پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
ویزا کارت

سیگنال‌های مثبت visa card نسبت به فعالیت در زمینه ارز دیجیتال

ویزا کارت

حکمرانی بدون رقیب ارز دیجیتال به عنوان روش اصلی انجام تراکنش‌‏های مالی

در زمان‏‌های اولیه ورود ارزهای دیجیتال به دنیای تجارت و تراکنش‌‏های مالی، بسیاری از سازمان‌‏ها و مؤسسات معتبر مالی و اقتصادی در سراسر دنیا، به مخالفت با این تکنولوژی و روش جدید آن پرداختند و آن را مغایر با استانداردهای فعلی نظام مالی موجود معرفی نمودند. حال در شرایط فعلی که تقریباً چندین سال است که از شکل‏‌گیری اولین تراکنش مالی با ارزهای دیجیتال می‌‏گذرد، این ارزها توانسته‌‏اند به تدریج خود را به صورت قابل توجهی در بین جوامع، مردم و علاقه‌‏مندان به تکنولوژی‏‌های جدید مطرح نمایند.

به طوری که روز به روز اعتماد و رغبت نسبت به استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در جوامع جهانی در حال رشد و افزایش می‏‌باشد. همه‏‌ی این عوامل ارزهای دیجیتال را به تدریج به سمت جایگاه واقعی این ارزها، یعنی تبدیل شدن به عنوان روش اصلی انجام تبادلات مالی در سراسر دنیا با قدرت هدایت می‏‌کنند. به طوری که شاید در چندین سال آینده، شاهد حکمرانی بدون رقیب ارزهای دیجیتال به عنوان روش اصلی انجام تراکنش‌‏های مالی در سراسر دنیا باشیم.

داشتن پشتوانه‌های قدرتمند، اساسی‌ترین نیاز ارز دیجیتال در راستای رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ

البته برای رسیدن به این جایگاه ویژه، ارز دیجیتال همواره با مشکلات زیادی درگیر بوده و توانسته‎اند که تا حدودی بر برخی از این موارد غلبه نمایند و به تدریج و با حمایت و اعتماد برخی از مؤسسات و دولت‏‌های اقتصادی قدرتمند بتوانند پشتوانه‌‏های حرکتی خود را محکم‌‏تر کنند. از این رو داشتن پشتوانه‏‌های قدرتمند یکی از اساسی‌‏ترین نیازهای عرصه‌‏ی ارز دیجیتال در راستای رسیدن به پیشرفت‌‏هایی بزرگ می‌‏باشد. در این بین در ماه‏‌های اخیر، خبرهای متنوعی در راستای حمایت‌‏های صورت گرفته از ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا منتشر شده است. یکی از آخرین این خبرها، مربوط به حمایت‏‌های شرکت ” visa card “، نسبت به ارزهای دیجیتال می‌‏باشد.

حمایت شرکت “visa card” از ارز دیجیتال

همانطور که می‏‌دانید شرکت ” visa card “، به عنوان یکی از قطب‌‏های مالی و اقتصادی در انجام تراکنش‌‏های مالی در سراسر دنیا مطرح می‌‏‌باشد که در حال حاضر افراد زیادی در حال استفاده از خدمات و کارت‏‎های اعتباری مختص این مؤسسه مالی و اقتصادی می‏‌باشند. در این بین باید گفت که این مؤسسه مالی هم در اوایل ورود ارزهای دیجیتال به بازارهای جهانی به دلایل مختلف با این عرصه، به مخالفت پرداخته بود که در شرایط حاضر شاهد تغییراتی در نگرش این مجموعه نسبت به ارزهای دیجیتال هستیم.

به طوری که در یکی از نشست‏‌های خبری صورت گرفته با سران این مؤسسه مالی و اقتصادی، ایشان این گونه بیان نمودند که ارزهای دیجیتال را به عنوان هیچ گونه تهدیدی بر نظام مالی و اقتصادی در نظر نمی‏‌گیرند که این مصاحبه‌‏ی مثبت نشان از تغییر نگرش ” visa card “، نسبت به ارزهای دیجیتال می‌‏باشد. البته این مؤسسه فعالیت و ادغام ارزهای دیجیتال با سرویس‌‏های خود را هنوز مطرح نکرده است ولی در کل ابراز نگرشی مثبت نسبت به ارزهای دیجیتال، باعث شده است تا کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این حرکت را به عنوان سیگنال‏‌هایی مثبت در مورد تمایل فعالیت ” visa card ” در زمینه‌‏ی ارزهای دیجیتال در نظر بگیرند. البته این اولین باری نیست که یک مؤسسه‌‏ی مالی قدرمند به حمایت از ارزهای دیجیتال می‌‏پردازد.

چرا که در ماه‌‏های قبلی، شاهد آن بودیم که مؤسسه‏‌ی مالی و اعتباری ” master card ” نیز به حمایت از عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال پرداخته بود به طوری که این مؤسسه، علاوه بر حمایت گفتاری در تلاش به کار بردن عملی این ساختار در فعالیت‌‏های خود نیز می‏‌باشد.

سخن آخر

حال باید گفت که بازار ارزهای دیجیتال، قطعاً تأثیرات بسیار مثبتی را از این گونه مصاحبه‌‏ها و فعالیت‌‏های عملی صورت گرفته، خواهد پذیرفت و بر ثبات و افزایش اعتماد عمومی نسبت به آن، به صورت قابل توجهی اضافه‏ خواهد شد. لذا سرمایه‏‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، می‏‌توانند با اعتماد و فراغ بال بیش‏تری به ارزهای دیجیتال به عنوان آینده‏‌ی مالی و اقتصادی دنیا نگاه کرده و سرمایه‏‌گذاری‏‌های بلند مدت خود را با آرامش بیش‏تری انجام دهند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.