پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پلتفرم وام‌دهی ولد Vauld برداشت‌های خود را متوقف کرد

در هفته‌های اخیر و در اوج بازار خرسی، شاهد بحران و ورشکستگی پلتفرم‌های زیادی از جمله؛ ترا Terra، سلسیوس Celsius، تری اروز کپیتال Three Arrows Capital و ببل فایننس Babel Finance بودیم و اکنون نوبت شرکت وام‌دهی ولد است که با توقف واریز، برداشت و امکان معامله، خبر از وقوع یک بحران دیگر در بازار رمزارز را اعلام کند.

به گزارش کوین دسک Coindesk، ولد Vauld پلتفرم وام‌دهی رمزارز مستقر در سنگاپور، واریز و برداشت‌ معاملات را در پلتفرم خود به حالت تعلیق درآورده است؛ زیرا قصد دارد برای تجدید ساختار بدهی‌های خود اقداماتی انجام دهد.

شرکت‌هایی که به دلیل ارائه لوریج‌های بیش از حد تحت فشار قرار می‌گیرند و قادر به ارائه سطوح بدهی فعلی نیستند از تجدید ساختار restructuring بدهی‌های خود استفاده می‌کنند. در صورت توافق طرفین، می‌توان مشکل شرکت را با برنامه‌ریزی مجدد بدهی و تمدید تاریخ سررسید، یا چشم‌پوشی از بدهی حل کرد.

برداشت‌ها در پلتفرم ولد از ۱۲ژوئن تاکنون به حدود ۱۹۸ میلیون دلار رسیده است. در همان روز بود که رکود عمیق در بازار رمزارز شروع شد و سلسیوس، یکی دیگر از پلتفرم‌های وام‌دهی کریپتو، برداشت را در پلتفرم خود غیرفعال کرد. ماه گذشته، ولد اعلام کرد ۳۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند.

ولد، شرکت کرول Kroll را برای خدمات مشاوره مالی و Cyril Amarchand Mangaldas و Rajah & Tann Singapore LLP را به عنوان مشاور حقوقی در هند و سنگاپور استخدام کرده است.

این شرکت سال گذشته ۲۵ میلیون دلار سرمایه در بخش اول جمع‌آوری کرد تا پلتفرم بانکداری کریپتو خرده‌فروشی خود را گسترش و توسعه بین‌المللی را بهبود دهد. پیتر تیل Peter Thiel موسس شرکت سرمایه‌گذاری والار Valar، پنترا کپیتال Pantera Capital و سرمایه‌گذاری کوین‌بیس Coinbase از جمله سرمایه‌گذاران آن هستند.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس در توییتی هشدار داد در استفاده از پلتفرم‌هایی که به سرمایه‌گذاری شرکت‌های خطرپذیر وابسته هستند، دقت کنید؛ زیرا این دسته از پلتفرم‌ها هنوز به بلوغ نرسیده‌اند و مدل تجاری خاصی برای آن‌ها تعریف نشده یا شکل نگرفته است.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.