پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
هوبی کره به زودی به نهادی مستقل از هوبی گلوبال تبدیل می‌شود

هوبی کره به زودی به نهادی مستقل از هوبی گلوبال تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری کره‌ای نیوز وان News1، شرکت هوبی کره پس از قطع روابط با شرکت مادر خود یعنی هوبی گلوبال Huobi Global قرار است به‌زودی به عنوان یک نهاد مستقل فعالیت خود را آغاز کند.
شایان ذکر است لئون لین Leon Lin، بنیان‌گذار هوبی گلوبال، بیش از نیمی از سهام هوبی کره (۷۲درصد) را در اختیار دارد. در ادامه این گزارش آمده است که جو گوک بونگ Jo Guk-Bong، مدیرعامل هوبی کره، که صاحب یک شرکت استخراج ارز دیجیتال در این کشور نیز هست قرار است بیشتر سهم لی در این شرکت کره‌ای را خریداری کند.
هوبی گلوبال اخیراً با واکنش شدید جامعه کاربران خود روبرو شده است. ظاهراً این صرافی به کارمندان خود دستور داده است که حقوق خود را به USDT/USDC بپذیرند و در غیر این صورت اخراج خواهند شد.


برخی از کاربران توییتر ادعا کرده‌اند که صرافی هوبی کانال‌های ارتباطی خود با کارمندان داخلی را بسته است. علاوه‌براین، برخی جاستین سان، مشاور عمومی این صرافی و شخصی که بخش بزرگی از سهام این صرافی را در اختیار دارد، را متهم به برداشت بیش از ۱.۵ میلیارد دلار از این صرافی از اکتبر گذشته کرده‌اند.
در حالی که صرافی هوبی اخیرا با مشکلات متعددی روبرو بوده، این شرکت به‌تازگی از تصمیم برای اخراج ۲۰ درصد از کارکنان خود خبر داده است هرچند این خبر توسط مشاور حقوقی این صرافی تکذیب شد.
علاوه‌براین، شرکت تحلیلی Nansen در ۶ ژانویه گزارش داد که این صرافی طی هفت روز گذشته ۹۴.۲ میلیون دلار خروجی خالص داشته است که ۶۰ میلیون دلار آن در ۲۴ ساعت گذشته از این صرافی خارج شده است.
اگرچه جاستین سان همچنان موضع خود را در مورد ابراز خوش‌بینی به آینده این صرافی را حفظ کرد اما توکن Huobi در ۶ ژانویه از ۵.۳۶۸۸ دلار به ۴.۳۴۳۲ دلار کاهش یافت. طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ، توکن HT در حال حاضر با قیمت ۴.۸۶ دلار معامله می‌شود.

اخبار Coincast امروز:

  • هنگ کنگ به هاب کریپتویی منطقه تبدیل می‌شه
  • افزایش استخراج بیت‌کوین توسط Core Scientific، در بحبوحه زمستان

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.