ارائه سرویس اطلاع‎رسانی حرکات وال ‎ها در دنیای ارزهای دیجیتال

ارائه سرویس اطلاع‎رسانی حرکات وال ها در دنیای ارز دیجیتال

ارائه سرویس اطلاع‎رسانی حرکات وال ‎ها در دنیای ارزهای دیجیتال

پیش بینی نوسانات قیمت ارز دیجیتال لازمه ی سرمایه گذاری موفق

شاید هدف و نیت اولیه از ایجاد و توسعه‏ ی ارزهای دیجیتال ارائه‏‌ی خدماتی خاص و رفع نیازهای مشخص در بخش‌‏هایی از امور روزانه‏‌ی افراد بود. ولی در ادامه‏‌ی فعالیت این ارزها و با افزایش ارزش و قیمت آن‏‌ها در بازار‏های جهانی، شاهد شکل‏‌گیری و توسعه‌‏ی بازاری مخصوص ارزهای دیجیتال شدیم. در واقع سرمایه ‏گذاران و دارندگان ارزهای دیجیتال در این بازار، همه روزه مشغول خرید و فروش و یا تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف می‌‏باشند که با این کار می‌‏توانند به سود قابل توجهی دست یابن.

به طوری که تا به حال تعداد افرادی که موفق به کسب درآمد از این طریق شده‌‌‏اند کم نبوده و همه روزه بر این تعداد ، افزوده می‌‏شود. از طرفی دیگر کسب موفقیت در خرید و فروش ‏های صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال به سادگی صورت نگرفته و نیازمند صرف وقت زیادی در راستای تحلیل شرایط بازار و سپس اقدام به انجام استراتژی‏‌های مؤثر در راستای کسب درآمد می‌باشد.

اصطلاح وال در دنیای ارزهای دیجیتال به چه معناست

حال در این بین، برخی از افراد هستند که در زمان‏‌هایی مشخص، نبض بازار را در دست داشته و می‏‌توانند تغییرات مورد نظر خود را به صورت نسبی بر روند حرکتی بازار ارزهای دیجیتال اعمال نمایند. در واقع این افراد با دستورالعمل‏‌ها و استراتژی‏‌هایی که در دست دارند، در یک زمان مشخص، می‏‌توانند قیمت برخی از ارزهای دیجیتال را بالا برده و در زمان‏‌هایی دیگر نیز با انجام اعمالی خاص، قیمت این ارزها را کاهش دهند، به این افراد، عنوان ” وال ” داده شده است.

نحوه پیاده‌‏سازی استراتژی این افراد، بدین گونه است که با خریدهای با حجم بالا از یک ارز دیجیتال مشخص، قیمت این ارز را بالا می‌‏برند و همچنین با فروش در حجم بالای یک ارز دیگر نیز، می‏‌توانند قیمت این ارز را کاهش دهند. حال در بازار ارزهای دیجیتال ، افرادی که بتوانند خرید و فروش‌‏های خود در بازار را با عملکرد وال‏‌ها هم‌سو کنند، قادر هستند که به سود قابل توجهی دست یابند. بنابراین یکی از رازهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال ، پیروی از روند حرکتی و اعمال انجام شده توسط این گروه از سرمایه ‏گذاران می‌باشد.

پیش بینی بموقع و پیوستن به روند حرکت وال ها

در این بین برای اطلاع از حرکت و استراتژی‏‌های خرید و فروش وال‏‌ ها، راه‏‌های متعددی در پیش روی سرمایه‏ گذاران نمی‏‌باشد و سرمایه ‏گذاران یا با پیوستن به حرکت وال‌‏ ها، می‌‏توانند خود را با آن‏ها هم‌سو نمایند، یعنی در واقع عضو گروه وال ‏‌ها شوند و همگام با آن‏‌ها عمل نمایند و یا این که به طریقی از نوع حرکت این گروه، آگاهی داشته باشند. حال گزینه‏‌ی اول، یعنی عضویت در گروه وال‏‌ ها، برای هر فرد و سرمایه‏ گذاری ممکن نبوده و نیازمند داشتن ارتباطات مؤثر و همچنین تأمین برخی از نیازمندی‏ ها می‏‌باشد.

لذا تنها تعداد مشخص و محدودی از افراد می‌‏توانند به صورت مستقیم وارد گروه وال‌ ‏ها شده و از خرید و فروش‌‏های صورت گرفته، سود مشخص و قابل توجهی را بدست آورند. در این بین، ولی احتمال عملی شدن گزینه‏ ی دوم، بسیار محتمل‎‏تر می‏‌باشد. یعنی افراد به نوعی بتوانند از حرکت‌‏های وال‏‌ها به صورت آنی مطلع شده و نسبت به خرید و یا فروش یک ارز دیجیتال مشخص، اقدام نمایند. در واقع در شرایط ” pump ” و یا ” dump ” یک ارز دیجیتال مشخص و در مسیر درست، اقدام به عمل نمایند.

هم‌سویی با موج خرید و فروش وال ها در شرایط  pump /  dump

یکی از راه‏های پی‏ بردن به حرکت وال‏ ها، نگاه و آنالیز لحظه‌‏ای نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال می‏‌اشد. در واقع فرد با توجه به نمودارهای نوسان بازار ارزهای دیجیتال، بتواند از روی نوسان‏ های صورت گرفته به صورت لحظه‌‏ای بر استراتژی صورت گرفته پی برده و خود را با این موج خرید یا فروش، هم‌سو نماید به طوری که وارد ” pump ” و یا ” dump ” شده و به سود مناسبی دست یابد.

باید در نظر داشت که این کار از نظر نتیجه، استراتژی بسیار مناسبی بوده و سود بالایی نصیب سرمایه ‏گذار خواهد کرد ولی از طرفی دیگر، باید به این نکته توجه نمود که مشاهده ‏ی لحظه‌‏ای نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال در بازار، شاید برای چند موردی عملی شده و فرد را به سود برساند ولی در نگاه کلی چندان عملی نبوده و فرد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، همواره باید به دنبال نوسانات لحظه‌‏ای شدید بوده تا بتواند استراتژی مؤثر را عملی نماید.

لذا برخی از شرکت‏‌ها با هدف کمک در این زمینه، یعنی شناسایی لحظه‏‌ای نوسانات قیمتی صورت گرفته، وارد بازار شده و کسب و کاری را برای خود به وجود آورده‌‏اند. بدین صورت که این گروه ‏ها با استفاده از الگوریتم ‏ها و سیستم مانیتورینگ مشخص، اتفاقات صورت گرفته در بازار را بررسی و مشاهده کرده و نتایج بدست آمده از آنالیز را به صورت لحظه ‏ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌‏دهند. سرویس ” whale alert ” نیز جزئی از این گروه‎ها می‌‏باشد که قصد دارد، با ارائه‌‏ی خدمات لحظه‏‌ای شناسایی حرکات وال‏ ها، کمک شایانی را برای کسب درآمد بیش‏تر سرمایه‏ گذاران داشته باشد.

سرویس  whale alert موفق در پیش بینی تصمیمات وال ها در نوسان سازی قیمت ارزهای دیجیتال

نحوه کار گروه ” whale alert “، بدین صورت است که این گروه در توئیتر دارای یک حساب کاربری فعال بوده و می‌‏تواند از طریق توئیت‏‌هایی در طول شبانه روز، سرمایه‏‌گذاران را از اتفاقات و شروع و شکل‏‌گیری نوسانات شدید در مورد ارزهای دیجیتال آگاهی دهد در واقع این خدمت به صورت یک سرویس هشدار وال نیز معروف شده است که از نام‏گذاری حساب کاربری نیز، نوع عملکرد آن کاملاً مشخص است. در سرویس ” whale alert “، این گروه فعالیت های مانیتورینگ خود را بر روی ارزهای دیجیتال خاص انجام می‌‏دهد.

در حال حاضر ” whale alert “، مشغول مانیتورینگ و اطلاع‎رسانی نوسانات صورت گرفته در مورد ارزهای دیجیتالی چون، بیت کوین، اتریوم، تتر و تراکنش‌های صورت گرفته با ” ERC20 ” می‌‏باشد که فعالیت این گروه، با استقبال و علاقعه ‏ی بسیاری از سرمایه‏ گذاران رو به رو شده است.

البته این سرویس در ادامه‏ ی فعالیت‏‌های خود، قصد دارد که مانیتورینگ و گزارش فعالیت، ارزهای دیجیتال بیش‏تری را نیز در زمره‏ ی خدمات خود قرار دهد. آدرس حساب توئیتری این سرویس، به صورت ” whale_alert@ ” است که سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، از طریق دنبال نمودن این حساب کاربری، می‏‌توانند به نسبت خرید و فروش های قبلی خود، به سود و درآمد بسیار بیش‏تری برسند. البته در حال حاضر، بازار فعالیت این نوع سرویس ‏ها، بسیار گرم بوده و شرکت‏ های دیگری نیز مشغول ارائه ‏ی چنین خدماتی هستند که از بین گزینه ‏های موجود، سرویس ” whale alert “، به عنوان قابل اعتمادترین گزینه ‏ها، مطرح شده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.