تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

کاربرد ارز دیجیتال در جام جهانی 2018

ارز دیجیتال در جام جهانی

با شروع جام جهانی فوتبال در کشور روسیه، افراد زیادی از سراسر دنیا برای تماشای بازی‏‌های فوتبال وارد کشور روسیه شدند. در واقع قرار است که افراد و توریست‌‏هایی از کشورهای مختلف دنیا و با فرهنگ‏‌های متفاوت به مدت یک ماه در کنار هم‌دیگر قرار گیرند.

در این بین هر یک از این افراد از آن‌جایی که از کشورهای مختلف دنیا در روسیه حضور دارند، ارزها و واحدهای پولی متفاوتی نسبت به هم با خود به همراه دارند. هر چند که ارز اصلی و بین المللی مبادله شده دلار می‏‌باشد ولی در کل تبدیل پول و جا‌به‌جایی آن همواره باعث ایجاد مشکلات و دردسرهایی خاص برای توریست‌‏ها و تماشاگران بوده است. حال از آن‌جایی که ارزهای دیجیتال توانسته‌اند در چند ماه اخیر همگانی‏‌تر شوند، استفاده از ارزهای دیجیتال در روسیه می‏‌تواند به عنوان عاملی قدرتمند در تسریع کارها و فعالیت‏‌های مالی افراد باشد و افراد دیگر درگیر کار تبدیل ارز نباشند.

جام جهانی روسیه و کاربرد ارز دیجیتال

گفته می‌‏شود که جام جهانی روسیه در 11 شهر و 12 ورزشگاه و در طی 64 بازی برگزار خواهد‌شد. برگزاری جام جهانی در روسیه، یک فرصت اقتصادی بی‌نظیر برای این کشور به حساب می‌‏آید، چرا که پیش‏بینی می‏‌شود در حدود 570 هزار نفر توریست برای دیدن این رقابت‏‌ها وارد روسیه شوند که جلب رضایت این عده می‌‏تواند کمک شایانی به کسب درآمد مناسب از این رقابت‏‌ها گردد. روسیه قصد دارد با فراهم‌سازی شرایط خرید و فروش ارز‌ دیجیتال در بخش‌‏های پر‌بازدید باعث افزایش رضایت‌مندی توریست‌‏ها و مهمانان جام جهانی گردد.

برای استفاده از ارز‌ دیجیتال نیاز است که خود روسیه هم از این ارزها پشتیبانی نماید. بدین صورت که امکان خرید و پرداخت با ارزهای دیجیتال برای مسافرین فراهم شده باشد که این کار توسط روسیه انجام شده و شرایط بسیار مناسبی برای استفاده از ارز دیجیتال برای توریست‏‌ها در نظر گرفته شده‌است که از جمله‏‌ی این تسهیلات، می‌‏توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • امکان استفاده از ارز دیجیتال برای هتل‌‏ها

برخی از هتل‏‌های موجود در کشور میزبان جام جهانی امکان پرداخت هزینه‌‏ها از طریق ارز‌ دیجیتال را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. از جمله‏‌ی این هتل‌‏ها در شهر کالینینگراد دایر می‌‏باشد که با امکانات و تسهیلات خود، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب نموده‌است.

  • امکان استفاده از ارزهای دیجیتال در حمل‌و‌نقل عمومی

از جمله دغدغه‏‌های مسافران و توریست‌‏ها، استفاده از امکانات حمل‌و‌نقل می‏‌باشد که نیازمند سپری نمودن برخی پروسه‌‏های کوچک ولی خسته کننده هست که با ایجاد امکان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال، مسافران با پرداخت‌‏های سریع خود از طریق ارز دیجیتال به راحتی و با سرعت می‏‌توانند به محل‌‏های مورد نظر خود جا‌به‌جا شده و از حال و هوای جام جهانی لذت ببرند.

  • امکان استفاده از ارز دیجیتال در رستوران‌‏ها و غذا خوری‌‏ها

از آن‌جایی که رستوران‏‌ها از جمله جاهای پر رفت‌و‌آمد و پر بازدید توسط توریست‌‏ها به شمار می‌‏روند، فراهم کردن امکان پرداخت با ارز دیجیتال نظر مثبت توریست‏‌ها را برای صرف وعده‏‌های غذائی خودشان در این مکان‏‌ها جلب نموده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا