چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها برای صرافی‌ها و سرمایه‌گداران ارز دیجیتال است. 

برخی از افرادی که در دبی کار کرده وفعالیت‌هایی در زمینه ارزهای دیجیتال داشته‌اند، اعتقاد دارند این شهر بهشت رمزارزها است. در دبی شما هیچ مالیاتی برای ترید و معامله کریپتو نمی‌پردازید. این موضوع وقتی مهم می‌شود که بدانید در کشوری مانند استرالیا، مالیات معامله ارز دیجیتال، 40 درصد است!

علاوه بر مالیات صفر برای معامله، هیچ مالیاتی برای سود حاصل از سرمایه‌گذاری یا درآمد از این طریق هم در دبی دریافت نمی‌شود.  این موارد در کنار هم، امارات را تبدیل به یکی از کشورهای مورد علاقه کمپانی‌های بلاکچینی و تریدرهای این حوزه کرده است. 

حال سوال این است که با وجود این همه آزادی و قوانین مناسب، خرید بیت کوین در دبی قانونی است یا خیر؟ بیت‌کوین و به طور کل ارزهای دیجیتال، در این شهر و کشور به عنوان پول قانونی شناخته نمی‌شوند؛ اما هیچ قانونی هم علیه خریداری و نگه‌داری بیت‌کوین وجود ندارد. 

خرید بیت‌کوین در دبی و دیگر مناطق امارات متحده عربی، بسیار سر راست و آسان است. کافی است یک صرافی رمزارزی را انتخاب کرده، در آن ثبت‌نام و اقدام به خرید کریپتوی مد نظرتان کنید. در ادامه مراحل خرید بیت‌کوین در دبی را با هم مرور خواهیم کرد. 

1- در ابتدای نیاز دارید که به خوبی بر روی صرافی‌های موجود در کشور امارات تحقیق کرده و بررسی کنید که کدام یک از اعتبار بیشتری برخورددار هستند. 

2- در قدم بعدی باید در آن صرافی ثبت نام کنید. ثبت نام در صرافی‌های ارز دیجیتال امارات نیازمند یک ایمیل و احراز هویت با یک کارت شناسایی است. 

3- در مرحله بعدی باید حساب خود را با یک ارز فیات که معمولا درهم امارات است، شارژ کنید و بعد از آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید. 

همچنین ببینید

هودلر باشیم یا تریدر؟

هودلر باشیم یا تریدر؟ تفاوت هولد و ترید

ارز دیجیتال هم مثل بورس یک بازار مالی دارند که افراد با سرمایه‌گذاری در آن …

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.