قیمت بیت کوین

دماسنج بازار: تثبیت قیمت بیت‌کوین و دیگر دارایی‌ها

هفته گذشته در حالی به پایان رسید که قیمت بیشتر دارایی‌ها از جمله دلار، سکه و بیت‌کوین کمتر از 3 درصد رشد قیمت را نسبت به ابتدای هفته پیش ثبت کردند. این در حالی است که اوضاع شاخص کل بورس تهران چندان خوش به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش اکسکوینو، سکه و دلار این هفته را با رشد قیمت اندکی به پایان بردند. سکه نسبت به یک هفته گذشته، 0/25 درصد افزایش قیمت داشت. این رقم برای یک ماه گذشته نیز 0/3 درصد کاهش را نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانیم بگوییم که قیمت سکه در یک ماه گذشته، تقریبا تغییری نداشته است. با این حال، زمانی که به تغییرات قیمتی سکه در سه ماه گذشته نگاه می‌کنیم، می‌توان رشد 2/5 درصدی این دارایی را دید.

ارز دیجیتال

دلار هم تقریبا همین روند را در یک ماه گذشته طی کرده و از آنجا که قیمتش با سکه چسبندگی دارد، این امر چندان دور از انتظار نبود. دلار در یک هفته گذشته 1/2 درصد افزایش و در یک ماه گذشته، 2/3 درصد کاهش داشت. اما دلار همچنان در سه ماه گذشته، رشد 7/5 درصدی را تجربه کرده است.

بیت‌کوین که در هفته‌های گذشته توانست از قله تاریخی قبلی خود عبور کند و رکورد جدیدی از خود بر جای بگذارد، در حال تثبیت قیمت در بازه 60 تا 62 هزار دلار است. قیمت بیت‌کوین در یک هفته گذشته، بیشتر از 1/5 درصد رشد داشت. امال وقتی تغییرات قیمتی این رمزارز را در یک ماه گذشته بررسی کنیم، متوجه رشد قیمت 40 درصدی آن می‌شویم. در سه ماهه گذشته هم قیمت بیت‌کوین، افزایش حدود 50 درصدی را تجربه کرد.

اما بورس چندان اوضاع مناسبی ندارد و به نظر می‌رسد که در شیب کاهشی قرار دارد. شاخص کل با رسیدن به عدد یک میلیون 380 هزار واحد، نسبت به هفته گذشته حدود 1/5 درصد و در ماه اخیر هم سه درصد ریزش داشت. اما در بازه زمانی سه‌ماهه، این عدد هنوز هم رشد نزدیک به چهار درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت خودروهای داخلی هم با اینکه در هفته گذشته کمی عقب‌نشینی کرده بود، در این هفته باز هم رشد داشت. به این ترتیب، متوسط قیمت خودروهای داخلی در هفته گذشته، بیشتر از سه درصد افزایش یافت. این قیمت نسبت به سه ماه پیش هم، رشد قابل توجه 20 درصدی را ثبت کرده است.

برای مشاهده تغییرات قیمتی فولاد و مسکن نیز می‌توانید تصاویر دماسنج بازار را مشاهده کنید.

بیت‌کوین

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.