترل‌کننده و دیگری به عنوان پروکسی شناخته می‌شود. دو قرارداد هوشمند با هم کار می‌کنند تا مکانیسم جدید استیک را فعال کنند.

درخواست‌هایی که برای برداشت یا ادعای پاداش ارائه می‌شوند به قرارداد هوشمند پروکسی ارسال می‌شوند. برای تعیین اینکه آیا درخواست معتبر است یا خیر، با قرارداد کنترلر controller ارتباط برقرار می‌کند. اگر درخواست معتبر باشد، کنترلر به پروکسی اطلاع می‌دهد که توکن‌ها را آزاد کند. دپ رادار مدعی است که این نوع استیکینگ میان زنجیره‌ای قبلا در هیچ جایی در دسترس نبود.

دپ‌رادار همچنین اسنادی را ارائه کرد که به کاربران در مورد نحوه استفاده از این عملکرد جدید، آموزش می‌داد. دستورالعمل‌ها نشان می‌دهند که کاربران می‌توانند توکن‌های رادار خود را در بلاک چین اتریوم به اشتراک بگذارند و سپس جوایز را در بی ان بی چین BNB Chain دریافت کنند. این دو زنجیره اولین زنجیره‌‌های مورد پشتیبانی هستند و به زودی برای پالیگان Polygon عرضه خواهند شد.

دپ‌رادار خود را به عنوان یک پلتفرم اکتشافی غیرمتمرکز توصیف می‌کند. رادار اشاره می‌کند که این توکن به شرکت کمک می‌کند تا پوشش خود را گسترش دهد، فهرست‌های سریع‌تری را برای پروژه‌های نوظهور دنبال کند، لیست‌های دقیق‌تری از پروژه‌های فعلی ارائه دهد و ابزارهای بهتری برای پرتفو ارائه دهد.

دپ‌رادار و لیزر‌زیرو برای اولین بار توکن رادار خود را در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کردند. هفت ماه بعد، بازار کریپتو به طرز چشمگیری تغییر کرد و ماه ژوئن بدترین ماه در ۱۱ سال اخیر بود. با وجود بازار خرسی، سایر توکن‌ها تا ۳۰۰ درصد، بالاترین قیمت را تجربه کرده‌اند.

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.