چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ربات عاشق

ربات عاشق؛ تجربه عشق و زندگی در متاورس – پادکست

رمان ربات عاشق روایتگر کوله‌گردیه که با ورود به شهر بسیار پیشرفته‌ای با شرکتی آشنا می‌شه که یک ماجراجویی هیجان انگیز در یک دنیای متاورسی رو به کاربراش ارائه می‌ده تا بتونن زندگی جدیدی رو تجربه کنن!

راستی نظرتون رو راجع به متاورس زیر پست اینستاگرامی پادکست ربات عاشق کامنت بذارید تا توی قرعه کشی ۱۰ جلد از این رمان هم شرکت کنید.

اگه توی قرعه کشی برنده نشدید و دوست دارید این کتاب متاورسی هیجان‌انگیز رو بخونید، می‌تونید با وارد کردن کد تخفیف « excoino » در سایت 0098book.com این رمان رو با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید!

این اپیزود رو گوش کنید:

مریم همین که از سلول شش متری شبیه سازش بیرون اومد، چند مرتبه با خودش تکرار کرد «خدایا باورم نمیشه وای خدا باورم نمیشه» این جمله چندین بار از ذهنش گذشت. اون چیزیو که تجربه کرده بود باور نمی‌کردو به این فکر می‌کرد که باید فرقی بین واقعیتو واقعیتی که شبیه سازی شده بود، وجود داشته باشه.

او فراموش کرده بود که تمام سفرش شبیه سازی شدشو در تمام مدت این سفر، تو یه اتاق شش متری بوده. او با خودش فکر می‌کردو می‌گفت: بوی خاک نم خورده شور توی دماغمه، می تونستم دستم رو روی آجرها بکشمو زیری روی آجر و فرورفتگی درز بندکشی بین آجرارو روی پوست انگشتم حس کنم.

هرکدوم از آدمهایی که اونجا بودن یه بویی داشتنو من می تونستم عطریو که تک تک اونها به بدنشون زدنو حس کنم. حتی می‌فهمیدم کدوماشون به خودشون عطر نزدن. نسیمی که به صورتم می‌خورد، واقعی‌تر از واقعی بود. آفتابی که روی پوستم می‌تابید، لپ‌هام رو گل انداخته بود»

شور و شعفی که این سفر شبیه‌سازی شده در او ایجاد کرده بود، باعث شد که بدون لحظه‌ای تردید، قرارداد همکاری با شرکت لوگانو امضا کنه و از همین حالا راهنمای یکی از تورهای گردشگری شبیه‌سازی شده لوگان بشه.

او چند روز قبل به واسطه یه آگهی همکاری، به شرکت شبیه سازی لوگان اومده بود. اونا به راهنمای تور گردشگری برای سفرهای شبیه‌سازی شده احتیاج داشتنو مریم علاقه زیادی به این شغل داشت. فقط این کلمه شبیه سازی شده براش سوالای زیادی ایجاد کرده بود.

کار اصلی شرکت لوگان پیاده سازی سفرهای شبیه سازی شده بود.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر پنج‌شنبه 9 دی ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 149 م از رادیو اکسکوینو

در گیرودار رقابت میان دنیای مجازی و واقعی، این دنیای مجازیه که در حال برنده شدنه.

کمی به اطرافتون نگاه کنید تا برنده این رقابتو پیدا کنید … .

صندلی‌ مدارس جاشونو به آموزش‌های غیر‌حضوری دادنو و فروشگاههای آنلاین جایگزین مراکز خرید شدن.

همون رییسایی که تا چند وقت پیش، ساعت حضور و غیاب کامپیوتریو برای محاسبه حقوق کارکناشون در نظر می‌گرفتن، حالا به دورکاری کارمنداشون رضایت دادنو حتی ته دلشون از این مسئله راضین. بازارهای مالی از الگوریتمای مالی الگو می‌گیرنو مغز انسان از درک این سازوکار محاسباتی پیچیده و کنار اومدن با سرعت تغییرات این الگوها عاجزه

الگوریتم‌های جامعه‌شناسی و روانشناسی از طریق شبکه‌های اجتماعی به ناخودآگاه انسانا نفود پیدا کردنو اونقدر قدرتمندن که می‌تونن روی انتخاب رئیس جمهور آینده یه کشور تأثیر بذاره یا حتی آدما رو به اعتراض یا سکوت در مورد مسائل مهم وادار کنه

ارزهای دیجیتالم تغییرات بنیادی زیادی در نظام مالی، بانک‌ها و کسب و کارا ایجاد کردنو در کنار اینها دنیا رو به غیرمتمرکز شدنه.

اشیا در حال هوشمند شدن و جان گرفتنن و با سرعت زیادی این اتفاق در حال رخ دادنه که اگه یکی از همین روزا خودمونو در حال گپ زدن با یخچال خونمون پیدا کنیم و ببینیم که يخچال هم پاسخی منطقی به تمام سوالا می‌ده، نباید تعجب کنیم.

حالا رقابت تنگاتنگی بین دنیای مجازیو واقعی شکل گرفته و باید ببینیم که آیا فناوری می‌تونه تو این رقابت از سفرهای واقعی پیشی بگیره و تمام جزییات دقیق سفرو برای انسان شبیه سازی کنه؟ حتی به شکلی که انسان متوجه غیرواقعی بودنش نشه؟ اصلا از کجا معلوم که ما خودمون توی ی دنیای شبیه سازی شده نباشیم؟

آیا دنیای مجازی به طور کامل، انسانو کنترل میکنه و تمام زیروبم رفتارش به واسطه فناوری کنترل میشه؟ آیا ما در حال پوشیدن لباس جدید فناوری برای ورود به این دنیای مجازی‌ایم؟

و در آخر آیا مغزمون قراره، قطعه‌ای در دل ربات‌ها بشه یا نه؟

ربات عاشق زندگی کوله گردیه که به شهری پیشرفته میره و در اونجا با شرکتی آشنا میشه که سفرهای مجازیو شبیه سازی میکنه.

این داستان در حقیقت شبیه سازی همین دنیای متاورسیه که فناوری برای ما تدارک دیده. در این کتاب به شکلی داستان‌وار به تمامی سوالات و مفهوم متاورس پاسخ داده میشه.

اگه دوست دارید به پاسخ سوالاتون با زبونی عامیانه و شیوا برسید پس خوندن کتاب متاورسی ربات عاشق نوشته آرمین کاظمی رو اصلا از دست ندید. تازه اگه تا 15 روز آینده  این کتابو از وب سایت 0098book.com  با کد تخفیفی که تو کپشن اومده سفارش بدید می‌تونید 40 درصد توی خریدتون تخفیف بگیرید.

راستی این قسمت از پادکستمون علاوه بر کد تخفیفی که داخل کپشن اومده قرعه کشی هم داره. اگه دوست دارید برنده این کتاب جذاب و هیجان انگیز باشید برامون کامنت بذارید و نظرتون رو درباره متاورس بگید تا در قرعه کشی … جلد کتاب ربات عاشق هم شرکت کنید!

راستی، اگه میخواید درباره این حوزه‌ها بیشتر بدونید، به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ مراجعه کنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل ناملیک و کست‌باکس دنبال کنید.

خب به پایان این محتوای آموزشی و جدیدمون رسیدیم . امیدوارم که این اطلاعات براتون مفید بوده باشه . اگر سوالی دارید زیر همین پست برامون کامنت بذارید تا کارشناسانمون جواب سوالهاتون رو بدن. با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.