دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
صرافیcoincheck

صرافی ارز دیجیتال coincheck در اندیشه ایجاد شعبه‌ای جدید در آمریکا

صرافی بیت کوین

صرافی ارز دیجیتال آنلاین

از زمان پیدایش و شکل‎گیری ارزهای دیجیتال ، افراد و سرمایه‎گذاران زیادی وارد این بازار شدند به طوری که سرمایه‌‏های خود را از طرق مختلفی وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده و مشغول سرمایه‏‌گذاری و کسب سود و درآمد در این عرصه شدند. یکی از پلتفرم‌‏هایی که امکان خرید و فروش را برای افراد فراهم می‏‌کند، صرافی‌‏های ارز دیجیتال آنلاین می‌‏باشد که این محیط‏‌ها در ماه‏‌های اخیر به مکان‌‏هایی بسیار محبوب برای سرمایه‌‏گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل شده و همه روزه درآمد بسیار مناسبی را نصیب خود می‏‌کنند. یکی از این صرافی‌‏ها، صرافی ” coincheck ” است که در کشور ژاپن قرار دارد و در روزهای اخیر، رویای رسیدن به پیشرفت‌‏های جدیدی را در سر دارد.

صرافی coincheck

صرافی coincheck در سال 2014، توسط گروهی از سرمایه‌‏گذاران به نام‏‌های ” Koichiro Wada ” و ” Yusuke Otsuka ” در ژاپن تأسیس شد و فعالیت خود را با ارائه‌‏ی سرویس‏‌های خرید و فروش بیت کوین و کیف پول مخصوص به خود شروع کرد. متأسفانه این صرافی در چند ماه پیش دچار یک حمله‏‌ی سایبری شد و مبالغ هنگفتی از صندوق این صرافی توسط هکرها، دزدیده شدند. با این وجود گویا مدیریت جدید صرافی coincheck، یعنی گروه سرمایه‏‌گذاری و مشاوره‏‌ی مالی ” Monex ” به مدیریت آقای ” Oki Matsumoto ” پالس‌‏های مثبتی را در رابطه با رونق دوباره‏‌ی فعالیت این صرافی، منتشر نموده است.

همانطور که می‌‏دانید کشور ژاپن یکی از کشورهای پیش‏رو در عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال بوده و همواره به طرقی مختلف، حمایت خود را از این تکنولوژی و فناوری اعلام نموده و نشان داده است ولی این کشور نسبت به مسائل امنیتی و مدیریتی بسیار حساس بوده و با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در صرافی coincheck (هک شدن به دلیل کمبود مکانیزم‌‏های امنیتی)، رفتار متفاوت و سخت‏‌تری را با این صرافی در پیش گرفته است. با این وجود مسئولان صرافی، اعتقاد دارند که در چند ماه گذشته، توانسته‌‏اند، شرایط بد صرافی را بهبود بخشیده و به نیازمندی‌‏های امنیتی خواسته شده توسط مسئولان ژاپنی پاسخ داده باشند.

صرافی coincheck و تلاش برای سرمایه گذاری

در عین حال این صرافی در مورد مسائل مدیریتی نیز دست به اقدامات جدیدی زده و تیم مدیریتی خود را نیز با آوردن کارشناسان و متخصصان مطرح، به روز رسانی نموده‏ است. تلاش‏‌ها و سرمایه‏‌گذاری‏‌های جدید صرافی coincheck به قدری مثبت بوده که خود صرافی اعتقاد دارد به راحتی می‏‌توان ارزش و اعتبار گذشته‏‌ی خود را دوباره بدست آورده و حتی در این زمینه فراتر نیز رود.

در راستای گسترش فعالیت‏‌های صرافی، آقای Matsumoto، اعلام کردند که قصد دارند شعبه‌‏های جدیدی را از صرافی خود در سایر کشورها و بخصوص ایالات متحده‌‏ی آمریکا، تأسیس کنند تا هم با گسترش فعالیت‏‌های خود، در بازارهای مطرح دنیا وارد شده و مشتری‏‌های بیش‏تری را برای خود جذب نمایند و هم این که با فعالیت در سطح جهانی، ارزش و اعتبار جدیدی را برای خود به ارمغان آورند.

به روز‌رسانی‌های امنیتی و مدیریتی در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

این در حالی است که اکثر صرافی‏‌ها در ابتدای فعالیت خود، فقط با هدف پیاده سازی صرافی و کسب درآمد وارد عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال شده بودند ولی ضعف‏‌های امنیتی و در نتیجه‏‌ی آن‏، حملات سایبری باعث شد تا نیاز به بروزرسانی‌‏های امنیتی و مدیریتی در برخی از آن‌‏ها، واضح‌‏تر شود و در واقع صرافی‌‏ها، با رعایت استانداردهای جدید می‏‌توانند باعث افزایش کیفیت خدمات شده و بر ارزش و اعتبار این صنعت بیفزایند و باعث شوند تا سرمایه‏‌گذاران با اعتماد بیش‏تری برای سرمایه‏‌گذاری در این بخش وارد شده و شاهد رونق هر چه بیش‏تر بازار ارزهای دیجیتال باشیم با انتشار این خبر، پیش‏‌بینی می‌‏شود که شاهد نوسانات قیمتی مثبت در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.