بیت کوین

عبور قیمت بیت کوین از قله تاریخی قیمت ; تکلیف آلت کوین ها چه می شود ؟ – پادکست

در جدیدترین اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، به بررسی جهش قیمتی بیت‌کوین و وضعیت آلت‌کوین‌ها پرداخته‌ایم.

با ما همراه باشید تا تحلیل دون آلت، یکی از تحلیل‌گران مشهور بازار ارزهای دیجیتال را با یکدیگر مرور کنیم.

پادکست امروز را بشنوید:

رکورد تاریخی جدید قیمت بیت کوین، خیال خیلی ها رو نسبت به آینده این بازار آسوده تر کرده، اما تکلیف آلت کوین ها چیمیشه؟ آیا اونا هم به دنبال بیت کوین شروع به رشد دوباره میکنن، یا بر خلاف جهت بیت کوین حرکت میکنن؟ آیا رشد قیمت بیت کوین لزوما به معنی رشد قیمت آلت کوین هاست؟

اکسکوینویی‌ها سلام . عصر یکشنبه 2 آبان ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و همراه شمام با یک پادکست کریپتویی دیگه از رادیو اکسکوینو .

امروز میخوایم نظریه یکی از تحلیلگرهای معروف بازار رو باهاتون به اشتراک بذاریم تا نظرات شوکه کننده این تحلیلگر رو بشنوید و بهش فکر کنید.

اما قبل از شروع این اپیزود مثل همیشه یادآوری میکنم که این مطلب یک توصیه مالی نیست و قبل از اقدام نسبت به هرگونه خرید یا فروش، تحقیقات لازم رو انجام بدید. پس با ما همراه باشید.

دون آلت یکی از تحلیل‌گرهای مشهو بازار ارزهای دیجیتال، توی آخرین خبرنامه وب سایت تحلیلی «تکنیکال راوندآپ» گفته راه اندازی صندوق‌های قابل معامله بیت کوین در بورس آلیا همون ETF ، مثل بعضی از اخبار مثبتی که منجر به ریزش قیمت میشه نبوده، بلکه جزو اخبار مثبت حقیقی بوده و باعث شده بیت کوین وارد یک حرکت صعودی واقعی و جدید بشه.

اگرچه در حال حاضر با یک اصلاح کوچیک روبرو هستیم و به اعتقاد خیلی از تحلیلگرها این اصلاح توی محدوده ۵۸ هزار دلار بازی میکنه و بعد از اون میتونیم شاهد صعود دوباره و بیشتر بیت کوین باشیم.

دون آلت هم معتقده که بیت کوین میتونه اوج تاریخی جدیدی به ثبت برسونه اما این دلیلی بر افزایش قیمت آلت کوین ها نیست!

از نظر دون آلت، وقتی که بیت کوین صعود ناگهانی رو انجام میده، خیلی از دارندگان آلت کوین ها اقدام به فروش دارایی خود میکنن تا بتونن از این حرکت صعودی استفاده کنن. این امر در نتیجه باعث لیکویید شدن تعداد زیادی از پوزیشن های معاملاتی در بازار آلت کوین ها میشه و بعد از توقف روند صعود بیت کوین، میتونیم منتظر بازگشت خوب آلت کوین ها باشیم.

به این ترتیب، بعد از یک ریزش حسابی، آلت کوین ها شروع به رشد انفجاری خودشون میکنن.

لیکویید شدن یه اصطلاح در بخش شرط بندی روی قیمت آینده ارزهای دیجیتاله، زمانی که قیمت بر خلاف جهت پیش بینی شده حرکت می‌کنه و باعث میشه میلیاردها دلار پول به جیب بروکرها روانه بشه.

جابجایی سرمایه از آلت کوین ها به بیت کوین و یا برعکس، همون روند تغییر سلطه بیت کوینه، چیزی که ازش به اسم دامیننس بیت کوین نام میبرن. جایی که سرمایه‌گذارا پول خودشون رو به سمت بیت کوین میبرن یا از بیت کوین خارج میکنن و سمت آلت کوین ها میبرن.

پس درک زمان مناسب برای انتقال سرمایه از آلت کوین‌ها به بیت کوین یا برعکس، یکی از کلیدی ترین تکنیک های تریدرهای حرفه ایه.

بر اساس تحلیل دون آلت، الان بهترین زمان برای بررسی رمزارزهاییه که قصد سرمایه گذاری در اون ها رو داریم. فصل آلت کوین ها با توجه به روند رو به رشد بیت کوین به زودی فرا می رسه در این نقطه مهم ترین کار اینه که انتخاب درستی رو برای سرمایه گذاری داشته باشیم چون تصمیم مناسب میتونه سود خوبی رو هم با خودش به همراه داشته باشه.

خب دوستان، نظر شما چیه؟ آیا با نظر دون آلت موافقید؟ شما برای بلند مدت کدوم رو انتخاب میکنید؟ بیت کوین یا آلت کوین ها؟ نظراتتون رو با ما و سایر کاربرا به اشتراک بذارید

همراهان عزیز رادیو اکسکوینو ضمن تشکر از همراهی شما تا این بخش از پادکست، به اطلاعتون میرسونم که شما میتونید برای شنیدن پادکست های ما به کانال ما در کست باکس و ناملیک مراجعه کنید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.