تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

معرفی بسته سوم رمز ارز‌های جدید اکسکوینو

۴ رمز ارز پولکادات (DOT)، لئو (LEO)، ویوز (WAVES) و آگر (REP) در بسته سوم هدیه اکسکوینو به مناسبت دوازدهمین سالگرد انتشار وایت پیپیر بیت کوین جای گرفته‌اند. از این لحظه قادر به تبدیل، خرید و فروش این ۴ رمز ارز در کیف پول اکسکوینو خواهید بود. در این مطلب، هر ۴ رمز ارز جدید را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم تا با دانشی کافی و دیدی بهتر اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

پولکادات (DOT)

از پولکادات (Polkadot) به عنوان نسل بعدی بلاک چین یاد می‌شود. این پلتفرم، سایر شبکه‌های بلاک چینی را به هم متصل کرده و شبکه‌ای یکپارچه از آن‌ها ایجاد می‌کند. پولکادات با هدف حل ایراداتی همچون مقیاس‌پذیری و ارتقای سیستم بلاک چین فعالیت می‌کند و در تلاش است این شبکه را متحول سازد.

ارز دیجیتال این شبکه که با نماد اختصاری DOT شناخته می‌شود، یکی از 10 ارز برتر بازار محسوب می‌شود. پولکادات، با حجم بازاری نزدیک به 4 میلیارد دلار، 66.75 درصد بازگشت سرمایه داشته است. هر واحد از این رمز ارز محبوب، در حال حاضر در محدوده 4.6 دلار داد‌و‌ستد می‌شود. با توجه به ساختار منحصر‌به‌فرد این پلتفرم، اکوسیستم پولکادات روز‌به‌روز مستحکم‌تر شده و از مقبولیت بیشتری بهره‌مند خواهد شد.

لئو (LEO)

لئو (LEO)، توکنی چند منظوره بوده که در تمام محصولات و پلتفرم‌های آیفینکس (iFinex) کاربرد دارد. این ارز در رتبه 20 بازار ارز‌های دیجیتال قرار داشته و حجم بازاری بیش از یک میلیارد و 280 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. آیفینکس به طور ماهانه 27 درصد از درآمد کل ماه قبل را از بازار خریده و می‌سوزاند که این برنامه زمانبندی، از قیمت این توکن پشتیبانی می‌کند.

اسم لئو از «Unus Sed Leo»، شعار لاتین شرکت آیفینکس، گرفته شده است. این عبارت به داستانی اشاره دارد که در آن خوک، شیر را برای داشتن فقط یک بچه سرزنش می‌کند. شیر در تاکید حرف خوک‌ می‌گوید که اما این «یک بچه» شیر است! منظور این شعار، برتری کیفیت نسبت به کمیت است.

ویوز (Waves)

ویوز، بلاک چینی غیرمتمرکز است که امکان ساخت توکن‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده را به کاربران خود می‌دهد. این شبکه، مبادله هر نوع دارایی را در قالب توکن ممکن می‌سازد. این پلتفرم در عرضه دارایی‌های دیجیتال شخصی و سامان‌دهی به کمپین‌های تامین مالی جمعی کاربرد دارد.

توکن شبکه ویوز با قیمت حدودی 1.6 دلار در اواسط سال 2016 شروع به کار کرد. ویوز توانست در اواخر سال 2017 از مرز 18 دلار نیز فرا‌تر رود و هم‌اکنون در محدوده 3.6 دلار معامله می‌شود. ویوز به لطف پلتفرم سریع، ناشناس و ساده، از رقیبان خود متمایز بوده و در میان نهاد‌ها و افرادی که به دنبال ایجاد توکن‌های شخصی هستند، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

آگر (REP)

آگر (Augur)، مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین اتریوم بوده که امکان پیش‌بینی نتیجه یک رویداد را برای افراد فراهم می‌کند. این پروژه، یکی از اولین پلفترم‌هایی است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شد و کار خود را از سال 2014 آغاز کرد.

پلتفرم آگر دارای توکنی انحصاری به نام رپیوتیشن (Reputation) است که با نماد اختصاری (REP) نشان داده می‌شود. توکن آگر با 815.56 درصد بازگشت سرمایه، در ابتدای 2018 توانست به نزدیکی 100 دلار برسد و در حال حاضر با حجم معاملات روزانه 13 میلیون دلار، یکی از 100 ارز برتر جهان است. هر واحد از آگر در محدوده 13 دلار معامله می‌شود.

فراموش نکنید که امکان تبدیل، خرید و فروش ۱۰ ارز باقی‌مانده نیز به زودی به سامانه اکسکوینو افزوده و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بسته اول: کازماس (ATOM)، وی‌چین (VET)، کریپتو دات کام (CRM) و بیت کوین گلد (BTG)

بسته دوم: تزوس (XTZ)، کوانتوم (Qtum)، دیکرد (DECERD) و نانو (NANO)

بسته چهارم: یونی سواپ (UNI)، لیسک (LSK)، گلم (GNT)، هیوبی (HT) و بت (BAT)

بسته پنجم: نم (XEM)، میکر (MKR)، دیجی بایت (DGB)، اوکی‌بی (OKB) و زیلیکا (ZIL)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا