پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
کریسمس

پرسودترین خریدهای کریپتو در تعطیلات کریسمس – پادکست

فقط چند روز تا سال میلادی جدید باقی مونده و بعضی از کارشناسان معروف بازار رمزارز، نظرات و تحلیل‌های خودشون رو به مناسبت تعطیلات کریسمس ارائه کردند.

در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، پیشنهادات استراتژیست‌های بازار رو مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم کدام رمز‌ارزها می‌تونند گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند.

پادکست امروز را بشنوید:

تنها چند روز به پایان سال جاری میلادی باقی مونده و شنبه اولین روز سال ۲۰۲۲ هه. یه عده از کارشناسا و  استراتژیست‌های مطرح بازار پیشنهادات خودشون رو برای خرید کریپتو در این تعطیلات کریسمس دارن. اگه میخواید با نظرات این کارشناسا آشنا بشید و بدونید کدوم رمز‌ارزها میتونن گزینه‌های سودآوری باشن با این اپیزود از رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر دوشنبه 6 دی ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 145 از رادیو اکسکوینو

قبل از شنیدن کامل این اپیزود، حواستون باشه که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست در هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی در بر نداره. تاکید میکنم، پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه گام بردارید.

رائول پل

رائول پل (Raoul Pal) یکی از مدیران سابق گولدمن‌ساکس (Goldman Sachs) و بنیانگذار ریل‌ویژن (Real Vision) دست گذاشته روی گزینه‌ایی که خیلیا رو ناامید کرد. اون میگه پروژه اینترنت کمپیوتر (Internet Computer) با توکن آی‌سی‌پی (ICP) رو زیر نظر داره.

به قول پل همه از ICP متنفرن چون شرکت‌های سرمایه‌گذاری خیلی زود بهش ورود کردن و قیمتش خیلی زود رفت بالا و بعد ۹۵ درصد سقوط کرد. پل میگه فکر میکنه این پروژه هنوز جذابه. به اعتقاد این کارشناس ICP میتونه یکی از کوین‌هایی باشه که در دور بعدی صعود بازار ، رشد خوبی را تجربه کنه.

مایکل ون‌دپاپ

مایکل ون د پاپ (Michaël van de Poppe) که یه اینفلوئنسر محبوب یوتیوبیه که در آخرین ویدئوی خودش،  در مورد ترکیب پورتفو مالیش برای سال بعد صحبت کرد. ون د پاپ به ۱۵۷ هزار سابسکرایبر کانال یوتیوبی‌اش گفت ۲۰ درصد از پورتفوش را به ترید کوتاه مدت و ۸۰ درصد رو به سرمایه‌گذاری بلند مدت اختصاص داده.

ون د پاپ گفت بیت‌کوین، اتریوم و کمی پولکادات عمده دارایی های بلندمدتش هستن و مقداری هم در بعضی پروژه ها استیک کرده.

به اعتقاد ون د پاپ حجم بازار کریپتو میتونه در سال جدید به ۱۰ تریلیون دلار هم برسه.

در مورد پورتفوی تریدش، ون د پاپ میگه اونجا دارایی‌اش رو مدام بین تتر، بیت‌کوین و چند آلتکوین جابه‌جا میکنه. دو آلتکوینی که ون د پاپ این روزها خیلی زیر نظر داره کازموس (Cosmos) با نماد اتم (ATOM) و کرو (Curve) با نماد سی‌آر‌وی (CRV) هستن.

کاپو

تریدر معروف با اسم مستعار کاپو (Capo) به ۲۲۵ هزار دنبال کننده خودش در توییتر گفته که کاردانو با نماد آدا در آستانه یه جهش چهار برابری قرار داره. اون میگه حتی ممکنه آدا قیمت ده دلار رو هم ببینه.

 این در حالیه که بنیانگذار کاردانو چارلز هاسکینسون در آخرین ویدئوی یوتیوبی‌اش گفته اتفاقات بزرگی برای این پروژه در سال جدید خواهد افتاد.

کاپو معتقده دور جدید گاوی بازار ممکنه تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ ادامه داشته باشه. اون میگه احتمالا روند گاوی بازار طولانی‌تر از توقعات عمومی پیش بره و بازار حداقل تا ماه آوریل ورند صعودی داشته باشه.

ویل‌استتس

داده‌های پلتفرم ویل استتس (WhaleStats) که روی رصد نهنگ‌ها متمرکزه نشون میده که بزرگترین نهنگ‌های اتریومی با حداقل ۱۰۰۰ اتریوم دارایی در حال خرید و هولد میلیون دلار از توکن‌های پروژه‌های متاورسی و آلتکوین‌های اتریومی هستن.

توکن بومی اتریوم با نام اتر در صدر این خریدها و هولدها قرارداره در حالی که توکن چیلیز، پالیگان ماتیک، اکسی اینفینیتی و مانا در جایگاه‌های بعدی هستن. توکن‌ پروژه‌های دیفای مانند سین‌ثتیکس (Synthetix) و یرن فایننس (yearn.finance) در جایگا‌ه‌های بعدی قرار دارن.  توکن پروژه متاورسی و گیم‌فای سند‌باکس هم در رده دهم این فهرست قرار داره. داده‌‌های همین پلتفرم نشون میده توکن وو (WOO) که متعلق به پروژه وو نتورکه (WOO Network) که یه استارتاپ فین‌تکه غیر متمرکز هست هم توسط همون نهنگی که چیلیز رو پامپ کرده پامپ شده.

لارک دیویس

لارک دیویس (Lark Davis) هم که ۴۷۵ هزار نفر کانال یوتیوبی‌اش رو فالو میکنن سه گزینه رو برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده.

اتریوم، الراند و پالیگان ماتیک سه گزینه‌ایی هستن که به اعتقاد لارک دیویس میتونن بیشترین رشد رو در سال ۲۰۲۲ داشته باشن.

خب دوستان به پایان این اپیزودمون رسیدیم . اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ مراجعه کنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل ناملیک، کست‌باکس و انکر دنبال کنید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.