پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex
همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex

صرافی کوینکس CoinEx چیست؟ معرفی صرافی ارز دیجیتال کوینکس

صرافی ارز دیجیتال کوینکس Coinex یکی از پلتفرم‌های نوظهور و کمتر شناخته‌شده مبادلات رمز ارزها و صرافی‌های ارز دیجیتال است. این صرافی، خدمات متنوعی را برای محصولات مبتنی بر بلاک‌‌چین ارائه می‌دهد.

صرافی‌های ارز دیجیتال بستری برای خرید و فروش رمزارزها هستند که علاوه بر خدمات معاملات ارزهای دیجیتال، سرویس‌هایی از قبیل اعلام قیمت ارزهای دیجیتال از طریق فعالیت‌های معاملاتی و همچنین ذخیره‌سازی رمز ارزها را به کاربران ارائه می‌دهند.

قبل از روی کار آمدن صرافی‌ ارز دیجیتال، افراد فقط می‌توانستند از طریق ماینینگ یا سازمان‌دهی تراکنش‌ها در انجمن‌های مختلف آنلاین و آفلاین، ارز دیجیتال را به دست آورند. امروزه صدها صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال و سطوح مختلف امنیت و هزینه‌های مرتبط را ارائه می‌دهند.

این به شما بستگی دارد که کدام صرافی و دارایی‌های دیجیتالی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای خاص، محدوده قیمت و انتظارات امنیتی شما باشد.

برخی از این صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مختلف هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال تاسیس شده‌اند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد استفاده از صرافی، باید اهداف مالی فردی و تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص صرافی ارز دیجیتال کوینکس به شما ارائه دهیم.

فهرست محتوا

صرافی ارز دیجیتال کوینکس چیست؟

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و محصولات پیشرفته مانند معاملات مارجین است که در دسامبر ۲۰۱۷ توسط یانگ هایپو Yang Haipo تاسیس شد. یک ارائه‌دهنده خدمات تبادل ارزهای دیجیتال جهانی و حرفه‌ای که دارای بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال محبوب در بخش‌های گسترده‌ای از جمله توکن‌های متاورسی، رمزارزهای مالی غیرمتمرکز و رمزارزهای قرارداد هوشمند است.

کوینکس چیست؟

اعضای اصلی تیم CoinEx از شرکت‌های مالی و اینترنتی پیشرو در جهان هستند، از جمله اولین پذیرندگان حرفه‌ای ارزهای دیجیتال که دارای تجربه حرفه‌ای و غنی در تحقیق و توسعه، عملیات جهانی و خدمات در این صنعت هستند. CoinEx با سیستم تطبیق تجاری اختصاصی و تجربه کاربری عالی، یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی ایجاد کرده است.

نکته قابل توجه در مورد این صرافی فهرست جفت‌های معاملاتی آن است که در مقایسه با صرافی‌های دیگر محدودتر است، به این معنی که همیشه نمی‌توان مستقیماً یک رمزارز را با ارز دیجیتال دیگر معامله کرد.

آیا صرافی کوینکس برای ایرانیان امن است؟

سوالی که در اینجا برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید این است که آیا صرافی کوینکس برای ایرانیان امن و قابل اعتماد است؟ آیا این احتمال وجود دارد که این صرافی ارز دیجیتال کلاهبرداری باشد و ارزهای کاربران ایرانی را از دسترس آنها خارج کند؟

صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی غالباً زیر سایه ابر قدرت‌ها فعالیت می‌کنند. اولین نکته‌ای که درمورد صرافی کوینکس به چشم می‌خورد این است که کاربران ایرانی بسیاری در سال‌های اخیر در این صرافی مشغول به فعالیت شده‌اند و بالغ بر نیمی از کاربران این صرافی را ایرانیان تشکیل می‌دهند که این موضوع این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا صرافی کوینکس قرار است بخاطر مشتریان ایرانی خود جلوی ابرقدرت‌های جهانی ایستادگی کند یا با کوچک‌ترین احساس خطر از سوی دولت‌ها اقدام به مسدود کردن حساب کاربران ایرانی خواهد کرد؟

اگر اینگونه است، دلیل اعتماد کاربران ایرانی به این صرافی بر چه اساسی است؟ با توجه به این‌که این صرافی در بخش شرایط و مقررات سرویس‌دهی خود، ایران را در گروه کشورهایی قرار داده که در حال حاضر هیچگونه خدمات قانونی و معتبری به آنها ارائه نمی‌شود، پس هیچ دلیل منطقی برای کاربرانی که بدون توجه به قوانین و شرایط استفاده از یک صرافی اقدام به استفاده از خدمات آن پلتفرم می‌کنند وجود ندارد.

کشورهایی که علاوه بر ایران توسط صرافی کوینکس پشتیبانی نمی‌شوند عبارتند از:

کریمه / سواستوپل، کوبا، کره شمالی، سوریه، ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و سنگاپور.

به دلیل آنکه هیچ صرافی بین‌المللی در حال حاضر به کشورهایی مثل ایران خدمات قانونی ارائه نمی‌دهند، توصیه می‌کنیم برای حفظ امنیت دارایی‌های خود تمامی جوانب احتیاط را در نظر گرفته و به منظور مدیریت بهتر دارایی خود تا حد امکان از فعالیت در چنین صرافی‌هایی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: قوانین صرافی کوینکس

آیا کوینکس برای ایرانیان امن است؟

خدمات و امکانات صرافی کوینکس CoinEx

استخر استخراج ViaBTC یکی از امکانات موجود در صرافی کوینکس و در عین حال از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین استخرهای استخراج در زمینه رمز ارزها محسوب می‌شود.

کاربران این صرافی علاوه بر بهره‌گیری از این استخر استخراج می‌توانند در جهت استخراج ابری نیز از آن استفاده کنند.

از دیگر خدمات و امکانات این صرافی بخش API آن است که کاربران با استفاده از این بخش می‌توانند برای اهداف مختلفی از جمله آگاهی از قیمت‌ ارزهای دیجیتال و نمایش آن‌ها در سایت، وبلاگ و صرافی‌های شخصی استفاده کنند. علاوه‌براین، کاربران کوینس می‌توانند از اجرای ربات تریدر ارز دیجیتال بر بستر کوینکس بهره بگیرند.

ویژگی های صرافی کوینکس

از اصلی‌ترین ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال کوینکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای اصلی.
  • پشتیبانی از نسخه‌های اندروید و IOS موبایل.
  • سایت کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز و بر پایه پروتکل اجماع تندرمینت tendermint است. علاوه بر تبدیل رمز ارزها به یکدیگر در این صرافی کاربران می‌توانند توکن‌های coin ex token یا همان CET را ارسال و دریافت کنند. این توکن ارز بومی صرافی کوینکس است که فقط در داخل همین صرافی قابل خرید و فروش است.
  • از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این صرافی به کارمزد ۰.۱ درصدی معاملات این پلتفرم می توان اشاره کرد. البته لازم به ذکر است چنانچه با استفاده از توکن خود این صرافی یعنی CET اقدام به خرید رمز ارزها کنید این کارمزد به میران ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده و به ۰.۹۰۵٪ می‌رسد.
ویژگی های صرافی کوینکس
  • واریز ارزها از دیگر صرافی‌ها و کیف پول‌ها شامل هیچ کارمزدی نمی‌شود ولی برای برداشت ارز از این پلتفرم پرداخت کارمزد الزامی است.
  • کیف پول کوینکس cold storage که به دلیل آفلاین‌‌بودن و عدم اتصال آن به اینترنت از دارایی کاربران در برابر حمله هکرها جلوگیری می‌کند.
  • عدم نیاز به انجام احراز هویت برای برداشت تا سقف ۱۰ هزار دلار و برای کاربران احراز شده تا سقف ۱ میلیون دلار در روز.

مزایا و معایب صرافی ارز دیجیتال کوینکس

مزایای کوینکس

– حجم معاملات بزرگ، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال و توکن‌ها

– دارای نسخه موبایل

– کارمزد های پایین (به‌ویژه برای کاربران VIP)

– مجوز قانونی برای دارایی‌های دیجیتال

– برخورداری از صندوق ذخیره

– بهره‌مندی از ابزارهای موردنیاز تریدرهای حرفه‌‌ای

– پشتیبانی فنی حرفه‌ای شبانه‌روزی

مزایا و معایب صرافی کوینکس

معایب و مشکلات کوینکس

– عدم وجود برنامه‌های سرمایه‌گذاری
– عدم احراز هویت اجباری
– هزینه بالا سپرده‌گذاری ارزهای فیات
– فضای غیردوستانه برای افراد مبتدی و تازه‌کار
– گزینه‌های کسب سود محدود

کیف پول CoinEx

صرافی کوینکس هم مانند صرافی کوین‌بیس دارای کیف پول آماده نیست. از کیف پول کوینکس می‌توانید برای واریز موقت رمزارزهای خود استفاده کنید. در این صرافی اجازه‌ دسترسی به کلید خصوصی به کاربران داده نمی‌شود و افراد تنها قادر خواهند بود تا آدرس کیف پول عمومی را در دسترس داشته باشند.

کیف پول CoinEx

نحوه واریز وجه به کیف پول در کوینکس

برای واریز وجه به کیف پول صرافی کوینکس روی گزینه wallet در قسمت منو کلیک کرده و در قسمت asset portfolio اسم کوین موردنظر را وارد کنید و روی گزینه deposit کلیک کنید.

در ادامه لازم است آدرس واریزی کوین موردنظر کپی شود. پس از این کار، ادرس کپی‌شده را در قسمت واریزی کیف پول و یا جایی که می‌خواهید کوین‌ها را به آن ارسال کنید وارد کنید.

بعد از تایید تراکنش در بلاک‌چین، وجه واریزی در کیف پولتان وارد‌شده و می‌توانید به خرید ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازید.

اپلیکیشن صرافی کوینکس

صرافی کوینکس علاوه بر وب‌سایت منحصر بفرد خود داری اپلیکیشن تلفن همراه هم بوده و کاربران آن می‌توانند با نصب اپلیکیشن آن در تلفن همراه خود به اکثر امکانات این صرافی دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است اپلیکیشن این صرافی در هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس کاربران است.

اپلیکیشن صرافی کوینکس

برای دانلود نسخه iOS کوینکس به روش زیر عمل کنید:

  • با Apple ID خود وارد شوید، App Store را باز کنید، “CoinEx” را جستجو کنید و برای دانلود آن [GET] را فشار دهید. یا روی لینک زیر کلیک کنید سپس آن را در گوشی خود باز کنید: https://www.coinex.com/mobile/download/inner
  • پس از نصب، به صفحه اصلی بازگردید و [CoinEx] را فشار دهید تا شروع کنید.

برای دانلود نسخه اندروید کوینکس به روش زیر عمل کنید:

  • روی لینک زیر کلیک کنید و اپلیکیشن کوینکس را دانلود سپس آن را روی گوشی خود باز کنید. https://www.coinex.com/mobile/download/inner

کارمزد در صرافی کوینکس چگونه است؟

کارمزد در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مقدار پولی است که تقریبا تمامی این صرافی‌ها در ازای اقداماتی که برای کاربران خود انجام می‌‌دهند دریافت می کنند. اصولا این کارمزدها شامل فعالیت‌هایی از قبیل واریز، برداشت و معاملات می‌شود.

لازم است این نکته را هم یادآوری کنیم که بسیاری از صرافی‌های رمزارزی کارمزدی بابت واریزی‌های کاربران دریافت نمی‌کند و صرافی کوینکس هم یکی از همین صرافی‌هاست.

در حالت کلی کارمزدهای صرافی کوینکس به صورت متداول ۰.۲ درصد محاسبه می‌شود اما کوینکس در تعیین این کارمزدها بر اساس سطح کاربری افراد تخفیفاتی را در نظر می‌گیرد.

کارمزد در صرافی کوینکس چگونه است؟

این سطح کاربری بر اساس دو فاکتور مشخص می‌شود: یکی مقداری توکن اختصاصی این صرافی یعنی توکن CET است که توسط کاربر نگهداری می‌شود و دومین عامل حجم معاملاتی است که کاربران در سابقه خود دارند.

به این ترتیب افراد با ارتقا سطح کارب خود در این صرافی می‌توانند از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند و میزان کامزدهای پرداختی خود را کاهش دهند.

انواع کارمزدها در صرافی کوینکس شامل موارد زیر است:

  • کارمزد معاملات
  • کارمزد سپرده‌گذاری
  • کارمزد برداشت
  • کارمزد کوینکس:

به طور کلی کارمزد معاملات در صرافی کوینکس به دو دسته تیکر taker و میکر maker طبقه‌بندی می‌شود. منظور از Maker‌ها یا سفارش‌گذاران سفارشات خرید محدود در زیر شاخص قیمت و یا سفارشات فروش در بالای شاخص قیمت هستند. در مقابل، منظور از taker‌ها یا سفارش‌بردارها سفارشاتی است که در دفترچه سفارشات ثبت می‌شوند.

لازم به ذکر است هر دو گروه maker‌ها و taker‌ها در صرافی کوینکس ملزم به پرداخت کارمزد ۰.۲ درصدی از حجم معاملات هستند.

  • کارمزد سپرده‌گذاری

کارمزد سپرده‌گذاری‌ با رمز ارزها در صرافی کوینکس کاملا رایگان است. چنانچه مبلغ سپرده‌گذاری‌شده با حداقل میزان مورد تایید بلاک‌چین مطابقت داشته باشه، اعتبار تراکنش واریز به حساب کاربر انتقال داده خواهد شد. این مبلغ برای هر واحد پولی متفاوت بوده و احتمال این هم وجود دارد که در طول زمان با توجه به پایداری شبکه، سلامت کیف پول و سایر عوامل تاثیرگذار، تغییر کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سرعت تایید تراکنش‌ها به پارامترهای مختلف از قبیل سرعت ماینینگ و مقدار کارمزد‌های تراکنش بستگی دارد.

  • کارمزد برداشت در صرافی کوینکس

تراکنش‌های برداشت معمولا مربوط به آدرس‌هایی می‌شود که در خارج از صرافی هستند و اینگونه تراکنش‌ها در هر جا و هر صرافی مشمول کارمزد تراکنش یا همان کارمزد شبکه مربوط به آن رمز ارز می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که این کارمزد ارتباطی با خود صرافی نداشته بلکه مربوط به شبکه‌ای است که تراکنش در آن انجام می‌شود و به همین دلیل بسته به نوع شبکه و رمز ارزی که می‌خواهید برداشت و انتقال دهید مبلغ آن متفاوت است.

کارمزدهای شبکه به ماینرها یا همان استخراج‌کنندگان و اعتبارسنج‌هایی پرداخت می‌شود که وظیفه پردازش تراکنش‌ها و در عین حال حفظ امنیت شبکه بلاک‌چین را بر عهده دارند. به عبارت ساده‌تر صرافی های ارز دیجیتال این مبلغ را به ماینرها پرداخت کرده تا از پردازش به موقع تمامی تراکنش ها در شبکه مربوطه اطمینان حاصل کنند.

ارزها و کشورها‌ی پشتیبانی شده توسط کوینکس

در زمان نگارش این مقاله صرافی کوینکس از ۵۹۸ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. برای اطلاع دقیق از نام این رمز ارزها و تعداد آنها می‌توانید هر زمان با مراجعه به آدرس از این جزئیات مطلع شوید coinex.com/markets از جزئیات آن مطلع شوید. صرافی کوینکس در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت کرده و خدمات ارائه می‌دهد.

ارزها و کشورها‌ی پشتیبانی شده توسط کوینکس

توکن صرافی کوینکس (CET) چیست؟

اگر از فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال هستید حتما شنیده‌ و دیده‌اید که بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال با اهداف خاص و معینی از جمله حمایت از این خوزه و در عین حال کسب سود و منفعت اقدام به ساخت و ایجاد توکن‌های بومی خود می‌کنند. مصداق این واقعیت را در صرافی بایننس می‌توان دید.

صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ رمز ارز مخصوص به خود را با نان بایننس کوین و با نماد BNB روانه بازار رمز ارزها کرد.

توکن صرافی کوینکس (CET) چیست؟

صرافی کوینکس هم از این قائده مستثنی نیست و در اقدام مشابهی رمز ارز بومی این پلتفرم را با نماد CET وارد بازار کرده است. این ارز دیجیتال در ابتدای کار یعنی در سال ۲۰۱۸ در قالب ایردراپ به بازار معرفی و رونمایی شد.

توکن CET یک توکن اتریومی با استادارد ERC-20 و بر بستر شبکه بلاک‌چین اتریوم ساخته‌شده است.

روش‌هایی به دست آوردن توکن CET

  1. معرفی دوستان و آشنایانیکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب توکن بومی صرافی کوینکس معرفی آشنایان و دوستانتان به این صرافی است. نحوه این کار هم به این صورت است که شما بعد از ثبت‌نام در این صرافی با لینکی که کوینکس در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید دوستان خود را دعوت کرده و در ازای ثبت‌نام آنها در کوینکس به عنوان پاداش توکن CET دریافت کنید.
  2. استیکینگ یا سپرده‌گذاری: روش دوم برای کسب توکن CET سپرده‌گذاری این توکن در استخرهای مختص به این کار است. توجه داشته باشید در بش استیکینگ این صرافی استخرهای متفاوتی وجود دارد که می‌توانید توکن‌های خود را بسته به انتخاب خود در هر یک از این استخرها استیک کنید. در حال حاضر بیشترین سود استیکینگ در این صرافی ۸٪ است.
  3. ترید کردن: آخرین و متداول‌ترین روش کسب توکن CET برای افرادی که در حوزه تردینیگ و معامله رمز ارزها فعال هستند ترید کردن این رمزارز است.

کاربردهای توکن CET

از توکن‌های بومی صرافی‌های ارز دیجیتال در موارد مختلفی کاربرد دارند. از جمله این کاربردها در مورد توکن بومی صرافی کوینکس به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • استفاده از توکن CET برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها
  • تخفیف در کارمزد معاملات و خرید خدمات ارزش افزوده در این صرافی
  • بهره‌مندی از خدمات VIP این صرافی در صورت داشتن مقدار مشخصی از توکن CET
  • ارائه پیشنهادات و رأی‌گیری در خصوص آنها
  • امکان استیکینگ توکن CET برای دارندگان آن در زنجیره CoinEx
کاربردهای توکن CET

صرافی‌های پشتیبانی کننده توکن CET

از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال که از توکن CET پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • صرافی بیتمکس Bitmax
  • صرافی کوینکس Coinex
  • صرافی بی کی ایکس BKEX

کیف پول‌های پشتیبانی کننده توکن CET

در حال حاضر می‌توانید توکن‌های CET خود را در کیف پول‌هایی مثل ViawalletIfwallet و کیف پول خود صرافی کوینکس ذخیره و نگهداری کنید.

توکنومیک CET

طبق داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap، توکن CET رتبه ۵۹۹ را در بین رمز ارزهای بازار به خود اختصاص داده و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۰.۰۳۳ دلار معامله می‌شود. حداکثر عرضه توکن CET تعداد ۱۰ میلیارد توکن بوده که از این تعداد ۳،۸۳۰،۶۴۵،۸۹۸ توکن عرضه شده و تعداد ۷۰۸،۶۳۳،۵۸۲.۲۱ توکن در گردش دارد.

آموزش صفر تا صد ثبت نام و کار با صرافی کوینکس

اگر علاقه‌مند به ثبت‌نام و فعالیت در صرافی کوینکس هستید باید بدانید ثبت‌نام در این صرافی کار آسانی است و با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به آسانی برای خود حساب کاربری بسازید.

۱- در ابتدای کار لازم است وارد سایت صرافی کوینکس به آدرس www.coinex.com رفته و روی گزینه ثبت‌نام یا «Sign up» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

۲- بعد از اینکه وارد صفحه ثبت‌نام شدید در این بخش باید در سمت ایمیل آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید. در قسمت کد تایید ایمیل یا «Email verification code» گزینه دریافت کد یا “Get code” را زده و کدی که به ایمیلتان ارسال می‌شود را در این قسمت وارد کنید.
در قسمت رمز عبور یا «Password» یک رمز عبور قوی بری خودتان انتخاب کنید و در قسمت پایین آن یعنی هم برای تایید رمز عبور «Confirm password»، مجدد رمز عبور انتخاب شده را تایپ کنید. در ادامه هم قسمت شرایط خدمات را خوانده‌ام و با آنها موافقت کرده‌ام «I’ve read & agreed to Terms of Service» را تیک بزنید و در پایان روی گزینه ثبت نام یا “Sign Up” کلیک کنید.

ساخت حساب کاربری کوینکس

توجه داشته باشید آدرس ایمیل شما به حساب کاربری کوینکس شما متصل می‌شود، به همین خاطر باید از امنیت حساب ایمیل ثبت‌شده مطمئن شوید و یک رمز عبور پیچیده و قوی را برای خودتان انتخاب کنید. این رمز بهتر است متشکل از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نشانه‌ها باشد.

فعالسازی موارد امنیتی: بعد از اتمام فرایند ثبت نام می توانید برای افزایش امنیت حساب کاربری خود دو گزینه‌ دیگر یعنی رمز یکبار مصرف «TOTP» و کد پیامکی «SMS Code» را فعال کنید.
TOTP: همانطور که در بالا اشاره کردیم این گزینه رمز یک بار مصرف شماست. برای استفاده از این رمز لازم است اپلیکیشن رسمی شرکت گوگل با نام گوگل آتنتیکیتور نام «Google Authenticator» را دانلود و نصب کرده و کد ۶ رقمی دریافتی از طریق آن را که هر ۳۰ ثانیه بروزرسانی می‌شود به عنوان این رمز یکبار مصرف وارد کنید. لازم به ذکر است دانلود این برنامه رایگانه بوده در هر دو نسخه اندروید iOS قابل نصب است.
SMS Code: این گزینه مورد مشابهی با گزینه قبلی است با این تفاوت که کد از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. به این صورت که هر بار که شما قصد ورود به حساب کاربری خود را داشته باشید این سایت کدی را به شماره همراه شما ارسال می‌‌کند و شما باید قبل از ورود این کد را در قسمت مربوطه وارد کرده تا حسابتان تایید شده و بتوانید وارد آن شوید.

گزینه‌های امنیتی کوینکس

آموزش ورود به حساب کابری در کوینکس

بعد از اینکه فرایند ثبت نام خود در صرافی کوینکس را به پایان رساندید می‌توانید به آسانی وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید. مراحل ورود به حساب کاربری کوینکس به این ترتیب است:

۱- به سایت رسمی کوینکس به آدرس www.coinex.com بروید و در این صفحه روی گزینه ورود به حساب کاربری یا «Sign in» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

۲- در این قسمت ایمیل ثبت‌شده در حساب کوینکس خود یا شماره تلفن همراه را به همراه رمز عبور خود وارد کرده و روی ورود به سیستم “Sign in” کلیک کنید. در صورت فعالسازی موراد امنیتی، کدهای مربوطه «احراز هویت گوگل» و یا «کد پیامک شده» را وارد کرده و به این ترتیب وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود اطلاعات کاربری
ورود اطلاعات کاربری

نحوه احراز هویت در صرافی کوینکس

اگر جزو افرادی هستید که قصد وریفای یا تایید حساب کاربری کوینکس خود را به منظور حذف برخی محدودیت‌های برداشت دارید و امکان انجام این کار را مطابق با قوانین و شرایط این صرافی دارید (از شهروندان کشورهای تحریم‌شده در لیست این صرافی نیستید) مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و ورود به حساب کاربری، روی گزینه “Account” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس تنظیمات حساب “Acoount Setting” را انتخاب کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی کوینکس

۲- در این مرحله روی گزینه تایید یا “Verify” کلیک کنید.

تایید حساب کوینکس

۳- اطلاعات اصلی خود را که شامل نام کشور، نام و نام خانوادگی می‌شود در این قسمت وارد کنید.

ورود اطلاعات اصلی

۴- در این مرحله نوع مدرک هویتی یا همان «ID type» خود را که با آن قصد احراز هویت دارید انتخاب کنید و شماره آن «ID number» را در قسمت مربوطه وارد کرده و بعد از آن اسناد هویتی خود را بارگزاری کنید.

ورود مدارک هویتی
ورود مدارک هویتی

۵- برای بارگزاری اسناد هویتی خود توجه داشته باشید عکس سند هویتی را با در دست داشتن آن در روبه‌روی خود بارگزاری کنید. توجه داشته باشید که تاریخ ارسال و نام «CoinEx» را روی کاغذ یادداشت کنید و رو به روی خود مقابل دوربین بگیرید.

آپلود عکس سند هویتی
آپلود عکس سند هویتی

۶- گزینه متعهد می‌شوم مالک قانونی این اسناد هویتی باشم «I promise to be the legitimate owner of these ID documents» را تیک بزنید و گزینه ارسال «Submit» را بزنید.

وضعیت تایید شناسه
وضعیت تایید شناسه

۷- بعد از اینکه مراحل فوق را به درستی انجام دادید وضعیت تایید شناسه به صورت «Verification submitted. To be audited» نمایش داده می‌شود و نتیجه آن ظرف ۲۴ ساعت به ایمیل شما ارسال خواهد شد. برای بررسی و چک کردن نتیجه نهایی وریفای حساب، ایمیل خود را چک کنید.

تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس

برای تغییر رمز عبور حساب کاربری کوینکس خود مراحل زیر را انجام دهید:

۱- وارد حساب کاربری خود در کویکنس شوید و بعد از آن به بخش تنظیمات حساب کاربری خود بروید.

۲- در بخش تنظیمات وارد قسمت تنظیمات امنیتی «Security Setting» روی گزینه «RESET» در مقابل گزینه «Password» کلیک کنید.

۳- با ورود به این بخش ابتدا قبل از مجاز بودن به تغییر رمز عبور خود باید حساب کاربریتان را تایید کنید. برای این کار در روی گزینه Send Code کلیک کرده و کد ۶ رقمی ارسال‌شده به آدرس ایمیلیتان را در این بخش وارد کنید.

۴- روی گزینه «NEXT» کلیلک کنید و در این قیمت می‌توانید رمز عبور حساب کاربری خود را تغییر دهید.

نکته آخر اینکه توجه داشته باشید بعد از تغییر رمز عبور حساب، برای امنیت بیشتر، مجاز به برداشت ارزها تا ۲۴ ساعت بعد از تغییر پسورد در این صرافی نخواهید بود.

روش حذف و غیر فعال کردن اکانت کوینکس

برخی از کاربران ممکن است به دلایلی نیاز به حذف اکانت کاربری خود داشته باشند. خبر خوب اینکه جای نگرانی نیست و این صرافی امکان حذف و غیرفعال کردن حساب کاربری را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت کوینکس شوید.
  • مطابق با روند قبلی وارد بخش تنظیمات در حساب کاربری خود شوید.
  • در قسمت بالا و در کنار تنظیمات امنیتی Security Settings روی گزینه Disable Your Account کلیک کنید.
رآموزش حذف و غیر فعال کردن اکانت کوینکس
حذف اکانت کوینکس
حذف

نکته حائز اهمیت اینکه با کلیک روی این گزینه حساب کاربری شما به همراه تمام اطلاعات مربوطه حذف خواهد شد و تمامی سفارشات باز شما در بازار هم به طور خودکار بسته می‌شوند. پس قبل از اقدام به این کار از انجام آن مطمئن شوید.

آموزش فعال سازی شماره موبایل در صرافی کوینکس

فعالسازی شماره موبایل باعث استفاده راحت‌تر و ایمن‌تر از حساب کاربری می‌شود. برای این کار تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱- وارد بخش تنظیمات حساب کاربری خود شده و روی گزینه Bind در مقابل بخش Mobile کلیک کنید.

۲- توجه کنید با کلیک روی این بخش لازم است تا کد احراز هویت دو عاملی گوگل را از نرم افزار Google Authenticator برداشته و وارد کنید. نکته اینکه چنانچه تاکنون اقدام به فعالسازی این کد برای حساب کاربری خود نکرده‌اید نیازی به وارد کردن آن نخواهید داشت.

تنظیمات امنیتی

۳- بعد از این مرحله روی NEXT کلیک کنید. در این قسمت لازم است ایمیل خود را تایید کنید. برای این کار روی گزینه Send Code کلیک کرده و سپس کد ارسال‌شده به ایمیل را در این بخش وارد کنید.

فعال سازی شماره موبایل

۴- با کلیل روی گزینه NEXT وارد بخش وارد کردن شماره موبایل خود می‌شوید. در این مرحله کشور ایران را انتخاب و شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید.

شماره موبایل

بعد از اینکه شماره موبایل موردنظر خود را وارد کردید با کلیل روی گزینه Send Code، کدی به این شماره ارسال می‌شود. کد را در قسمت مربوطه وارد کرده و روی گزینه NEXT کلیک کنید و به این ترتیب فرایند ثبت شماره موبایل در حساب کاربری کوینکس شما تکمیل می‌شود.

نحوه فعال سازی تایید دو مرحله‌ای (2FA) Google Authenticator در کوینکس

چنانچه در زمان ثبت نام و فهال سازی حساب کاربری خود در کوینکس گزینه امنیتی ورود با کد احراز هویت دو عاملی را فعال نکرده باشید، جای هیچگونه نگرانی نیست و می‌توانید در هر زمان نسبت به فعال سازی این گزینه اقدام کنید.

برای این کار کافی است ابتدا اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور «Google Authenticator» را که در هر دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. بعد از این کار وارد حساب کاربری کوینکس خود شده و روی گزینه حساب کاربری «Account» در گوشه راست بالای صفحه کلیک کنید.

فعال سازی تایید دو مرحله‌ای
فعال سازی تایید دو مرحله‌ای

از قسمت Account روی گزینه تنظیمات حساب کاربری Account Setting کلیک کنید.

در پنجره باز شده گزینه TOTP را انتخاب کنید. بعد از این کار کد ارسال‌شده به ایمیل خود را در پنجره باز شده وارد کنید.

 گزینه TOTP

در انتها لازم است در اپلیکیشن نصب شده روی گوشی تلفن همراهتان حساب کاربری کوینکس را اضافه کرده و با این کار فرایند فعال سازی Google Authenticator به پایان می‌رسد.

آموزش فعال سازی Anti-phishing Code در صرافی کوینکس

آنتی فیشینگ همانطور که از نامش پیداست برای بالا بردن امنیت حیاب کاربری کاربرد دارد. با فعال سازی این گزینه در حساب کاربری کوینکس خود می‌توانید تا حد زیادی از خطرات بزرگ و مهم حملات فیشینگ و هک در امان باشید.

این حملات فیشینگ به طور معمول در قالب ارسال آدرس‌های اینترنتی جعلی و تقلبی اتفاق می‌افتد. کاربران با کلیلک بر روی این آدرس‌های تقلبی اطلاعات خود را به نوعی در اختیار کلاهبرداران و سارقان قرار می‌دهند.

البته لازم به ذکر است تا کنون صرافی کوینکس متحمل هیچ حمله فیشینگ و هکی نشده است اما کاربران لازم است احتیاط لازم در این خصوص را به عمل آورند.

گزینه آنتی فیشینگ ایده‌ای بسیاری جالب است که توسط کوینکس پیداه‌سازی شده و نحوه عملکرد آن هم به این صورت است که یک کلمه یا کد بین کاربر و صرافی کوینکس تعیین می شود و این کد به همراه تمام ایمیل‌ها و پیامک‌ها ارسال می‌شود.

به این ترتیب در صورت ارسال لینک مخرب و جعلی از سوی کلاهبرداران شما می توانید به‌راحتی از صحت یا تقلبی بودن آن با استفاده از این کد آگاه شوید. چنانچه تمایل به فعال سازی کد آنتی فیشینگ را دارید طبق این مراحل عمل کنید:

۱- در ابتدا مانند قبل وارد حساب کاربری خود در کوینکس و بعد از آن وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شوید.

۲- در این بخش در مقابل گزینه Anti-Phishing Code روی دکمه تنظیمات Setting کلیک کنید.

۳- در گام بعدی روی گزینه Send Code کلیک کرده و کدی که برایتان ایمیل می‌شود را در قسمت مربوطه وارد کنید.

۴- روی گزینه NEXT کلیک کرده و پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود که در این قسمت لازم است کد آنتی فیشینگ انتخابی خود را وارد کنید. این کد می‌تواند بین ۴ تا ۲۰ حرف داشته باشد. نکته‌ای که لازم است در اینجا به شما یادآور شویم این است که برای بهتر به خاطر سپردن این کد از کلماتی استفاده کنید که تنها خود شما به آنها اشراف داشته و به خاطر سپردن آنها براتان راحت باشد.

تغییر زبان در کوینکس coinex

همانطور که پیشتر گفتیم صرافی ارز دیجیتال کوینکس از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم علاوه‌براین به چندین زبان زنده دنیا در دسترس کاربران است. نکته‌ جالب توجه اینکه صرافی کوینکس از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و شما می توانید با تغییر زبان این پلتفرم به فارسی راحت‌تر در آن به فعالیت‌های موردنظر خود بپردازید.

برای این کار تنها کافی است با مراجعه به سایت کوینکس، از قسمت سمت راست بالای صفحه در این پلتفرم زبان موردنظر خود را انتخاب کرده و آن را تغییر دهید.

طریقه شارژ حساب کوینکس

توجه داشته باشید همانند دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال، برای فعالیت در صرافی کوینکس هم ابتدا لازم است حساب کاربری خود را شارژ کنید.

برای شارژ حساب کوینکس خود لازم است در یک صرافی ایرانی ثبت‌نام و افتتاح حساب کرده و با خرید ارزهایی مثل تتر Tether یا دای DAI آن را به حساب کوینکس خود که درادامه به آموزش آن پرداختیم منتقل کنید.

آموزش واریز یا انتقال ارز دیجیتال به کوینکس CoinEx

۱- برای واریز یا انتقال ارزهای دیجیتال موردنظر خود به حساب کوینکس وارد حساب کابری خود در صرافی کوینکس شوید و در صفحه اصلی در نوار بالای صفحه گزینه asset را انتخاب کنید. از منوی asset گزینه deposite را انتخاب نمایید.

۲- در صفحه جدید در قسمت coin type نوع سکه موردنظر خود را که می‌خواهید به حساب کوینکس منتقل کنید (به طور مثال تتر یا دای) را انتخاب کنید.

۳- برای انتخاب بستر موردنظر که تراکنش بر روی آن انجام می‌شود باید پروتکل تایپ protocol type را انتخاب کرده و آن را روی بستر مورد نظر خود قرار دهید (به عنوان مثال اگر قصد دارید تتر انتقال دهید، باید در قسمت coin type usdt را انتخاب کرده و در قسمت protocol type هم usdt-trc20 را انتخاب کنید.)

۴- بعد از این کار، در بخش Deposit to یک سطر نسبتا طولانی از اعداد و حروف لاتین نمایش داده می‌شود که متعلق به کیف پول رمز ارز مورد نظر شما است. این عبارت را کپی کنید.

۵- در مرحله آخر، آدرس کپی‌شده را در بخش برداشت یا Withdraw حساب خود در صرافی ایرانی وارد کرده و شبکه موردنظر را انتخاب کنید و گزینه انتقال را بزنید. به اینترتیب رمز ارز موردنظر شما به حساب کاربری شما در کوینکس منتقل و حسابتان شارژ می‌شود.

بعد از اینکه حسابتان شارژ شد می‌توانید با داشتن تتر USDT به قسمت بازارها «Markets» در صرافی کوینکس رفته و با تتر، رمزارزهای مورد نظر خود را معامله کنید. به عنوان مثال می‌توانید در ازای داشتن مقدار دلخواه تتر USDT ان را با بیت‌کوین BTC، اتریوم ETH، دوج‌کوین DOGE، شیبا SHIB و هر رمز ارز مورد دلخواه خود معامله کنید.

نحوه برداشت ارز از کوینکس CoinEx یا انتقال به کیف پول

برای برداشت ارزهای دیجیتال از حساب کاربری در صرافی کوینکس و انتقال آن به کیف پول‌های دیگر یا کیف پول خود صرافی باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱- ابتدا لازم است آدرس مقصدی را که می‌خواهید ارز دیجیتال موردنظر خود را به آن منتقل کنید بدست بیاورید. نکته مهم دیگر است که نسبت به انتقال رمز ارز موردنظر خود در شبکه یکسان بلاک‌چینی بین مبدا و مقصد اطمینان حاصل کنید.

۲- برای از نوار منو در بالای صفحه گزینه دارایی asset را انتخاب کنید.

۳- از منوی باز شده گزینه برداشت یا withdraw را انتخاب کنید.

۴- در پنجره باز شده ابتدا کوین یا توکن موردنظر خود را در این قسمت انتخاب کنید. 

۵- در قسمت بعدی یعنی Inter-User Transfer گزینه برداشت معمولی (Normal Withdrawal) را انتخاب کنید.

۶- در بخش بعدی شبکه بلاک‌چین مورد توافق برای انتقال رمز ارز را انتخاب کنید.

۷- در این مرحله آدرس مقصدی که قرار است رمز ارز را به آن انتقال دهید وارد کنید.

۸- مقدار کوینی را که می خواهید منتقل کنید در این قسمت وارد کنید.

۹- در مرحله پایانی روی گزینه ارسال یا submit کلیک کنید.

بخش خرید و فروش (ترید) ارزهای دیجیتال در سایت صرافی کوینکس

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سایت صرافی ارز دیجیتال کوینکس به آدرس www.coinex.com شوید.

سپس باید روی گزینه گزینه اکسچنچ exchange کلیک کنید. اولین قدم برای خرید و فروش و ترید در صرافی کوینکس، فرایند انتقال است که باید وارد محیط Perpetual Contract شده و گزینه ترانسفر Transfer را بزنید.

بعد از انجام این کار حال گزینه From Spot account را به Perpetual Contract Account انتخاب کرده و پس از آن میزان مبلغی را که قصد دارید آن را انتقال دهید را انتخاب کرده و موجودی کل خود را که به رنگ نارنجی مشخص‌شده انتخاب کنید و به این ترتیب همه سرمایه‌ای که در حساب شما موجود است را انتخاب می‌کنید.

بعد از اتمام این مراحل حال وقت آن رسیده تا مطابق با نیاز و خواسته خود به ترید ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازید.

معاملات فیوچرز در صرافی کوینکس

برای انجام معاملات فیوچرز Futures در صرافی کوینکس ابتدا باید طبق مراحل قبل وارد حساب کاربری خود در این صرفی شوید. بعد از ورود به حساب کاربری از نوار بالا صفحه روی گزینه «Perpetual» کلیک کنید.

توجه داشته باشید زمانی که برای اولین بار وارد بخش معاملات فیوچرز صرافی کوینکس می‌شوید، صفحه‌ای مبنی بر تایید شرایط و ضوابط بخش فیوچرز در coinex برای شما نمایش داده می‌شود که باید با انتخاب گزینه «Confirm» آن را تایید کنید.

در مرحله آخر هم برای شروع معاملات فیوچرز باید نوع و میزان ارز موردنظر خود را از قسمت «Transfer» از اکانت اصلی به حساب فیوچرز منتقل کنید. بنابراین با انتخاب ارز مورد نظر “Coin type” و میزان ارز”Amount“، جهت تکمیل این مرحله بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید.

معاملات مارجین

برای شروع معاملات مارجین در صرافی کوینکس وارد اکانت خود در سایت این صرافی کوینکس شوید و از نوار بالا گزینه exchange را انتخاب کنید.

در مرحله بعد برای انجام معاملات مارجین روی گزینه Margin Trading کلیک کنید.

در گام سوم و مرحله آخر جفت ارزی را که قصد دارید به معامله آنها بپردازید را انتخاب کنید.

قوانین رفرال گیری در کوینکس

کاربران صرافی کوینکس این امکان را داشته تا با دعوت از دوستان و آشنایان خود از طریق لینک و کد رفرال‌گیری خود سود و درآمد کسب کنند.

میزان سود تعلق گرفته به افراد دعوت‌کننده بر اساس مقدار واریزی افراد دعوت‌شده توسط آنها بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است. اگر اکانت کابر در سطح VIP0 باشد به ازای واریز ارز دیجیتال شخصی که با رفرال او ثبت نام کرده و وارد کوینکس شده ۲۰ درصد آن واریزی ارز دیجیتال CET دریافت می‌کند.

با یک مثال ساده این مطلب را برای شما باز می‌کنیم: اگر یکی از رفرال‌های شما ۲۰۰۰ دلار به حساب کوینکس خود واریز کند با این فرض که سطح اکانت شما VIP صفر باشد و شما یک حساب معمولی داشته باشید ۲۰ درصد واریزی او یعنی ۴۰۰ عدد توکن CET به عنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرد.

حال اگر سطح VIP اکانت شخص دعوت‌کننده بالاتر از سطح معمولی باشد، درصد بیشتری پاداش را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب که برای VIP1 و VIP2 مقدار ۳۰ درصد و برای اکانت‌های Vip3 و بالاتر تا ۴۰ درصد سود به تعداد توکن CET دریافت می‌کنند.

سطح VIPنرخ پاداش
VIP015%
VIP120%
VIP225%
VIP330%
VIP435%
VIP540%

استیک کردن در کوینکس

حتما تا به حال به واژه استیکینگ Staking روبه‌رو شده‌اید. فرایندی که به عنوان یکی از روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. استیکینگ در واقع نوعی استخراج رمز ارز است و افرادی که اقدام به استیکینگ می‌کنند در واقع با برقراری ارتباط محکم بین تایید تراکنش‌ها و بلوک‌ها پاداش دریافت می‌کنند. 

صرافی ارز دیجیتال کوینکس از تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۱ شبکه بلاک‌چین خود را از ساز و کار اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) تغییر داد روشی که با استیک یا سپرده‌گذاری در این پلتفرم در ازای ذخیره و نگهداری دارایی‌ها در بخش استیک ماینینگ کوینکس به طور اتوماتیک پاداش استخراج به افراد تعلق می‌گیرد.

نحوه استیکینگ در صرافی کوینکس

۱- برای استیک کردن ارزهای خود در صرافی کوینکس ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت این صرافی به آدرس www.coinex.com شوید.

۲- در مرحله بعدی وارد قسمت Mining شده و Stake Mining را انتخاب کنید تا تمام پروژه‌های استیک برای شما نمایش داده شود.

۳- توجه داشته باشید که در بخش استیک ماینینگ گزینه‌های مختلفی وجود دارد که مفهوم هر یک از آن‌ها به این شرح است:

  1. All: همه پروژه‌های مربوط به فرآیند استیک
  2. In progress: پروژه‌های در حال اجرا
  3. Coming Soon: پروژه‌هایی که به زودی اجرا می‌شوند
  4. Finished: پروژه‌هایی که مهلت آن‌ها به پایان رسیده

پشتیبانی از مشتریان

همه کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال و یا در کل کاربران هر پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات نیاز به خدمات پشتیبانی از سوی آن شرکت یا سازمان دارد تا با روشی اثر‌بخش بتواند پاسخی برای درخواست‌ها، سوالات و یا مشکلات خود دریافت کند. صرافی کوینکس هم برای راحتی و اطمینان خاطر کاربران خود مجهز به بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران خود است.

نحوه برقراری ارتباط در این صرافی به چند صور ت امکان‌پذیر است:

۱- تماس تلفنی: در این روش کاربران می‌توانند با تماس تلفنی با بخش پشتیبانی این صرافی به صورت مستقیم و تلفنی مشکلات و سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.

۲- ثبت و ارسال تیکت: در این روش باید به سایت صرافی کوینکس به نشانی wwwcoinex.com رفته و در قسمت بالای صفحه سمت راست روی گزینه Help کلیک کنید. در پنجره باز شده در قسمت Submit Request آدرس ایمیلی را که با ان در کوینکس ثبت‌نام کردید را وارد کنید.

۳- در این مرحله از منوهای باز شده موضوع مشکل خود را انتخاب کنید.

۴- در این قسمت مشکل و درخواست خود را بصورت کامل و به زبان انگلیسی بنویسید.

۵- در گام بعدی تیک [I’ve tried my best to provide all or most of information suggested above] را بزنید.

۶- چنانچه در مورد مشکل خود تصویری در دست دارید می‌توانید آن در این قسمت به درخواست خود متصل کنید.

۷- در قدم آخر دکمه ارسال یا Submit را بزنید.

مقایسه کوینکس و اکسکوینو

اگر بخواهیم به مقایسه دو پلتفرم مبادلات رمز ارزی کوینکس و اکسکوینو بپردازیم مهمترین مواردی که در این خصوص توجه همه را به خود جلب می‌کند عبارتند از:

صرافی اکسکوینوصرافی کوینکس
امنیت کاربران : بالاامنیت کاربران : پایین
امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی : داردامکان احراز هویت برای کاربران ایرانی : ندارد
با IP ایران کار می‌کندبا IP ایران کار می‌کند
امکان واریز و برداشت مستقیم ریالی : داردامکان واریز و برداشت مستقیم ریالی : ندارد
امکان پشتیبانی تلفنی : داردامکان پشتیبانی تلفنی : ندارد
خطر تحریم برای کاربران ایرانی : نداردخطر تحریم برای کاربران ایرانی : دارد

صرافی‌های جایگزین‌ کوینکس

از آنجا که بسیاری از صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را در لیست کشورهای تحریم‌شده قرار داده اند و مانع از فعالیت آنها در پلتفرم خود می‌شوند صرافی کوینکس هم به‌رغم اینکه ایران را در لیست کشورهای تحریمی خود قرار داده و هر زمان این احتمال وجود دارد که مانع از فعالیت ایرانیان شود باید همواره نسبت به صرافی‌های جایگزین این صرافی توجه لازم و کافی را داشته باشید.

برخی از صرافی‌های رمز ارزی جایگزین برای کوینکس عبارتند از:

صرافی کوکوین Kucoin

– صرافی بایننس Binance

– صرافی کراکن Kraken

– صرافی هیوبی Houbi

– صرافی بیت‌مکس Bitmax

– صرافی بیت‌استمپ Bitstamp

– صرافی بیت‌هامب Bithumb

– صرافی پولونیکس Poloniex

– صرافی بیتفینکس Bitfinex

– صرافی گیت Gate.io

– صرافی بای بیت Bybit

– صرافی اف‌تی‌ایکس FTX

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

2 نظرات

  1. راهنمایی خوب بود خیلی ممنون

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.