پنج رمزارز برتر

پادکست/ پنج رمزارز برتری که باید این هفته زیر نظر بگیرید – 16 خرداد

داده‌های آن‌چین نشون میده که میزان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال به بالای ۲۳ هزار بیت‌کوین رسیده، یعنی به بالاترین میزان از یک‌ماه گذشته !!
به نظرتون این هفته میشه به صعود بازار امیدوار بود؟؟ بیاین باهم تحلیل منتخب این هفته رو بررسی کنیم ….

پادکست امروز رو بشنوید:

همونطور که هفته پیش گفته بودیم، حال بازار خیلی بهتر از ۹ هفته قبلش بود و این هفته هم به نظر می‌رسه بازار تازه داره برای ریکاور کردن آماده می‌شه.

آرتور هِیز، مدیرعامل اسبق صرافی بیت‌مِکس پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین ممکنه به قیمت ۲۵ تا ۲۷ هزار دلار برسه. اما از طرف دیگه داده‌های آن‌چین نشون میده که میزان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال به بالای ۲۳ هزار بیت‌کوین رسیده، یعنی به بالاترین میزان از یک‌ماه گذشته.

یک نشونه مثبت دیگه افزایش انباشت محصولات سرمایه‌گذاری قابل معامله بیت‌کوین یا همون ای‌تی‌پی هستش. در حال حاضر این صندوق‌ها بیش‌تر از ۲۰۰ هزار بیت‌کوین تحت مدیریت دارند  که یک رکورد جدید محسوب میشه.

خب با این تفاسیر، آیا بیت‌کوین آماده یک شروع دوباره است؟ بیاید باهم ۵ ارز منتخب و ویژه این هفته رو بررسی کنیم تا ببینیم اوضاع از نظر تکنیکال چجوریه!

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر دوشنبه شانزدهم خردادماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و امروز با یک پادکست تحلیلی دیگه در خدمت شمام. در نظر داشته باشین که این پادکست یک سیگنال خرید یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و فقط انعکاسی از تحلیل‌های معتبر بین‌المللیه. با این دیدگاه، لطفا تا پایان این پادکست با ما همراه باشید تا ۵ ارز دیجیتال برگزیده این هفته که شانس بیشتری برای صعود دارن رو باهم بررسی کنیم.

بیت‌کوین

تلاش برای رسوندن بیت به بالای ۳۲ هزار و ۶۶۰ دلار ادامه داره و در صورت رسیدن بیت به این قیمت، روند صعودی جدیدی شکل می‌گیره. با شکل گیری روند صعودی، قیمت بیت‌کوین می‌تونه به راحتی به بالای خط میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۳۳ هزار و ۷۷۰ دلار برگرده که در این صورت احتمال ایجاد یک رالی قیمتی تا ۳۶ هزار و ۶۸۸ دلار و بعد از اون ۴۰ هزار دلار وجود داره.

اما نباید فراموش کنیم که خرس‌ها هنوز هم در تلاشن تا بیت رو به زیر سطح حمایت قوی ۲۸ هزار و ۶۳۰ دلار بکشونن. در صورت عدم پامپ قیمتی و موفقیت دوباره خرس‌ها، انتظار یک ریزش دیگه تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ دلار رو خواهیم داشت.

کاردانو

دهم خرداد بود که آدا خط روند نزولی خودش رو شکست، اما شدو بلند روی نمودار نشون میده که گاوها نتونستن سطوح بالاتر رو حفظ کنن. با این که خرس‌ها با قدرت از خط روند نزولی دفاع کردن، اما نکته مثبت اینه که قیمت بالای خط میانگین متحرک ۲۰ روزه باقی مونده و این امر احتمال شکست بالای خط نزولی رو افزایش میده.

اگر این اتفاق بیافته، آدا می‌تونه تا خط میانگین متحرک ۵۰ روزه خودش یعنی ۶۷ سنت بالا بره، جایی که خرس‌ها ممکنه دوباره دردسر درست کنن. اما شکسته شدن خط مقدم ۶۷ سنت و بسته شدن بالای این قیمت، نشون‌دهنده تغییر رونده. بخاطر همین، بعدش قیمت به راحتی می‌تونه تا ۷۴ سنت بالا بیاد.

از دیدگاه منفی هم اگه بخوایم بررسی کنیم و اگه قیمت به زیر ۵۳ سنت بره، تارگت‌های نیم دلار و بعد از اون ۴۴ سنت در دسترس خرس‌ها خواهد بود.

استلار

استلار هم ۹ خرداد به بالای خط میانگین ۲۰ روزه خودش برگشت و این اولین نشونه کاهش فشار فروش بود. با اینکه قیمت تو محدوده ۱۵ سنت، یعنی خط میانگین متحرک ۵۰ روزه متوقف شد، اما قیمت دیگه به زیر خط میانگین ۲۰ روزه برنگشت.

این نشون میده که گاوها در حال خرید تو کف‌های قیمتی ان. بازگشت دوباره به خط میانگین ۵۰ روزه، نشون از بهبود و ریکاوری استلار خواهد بود. در این صورت، قیمت استلار می‌تونه تا ۱۸ سنت و بعدش ۲۱ سنت صعود کنه، جایی که خط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه قرار داره.

از طرف دیگه، اگه شرایط ریزشی ادامه پیدا بکنه و قیمت استلار به زیر ۱۳ سنت برسه، این دیدگاه مثبت برای کوتاه مدت باطل می‌شه. در این صورت انتظار ریزش تا ۱۲ سنت و بعد از اون ۱۰ سنت رو هم می‌تونیم داشته باشیم!

مونرو

عدم توانایی شکست خط میانگین متحرک ۵۰ روزه مونرو، احتمالا بخاطر سیو سود معامله‌گرای کوتاه مدت بوده که باعث شده قیمت از ۲۰۲ دلار به خط میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۸۹ دلار برگرده و عدم قدرت رشد زیاد مونرو نشون دهنده کاهش تقاضا برای این ارز توی این قمیته. در صورت ادامه ریزش، قیمت مونرو می‌تونه تا کف خط روند صعودی خودش یعنی محدوده ۱۸۰ دلار پایین بیاد، جایی که اگه حمایت نشه، قیمت ۱۶۷ دلار رو تو تیر رس خرس‌ها قرار میده.

از طرف دیگه، اگه قیمت از سطح کنونی دوباره به سمت خط میانگین متحرک ۵۰ روزه برگرده، خریدارها تلاش خواهند کرد تا این منطقه رو از دست خرس‌ها پس بگیرن. در این صورت و با عبور از سد ۲۱۰ دلار، انتظار یک رالی قیمتی دیگه تا ۲۳۰ دلار رو خواهیم داشت.

دیستنرالند

مانا هم طی چند روز گذشته نتونسته از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه خودش یعنی ۱ دلار و ۶ سنت عبور کنه. اگر گاوها قیمت رو به بالاتر از میانگین متحرکت نمایی ۲۰ روزه بکشونن، نشون دهنده اینه که خرس‌ها دارن قدرت رو از دست میدن. در این صورت، قیمت مانا می‌تونه تا ۱ دلار و ۳۶ سنت بالا بره. ببینید دوستان، این سطح خیلی مهمیه، چرا که شکسته شدن و بسته شدن قیمت بالای اون باعث تایید پایان روند نزولی دیسنترالنده. در این صورت، اهداف ۱ دلار و ۶۷ سنت و بعد از اون ۲ دلار به راحتی در دسترس خواهند بود.

اما اگه قیمت به زیر ۹۰ سنت بیاد، نشون میده که خرس‌ها حالا حالاها تسلیم بشو نیستن. در این صورت حمایت حیاتی ۶۰ سنت یک نقطه خوب دیگه برای خرید توی کف محسوب می‌شه!

پایان

خب دوستان به پایان پادکست امروز رسیدیم، شما می‌تونید نظرات خودتون رو توی همین پست برامون کامنت بذارید. در نظر داشته باشین که هیچکس نمیتونه با قطعیت روند قیمت رو توی بازارهای مالی پیش‌بینی کنه و بخاطر همین همه تحلیل‌ها، حتی تحلیل‌های صعودی، نگاهی هم به برعکس شدن روند دارن و این چیزیه که نمیشه در نظر نگرفت.

امیدواریم مطالب بیان شده براتون مفید بوده باشه و دید بهتری نسبت به روند بازار بهتون داده باشه. ما سعی میکنیم هر هفته دوشنبه، پادکستمون رو برای تحلیل ۵ رمز ارز منتخب هفته اختصاص بدیم.

با سری پادکست‌های رادیو اکسکوینو همراه باشید!

همچنین ببینید

انواع تتر

انواع تتر و شبکه‌های آن (معماری، عملکرد و قابلیت‌ها)

در این سال‌ها بازار کریپتوکارنسی حسابی داغ شده است! دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.