چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
اکسکوینو

عرضه هشت توکن جدید در پلتفرم جامع اکسکوینو – پادکست

با گوش دادن به این پادکست، ۱ میلیون توکن وینک جایزه بگیرید!
امروز در این اپیزود داغ و اختصاصی ۸ رمزارزی که به تازگی به اکسکوینو اضافه شدند رو معرفی کردیم. همه این رمزارزهای جدید، از کوین‌های پرطرفدار بازارند که مطمئنیم حسابی از معامله‌اشون لذت خواهید برد.

اما ماجرای جایزه این پادکست چیه؟


کافیه زیر همین پادکست، نظرتون رو درباره هرکدام از این توکن‌ها یا رمزارز مورد علاقه‌اتون کامنت کنید و صفحه ما رو فالو کرده باشید. ما هم با قرعه‌کشی بین کامنت‌ها، به ده نفر، ۱۰۰ هزار واحد از توکن وینک رو جایزه می‌دیم. این قرعه‌کشی هیجان‌انگیز روز ۱۸ آذر برگزار‌ می‌شه!

📤 با ارسال این پادکست شنیدنی برای دوستانتون، اون‌ها رو به شرکت در این مسابقه هیجان‌انگیز دعوت کنید!

پادکست امروز را بشنوید:

اکسکوینو دو خبر خوب برای کاربران خودش داره. ضمن اینکه 8 توکن جذاب و پرپتانسیل جدید، به زودی به مجموع رمز‌ارزهای ارائه شده توسط اکسکوینو اضافه میشه، ما یه ایردراپ ویژه هم داریم. اکسکوینو به ده نفر از کسایی که زیر پست اینستاگرامی همین اپیزود ما کامنت بگذارن، ۱۰۰ هزار توکن وینک هدیه میده.

پس هر کدوم از شما شانس اینو دارید که با یه کامنت، صاحب ۱۰۰ هزار از توکنی بشید که به اعتقاد خیلی‌ها پتانسیل بالایی برای رشد داره.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر پنجشنبه 10 آذر ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 121 رادیو اکسکوینو

قبل از شنیدن کامل این اپیزود، حواستون باشه که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست در هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی در بر نداره.

تاکید میکنم، پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه گام بردارید. اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ مراجعه کنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم های پادکستی مثل کست باکس و ناملیک دنبال کنید.

یه درخواست همیشگی کاربران اکسکوینو این بوده که این پلتفرم رمزارزهای پرطرفدار  و با پتانسیل رو پیش از رشدشون شناسایی و به کاربران ایرانی عرضه کنه. یه گله همیشگی تریدرهای ایرانی اینه که خیلی از توکن‌های فوق‌العاده ارزونی که بعد از مدتی رشد میکنن، در داخل ایران قابل خریدن نیستن و زمانی برای ایرانی‌ها در دسترس قرار میگیرن که چند صد و یا چند هزار درصد رشد کردن.

با توجه به این درخواست همیشگی، کارشناسای اکسکوینو چند رمز ارز پر پتانسیل را شناسایی کردن و حالا ظرف چند ساعت آینده این توکن‌ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

 در این اپیزود ما مروری بر این ده توکن داریم. توجه کنید که ما در اضافه کردن این توکن ها تمرکز خاصی روی فن اوری های جدید در حوزه بلاکچین از جمله اوراکل و متاورس داریم.

سندباکس

اولین توکنی که میخوایم درموردش صحبت کنیم توکن سند هست که توکن بومی پروژه سندباکس هست. این پروژه یکی از مطرح‌ترین پروژه‌های حوزه متاورس هست. ما قبلا در مورد متاورس در یه اپیزود به طور کامل صحبت کردیم که میتونید به اون اپیزودمون مراجعه کنید.

سندباکس یک جهان موازیه که افراد می‌تونن در اون، زمین یا هر نوع ملک دیگری رو خرید و فروش کنن.  این املاک درست مثل دنیای واقعی، می‌تونن همراه با رشد قیمت باشن. برای خرید و فروش در دنیای مجازی سندباکس، کاربرا باید از رمزارز سند استفاده کنن.

 ارزش بازار این توکن ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار هست و رتبه سی‌و‌نهم رو در کوین‌مارکت کپ داره. ماکسیسم عرضه این توکن ۳ میلیارد سند خواهد بود و تا الان تقریبا ۳۰ درصد کل این تعداد عرضه شده. یعنی عرضه در گردش سند ۸۹۲ میلیون توکن هست.

برخی منابع میگن تعداد کسایی که از این توکن دارن در حدود ۶۰ هزار و هفتصد نفر هست و ۸۶ درصد از کل عرضه در گردش این توکن در اختیار ده نهنگ هست. این پروژه در بررسی‌های کارشناسان اکسکوینو امتیاز بالایی کسب کرده و احتمال داره در ماه‌های آینده شاهد رشد بسیار خوب اون باشیم.

آلیس

توکن آلیس که توکن بومی پروژه مای‌نیبر آلیس (My Neighbor Alice) ،  یکی دیگر از ده توکنی هست که به پلتفرم اکسکوینو اضافه میشه. آلیس توکن یه بازی چند نفره است که همه بازیکنان اون می‌تونن جزیره‌های مجازی بسازن و مالکیت اون‌ها را در اختیار داشته باشن.

 به‌علاوه، کاربرا می‌تونن آیتم‌های هیجان انگیزی رو جمع‌آوری کنن و یا با دوستان‌شون این بازی را انجام بدن. ارزش بازار این توکن ERC20 در حدود 578 میلیون دلار هست و در کوین مارکت کپ رتبه 149 رو داره. ماکسیمم عرضه این پروژه ۱۰۰ میلیون توکن هست و عرضه در گردشش الان در حدود ۳۰ میلیون ۶۰۰ هزار هست. کاربردی بودن و تعداد محدود و کم عرضه کل این توکن از نقاط قوتی هستن که میتونن نویدبخش یه آینده قوی برای این توکن باشن.

گالا

اما پروژه بعدی. پلتفرم گالا گیمز (Gala Games) قصد داره صنعت بازی و سرگرمی رو وارد فاز جدیدی کنه. توکن بومی این پروژه با نماد گالا یه توکن ERC20 هست که مارکت کپش الان در حدود ۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلاره و رتبه 43م  رو در کوین‌مارکت‌کپ داره.

 عرضه کل گالا 35  میلیارد و 240 میلیون توکن هست و عرضه در گردشش 6 میلیارد و 900 میلیون هست. تخمین زده میشه 47 هزار و 800 نفر این توکن را هولد کردن و ۵۳ درصد از کل توکن‌هاش در اختیار 10 نهنگ هستش.

توکن این پروژه در دنیای بازی و سرگرمی کاربردی هست و از طرفی دیگه این پروژه داره از دنیای متاورس استفاده میکنه.

شناخته‌شده بودن بنیان‌گذارای این پروژه به علاوه‌ی حجم معاملات بالاش از مزیت‌های دیگه اون به شمار میره. با این اوصاف، گالا هم از جمله پروژه‌هایی هست که پیش‌بینی آینده خوبی برای سرمایه‌گذاران خودش به ارمغان بیاره.

اکسی اینفینیتی

اگر اخبار دنیای متاورس را دنبال کرده باشید، اکسی اینفینیتی از نام‌های پرتکرار این حوزه است. رشد توکن بومی این پروژه در ۵ ماه گذشته خیره‌کننده بوده و برخی اینفلوئنسرهای کریپتو مثل گای پیش‌بینی کردن که باید شاهد رشد چند برابری توکن بومی این پروژه با نماد AXS  باشیم.

 اکسی اینفینیتی هم مثل بیشتر توکن‌های حوزه متاورس، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین است که در زمینه ترید و بازی و سرگرمی کاربرد داره. این بازی تحت تاثیر بازی معروف و جنجالی پوکمون، به بازیکنان امکان می‌ده تا موجوداتی به اسم اکسی‌ها رو جمع‌آوری و بزرگ کنن، یا به تولید مثل اونا کمک کنن و در نهایت اونا رو به فروش برسونن.

توکن این پروژه یه توکن ERc20 هست که ارزش بازار اون الان در حدود 8 میلیارد و 825 میلیون دلار هست و رتبه‌اش در کوین‌مارکت کپ بیست و هفت هستش. عرضه کل این توکن 270 میلیون هست و تا الان تقریبا ۲۳ درصد از این عدد منتشر شده.

یعنی عرضه در گردش این توکن الان در حدود 60 میلیون و 900 هزار  هست. برآوردها نشون میده 41 هزار و 851 نفر این توکن را هولد میکنن و 6/98 درصد از کل توکن‌ها در اختیار 10 نهنگ هستش.

تعداد کم عرضه کل، کاربردی بودن، و خوشنامی بنیان‌گذاران این پروژه از مزیت‌های اون محسوب میشن. حجم معاملات و همچنین نقد‌شوندگی این توکن بالاست و این مزیت‌ها اون رو بدل به یکی از توکن‌های برتر حوزه متاورس کرده.

وینک‌لینک

اما اکسکوینو فقط به سراغ پروژه‌های موفق متاورس نرفته و سعی کرده چند پروژه خوب شبکه ترون را هم به پلتفرم خودش اضافه کنه. توکن وین (WIN) که توکن بومی پروژه وینک‌لینک (WINkLink) است، عرضه کلی در حدود ۹۹۴ میلیارد  واحد داره.

وینک‌لینک اولین اوراکل ساخته‌ شده روی شبکه ترون است که اطلاعات دنیای واقعی را جمع‌آوری می‌کنه و اونا را به بلاک‌چین متصل می‌کنه.

وینک‌لینک این کار رو با امنیت حداکثری انجام می‌ده. عرضه در گردش این پروژه 961 میلیارد هست و 796 هزار آدرس کیف پول داره. مارکت کپ این پروژه 673 میلیون دلار هست.

جاست

توکن جاست (JUST) با نماد JST یکی دیگه از توکن های TRC20 توکن هست که اکسکوینو به پلتفرم معاملاتی خودش اضافه میکنه. این توکن الان قیمتی در حدود ۷۴ میل داره و حتما میدونید که هر ۱۰۰۰ میل میشه یه دلار.

عرضه کل این توکن 9 میلیارد و 900 میلیون توکن هست و 7 میلیارد و 300 میلیون از این توکن هم الان در گردش هست. ارزش بازار این پروژه 546 میلیون دلار هست و برآورد میشه الان 440 هزار آدرس این توکن را هولد میکنن.

چیلیز

اما چیلیز جزء پروژه‌هایی بود که کاربرانمون مدتها دنبالش بودن و همونطور که در چند اپیزود قبل مفصل دربارش صحبت کردیم یکی از این ده توکنی هست که داره ظرف چند ساعت آینده به پلتفرم اکسکوینو اضافه میشه.

 چیلیز با ایجاد یه پلتفرمی که قصد درگیر کردن هواداران رو داره، به دنبال توکنایز کردن بخش‌های ورزش و صنایع تفریحی و انترتینمنت هستش.

بنابر اطلاعات سایت کوین گکو، مارکت کپ این پروژه الان در حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار و بنابر رده‌بندی همین منبع، چیلیز جایگاه 76 را در بین بقیه رمز ارزها داره.

 از نظر دامیننس، این رمز ارز ۸ صدم درصد بازار کریپتو رو در اختیار داره.

بعضی کارشناسا میگن چیلیز نقشه راه خوبی داره و پتانسیل اینو داره که تا پایان سال جاری میلادی به قیمتی در حدود ۷۵ تا ۸۰ سنت برسه.

بالاترین قیمت تاریخی که چیلیز تا به حال ثبت کرده ۸۷ سنت و ۸ میل بوده و پایین‌ترین قیمت این رمز ارز از زمان عرضه‌اولیه‌اش تا امروز ۴ میل بوده.  البته فکرکنم بدونید که هر میل معادل یک هزارم دلار هست.

عرضه کل این پروژه ۸ میلیارد و ۸۸۸ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۸۸۸ هست و از این تعداد تا الان در حدود ۶۵ درصد به بازار عرضه شده و درگردش هست.

اومیسه گو

پروژه اومیسه گو (OmiseGO) با توکن بومی او‌ام‌جی (OMG) یکی دیگه از اون پروژه‌هاست که کاربرای اکسکوینو میتونن در اون سرمایه‌گذاری کنن. اومیسه شرکت مادر سازنده اومیسه گو در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک درگاه پرداخت آنلاین مشابه پی پال ایجاد شد. در حال حاضر دفتر این شرکت در تایلند قرار داره.

از اوایل نوامبر ۲۰۱۹، کل عرضه و عرضه در گردش توکن او‌ام‌جی در حدود  صدوچهل‌میلیون هست و از آن‌جایی که این ارز قابل استخراج نیست، پس عرضه محدودی داره. تیم پروژه هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعداد توکن‌های در گردش این توکن نداره.

خب دوستان همونطور که در ابتدای این اپیزود گفتم این 8 توکنی که امروز در این اپیزود ازشون نام بردیم تا چند ساعت دیگه به پلتفرم اکسکوینو اضافه میشن و شما میتونید به راحتی به هر تعدادی که دلتون می خواد از اونها را بخرید و هودل کنید. نکته جذاب این اپیزود اینه که برای ده نفر از کسایی که پایین همین پست در اینستاگرام برای ما نظرشون رو درباره این توکن ها و یا ارزهای مورد علاقه کامنت بذارن و ما رو فالو داشته باشن، هدیه ویژه داریم.

همونطور که گفتیم: به هر کدوم از این ده برنده ۱۰۰ هزار توکن وینک در پلتفرم اکسکوینو تعلق میگیره.

هر کامنت یه شانس بیشتر برای شماست . با رادیو اکسکوینو همراه بمونید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

5 نظرات

  1. محسن عابدی کیا

    با عرض سلام .سند باکس توکن خیلی عالی و رشد زیادی در سال جاری داره من درباره آن خیلی مطالعه کردم و خودم میخوام تو این ارز سرمایه گذاری کنم به امید رشد زیاد.ممنون

    • رضا سلطانی

      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  2. محسن عابدی کیا

    سلام. جاست رمز ارزی که زود خودشو به۱ دلار میرسونه آینده خوبی داره .من خریدم عالی

  3. بازم مثل همیشه اکسکوینو برتری خودش رو به همه ثابت کرد واقعا دستتون درد نکنه این ارزها در خیلی از صرافیهای بزرگ عرضه نمیشه مرسی که هستین

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.