پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سیگنال: چی بخریم و چی نخریم؟

اکسکوینو به نقل قول سیگنال‌های دنیای کریپتو می‌پردازد. این‌ها به هیچ عنوان توصیه مالی نیستند و مسئولیت با کاربران است. مثل همیشه: با مطالعه کامل تصمیم بگیرید.

مایکل ون دپاپ

مایکل ون دپاپ (Michaël van de Poppe) به کاربران هشدار داده است که اکنون اصلا زمان مناسبی برای ورود به کاردانو نیست چرا که احتمال یک اصلاح ۲۵ تا ۳۰ درصدی پیش از ادامه روند گاوی وجود دارد. در نتیجه خرید بی‌موقع می‌تواند فرصت یک ورود به موقع را از شما بگیرد. به اعتقاد او قیمت‌های ۲ دلار و ۴۵ سنت و دو دلار مقاطع خوبی برای ورود و ۴ دلار و ۴۰ سنت زمان خوبی برای خروج از کاردانو هستند.

در آخرین ویدئوی کانال یوتیوبی خود که روز جمعه منتشر شد، ون دپاپ در مورد ریپل توصیه کرده است که این رمز ارز پس از یک اصلاح ۲۵ درصدی شانس رشد ۷۵ درصدی دارد و پیروزی در مناقشه حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می‌تواند کمک بزرگی به این رمز ارز کند. او در مورد استلار معتقد است ارزش این رمز ارز می‌تواند تا محدوده بین ۵۵ تا ۶۴ سنت رشد کند. او همچنین گفت لایت‌کوین در صورت عبور از مقاومت ۱۸۰ دلاری می‌تواند تا ۲۸۰ دلار صعود کند.

مایکل ون دپاپ، معامله‌گر و تحلیلگر برتر حوزه ارزهای دیجیتال

اسکات ملکر

یوتیوبر معروف دیگر دنیای کریپتو که به بررسی نظرات او می‌پردازیم اسکات ملکر (Scott Melker) هست که رمز ارزهای اپل پروتکل توکن، دوج‌کوین، بیت‌کوین، اتر و لایت‌کوین را توصیه کرده است. او در مورد چین لینک معتقد است ۳۵ دلار تارگت اول و ۵۳ دلار تارگت دوم آن است. در مورد بی‌ان‌بی یا بایننس کوین، ملکر اعتقاد دارد در صورت عبور از ۵۷۰ دلار به قیمت ۶۹۰ دلار خواهد رسید. در مورد کاردانو او می‌گوید ۲ دلار و ۹۷ سنت یک خط مقاومت برای توکن بومی این شبکه است و ۲ دلار و ۴۷ سنت و ۱ دلار و ۸۹ سنت حمایت‌ها را شکل می‌دهند. در مورد ماتیک او معتقد است نمودار قیمت ان در حال تشکیل الگوی سروشانه است و ورود به آن در محدوده فعلی خطرناک است. ملکر معتقد است ورود بعد از عبور قیمت از ۱ دلار و ۷۰ سنت امن‌تر است. در مورد اکسی اینفینیتی نیز نظر او این است که نمودار خرسی است و اصلاح به قیمت‌های ۵۳ و ۲۹ دلار محتمل است.

اسکات ملکر، استراتژیست و معامله‌گر برجسته بازار رمز ارزها

سایت کوین گیپ

سایت کوین گیپ (Coingape) در تحلیلی که برای این توکن ارائه داده گفته است اگر اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) موفق به حفظ حمایت در ۷۰ دلار نشود حداقل تا ۶۵ دلار اصلاح قیمت خواهد داشت و اگر این مقاومت هم حفظ نشود می‌تواند تا ۵۰ دلار نیز سقوط کند. در صورت عبور از ۷۰ دلار، این رمز ارز به مقاومت ۷۷ دلار برخورد خواهد کرد.

در مورد آی‌سی‌پی (ICP)، ملکر معتقد است تا از مقاومت ۷۲ دلار عبور نکند، ورود به آن خطرناک است. در مورد ریف فایننس (Reef Finance )‌ نیز او معتقد است امکان دارد نیم دایره سقوطی به نیم دایره صعودی بدل شود و به طور کلی نمی‌تواند نظر محکمی درباره آن ارائه دهد.

ویتالیک بوترین

اظهارات ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، هم‌بنیانگذار اتریوم، در مورد دوج‌کوین هم می‌تواند به رشد قیمت این رمز ارز کمک کند.

ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم

ویلی وو

اکانت توییتری ویلی وو (Willy Woo) هم یک فهرست از ده رمز ارزی را ارائه داده که هیچگاه به نقطه اول خود (دایره کامل) باز نگشته‌اند. سولانا، چین‌لینک، کاردانو، بیت‌کوین، دوج‌کوین، اتریوم، یونی‌سوآپ، ریپل و بایننس‌کوین به ترتیب در این فهرست آمده‌اند.

ویلی وو ، تحلیلگر معروف رمز ارزها

2 نظرات

  1. احمدرضا هرتمنی

    عالی بود خسته نباشید

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.