صرافی بایننس binance ارز دیجیتال

آیا صرافی Binance حساب کاربران ایرانی را بلوکه خواهد کرد؟

صرافی binance

در میان اخبار منتشر شده در روز سه شنبه 10/3/2018 خبر در رابطه با صرافی بایننس منتشر شد که این صرافی مطرح نام ایران را از لیست کشورهای پذیرنده مدارک جهت احراز هویت حذف کرده است!
این اقدام که هنوز مشخص نیست با چه هدفی از سوی بایننس انجام شده، موجب نگرانی کاربران ایرانی بخصوص کسانی که از این صرافی استفاده می‌کنند، شده است.

حذف کشور ایران از لیست کشورهای مورد قبول صرافی Binance

صرافی بایننس به منظور ارتقای حساب کاربری یک مرحله احراز هویت دارد که در روز گذشته نام ایران را از لیست کشورهای موجود حذف کرده است. البته شایان ذکر است که کشورهای تحریم شده دیگر از جمله کره شمالی، سوریه و کوبا نیز در این لیست قرار ندارند.
گفتنی است قرار داشتن در لیست کشورهایی که امکان احراز هویت مدارک در آن‌ها وجود دارد، به این معنا نیست که این کشورها مشمول استفاده کامل از خدمات این صرافی خواهند بود و یا کشورهایی که نام آن‌ها در این لیست قرار ندارد، الزاماً با ممنوعیت دسترسی به صرافی روبه‌رو نمی‌شوند.

جالب است بدانید این صرافی در گذشته نیز با اضافه کردن نام ایران به همراه چند کشور دیگر به بخش «شرایط استفاده»، امکان ممنوعیت استفاده از بایننس برای کاربران این کشورها را برای خود قائل شده بود. البته بایننس نام کشورهای مذکور را پس از مدتی حذف و آن را با عبارت «کشورهای مشخص» جایگزین کرد.

بلوکه شدن سرمایه ایرانی‌ها در صرافی آمریکایی بیترکس

در سال گذشته هم صرافی آمریکایی بیترکس دسترسی کاربران ایرانی به این صرافی را بدون اطلاع قبلی مسدود کرد. حساب این کاربران همچنان در بیترکس بلوکه شده و امکان برداشت برای آن‌ها وجود ندارد.
تفاوتی که این بار موجب هراس کاربران ایرانی شده، حضور بسیار بالای کاربران در بایننس نسبت به صرافی بیترکس در سال گذشته می‌باشد که احتمال بلوکه شدن مقدار بسیار بالایی از سرمایه کاربران ایرانی را نسبت به سال گذشته در پی خواهد داشت.

پشتیبانی بایننس در پیامی در پاسخ به ایمیل یکی از کاربران ایرانی اظهار نمود که کاربرانی که از مناطق عنوان شده در بخش «شرایط استفاده» از صرافی بایننس استفاده می‌کنند، به سرعت دارایی خود را از این صرافی خارج کنند.

تحریم بایننسپیشنهاد تیم اکسکوینو به کاربران ایرانی بایننس

با این تفاسیر با توجه به شرایط حال حاضر کشور ، در شرایطی که در آستانه دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در آبان ماه اجرا خواهد شد، قرار داریم این گزینه محتمل است که بایننس سیاست‌های خود را در قبال کاربران ایرانی تغییر دهد.
از این رو بسیاری از کاربران ایرانی در حال برداشت دارایی های ارز دیجیتال خود از این صرافی مطرح هستند تا از تکرار آنچه در رابطه با صرافی بیترکس متحمل شدند پیشگیری بعمل آورند.

میتوان گفت با توجه به شرایط کنونی بهترین گزینه برای انتقال و نگه داری ارزهای دیجیتال برای کشور های محدود شده و در آستانه تحریم ذخیره ارزهای دیجیتال خود در کیف پول هایی امن در داخل کشور و یا در کشور هایست که تحت تاثیر سیاست های کلی دست به تحریم نخواهند زد.

شما کاربران گرامی اکسکوینو می‌توانید با ثبت نام در سایت علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از کیف پول های امن اکسکوینو با رابط کاربری آسان، پشتیبانی آنلاین و بدون پرداخت هزینه برای نگه داری بیت کوین ، لایت کوینو بیت کوین کش  استفاده کنید .

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.