تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

رشد 5 درصدی بیت­ کوین ؛ شروعی توفانی در راه است

قیمت بیت کوین دوباره رونق یافت و با رشد 6% به بالای 4000$ رسید که پس از سال نو میلادی اولین قیمت بالای 4.000$ است. مسئله‌­ای که هم‌­اکنون وجود دارد، رضایت­مند نشدن افراد از این اتفاق مهم است. در ذیل به بیان دلایل مهم این رشد و پیش ­بینی آینده می­‌پردازیم.

رشد بیت­ کوین یا سقوط؟

همزمان با رشد قیمت بیت کوین ، معاملات این کریپتو نیز با رشد 20% مواجه شده است. بدین روی می­‌توان از این پس در انتظار صعود قیمت بیت کوین بود. اما یکی از تحلیل­ گران کریپتوکارنسی با نام “دان آلت” در این‌­باره می­‌گوید؛

” رشد ظریف قیمت بیت کوین آنقدر کافی نیست تا برای یک موج جدید قیمت و افزایش معاملات، خود را آماده کنیم، حتی در کوتاه مدت.
همه چیز به پایان این 24 ساعت بستگی دارد، اگر بیت بتواند خود را بالای 4000$ تثبیت کند من و بسیاری از همکارانم به خرید آن روی خواهیم آورد. اما اگر مجددا کاهش یابد به دنبال سقوط بیت­ کوین برای خرید آن هستیم.”

تاثیر وضعیت صرافی های BitMex و BitFinex بر فضای کریپتو

نکته حائز اهمیت اینجاست که دو صرافی بزرگ ارز­های دیجیتال یعنی BitMex و BitFinex امروز هفتم ژانویه (17 دی ماه) طبق قرار قبلی برای تعمیرات و نگهداری برای مدتی غیرفعال می‌­شوند. البته تاثیر و پیامد این اتفاق را باید فردا جست.

اگر بیت­ کوین ابتدا به تثبیت و سپس به رشد خود ادامه دهد، به زودی شاهد بازگشت بسیاری از ترید­رها و تبدیل ارز دلاری (فیات) به این کریپتو خواهیم بود. این اتفاق زمانی به اوج می­‌رسد که بیت­ کوین بالاخره رکورد 4.500$ دلاری که ماه هاست از فاصله گرفته تکرار کند.
سپس با کمی دامنه تغییرات می­‌تواند به آسانی به 6.000$ دست یابد.

حجم معاملات بازار، کلید حلال مشکلات

در حال حاضر، با توجه به غیرفعال شدن دو صرافی مهم، ترند کنونی بیت­ کوین غیرقابل پیش ­بینی است. یک المان کلیدی برای دریافتن آینده رصد نمودن روزانه قیمت و سهم بازار این ارز می‌­باشد.
برای مثال در یک هفته گذشته حجم معاملات بیت ­کوین (به میزان خرید و فروش در 24 ساعت – Volume) از 4 میلیارد به 4.5 میلیارد دلار افزایش یافت.

در حال حاضر، حجم معاملات بیت­ کوین نزدیک به 9 میلیارد دلار بوده و هر چه این میزان افزایش یافت، به تناسب با قیمتی بیشتر مواجه خواهیم بود.

منبع: ccn

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا