خلاصه خبرها در رابطه با Bakkt و قیمت بیت کوین ، اتریوم , ریپل و لایت کوین

خلاصه خبرهای اخیر در رابطه با Bakkt و قیمت ارزهای دیجیتال

خلاصه خبرهای اخیر در رابطه با Bakkt و قیمت بیت کوین ، اتریوم , ریپل و لایت کوین

خلاصه خبرها در رابطه با Bakkt و قیمت بیت کوین ، اتریوم , ریپل و لایت کوین

بکت Bakkt و قیمت بیت کوین Bitcoin

Tim Draper تیم دراپر بیلیونر معروف  امریکایی و سرمایه گذار بزرگ بیت کوین در مصاحبه اخیر خود در CNBC  ، بیان کرد او پیش بینی میکند با انتشار بکت  قیمت بیت کوین بالا خواهد کشید.

Bakkt  پلتفرمی که  توسط شرکت  Intercontinental Exchange ،مالک بورس اوراق بهادار در نیویورک با همکاری شرکت های مطرحی چون گروه مشاوره بوستون (BCG)، استارباکس و مایکروسافت شکل گرفت . بککت قرار است در12 سپتامبر آینده قرار داد اتی خود را با بیت کوین به تصویب برساند.

هدف کلی Bakkt  ایجاد بستری قانونمند است تا  مشتریان و موسسات بتوانند به خرید ، فروش و ذخیره سازی و خرج نمودن داراریی های دیجیتال خود در یک شبکه جهانی یکپارچه  بپردازند. و شامل  فروشگاه بزرگی از برنامه های کاربردی مشتریان و تاجران ارز دیجیتال خواهد بود.

اما در پاسخ به اینکه  Bakkt  در حقیقت چگونه عمل می‌کند؟ و آیا این پلتفرم به هدف اصلی بنیانگذار ناشناس بیت کوین پایبند است؟ در اوایل ماه جاری ، کانال یوتیوب  Ready Set Crypto ویدئوی جامعی را منتشر نمود  که چگونگی عملکرد بککت در پشت صحنه را تحلیل میکرد.

اتریوم Ethereum

آخرین پست منتشر شده در وبلاگ Week in Ethereum
نسخه این هفته شامل  به روزرسانی پروتکل جدید ، مصاحبه با توسعه دهندگان ، و اخبار مربوط به تعدادی از پلتفرم های مبتنی بر Ethereum شامل Golem، Mysterium و Status است.

ریپل Ripple  و XRP

طبق  گزارش رسانه ی چکسلواکی Lupa.cz, ، استارت آپ fintech  ، Amore Finance  به شبکه ریپل ، شبکه ی  موسسات مالی و ارائه کنندگان خدمات پرداخت  پیوست.  Amore Finance یک سرویس ارائه خدمات بانکی است که با پیوستن به شبکه ریپل  و مشارکت با آن پرداخت های سریع تر و ارزان تری را برای پرداخت های بین المللی خود به مشتریان ارائه خواهد کرد.

در همین حال Coindcx ، که یک صرافی همتا به همتای  ارز دیجیتیال هندی است، خبری منتشر کرد که ریپل را به لیستی با حضور بیش از 40 کریپتو کارنسی افزوده است.

لایت کوین Litecoin

بنیاد لایت کوین خلاصه جدیدی از اولین اجلاس سالانه خود در  سانفرانسیسکو منتشر کرده است. توسعه دهندگان لایت کوین میگویند آن ها در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای رویداد های سال آینده هستند.

اکس کوینو |خرید و فروش ارزهای دیجیتال | تحلیل قیمت | تحلیل اخبار

 اکس کوینو ارائه دهنده خدمات  خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین،بیت کوین کش، ریپل ،  اتریوم ، ئی ووچر و پرفکت مانی است . تیم اکسکوینو با ارائه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال ، و انتشار تحلیل های تکنیکال  قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، و اخبار ارزهای دیجیتال مطرح می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیش‌گیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید. همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، والت لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excoino افزوده شده است، امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

 

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.