صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین
صندوق‌های ایی‌تی‌اف مبتنی بر بیت‌کوین در حال افزایش هستند.

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۸ مرداد)

رپر آمریکایی توکن‌های غیر مثلی راه‌اندازی می‌کند

کلیفورد اسمیث جونیور (Clifford Smith Jr.)، خواننده رپ آمریکایی که با نام متد من (Method Man) نیز معروف است از راه‌اندازی مجموعه توکن‌های غیرمثلی خود با نام تیکال ورلد (Tical World) خبر داد. این مجموعه شامل آهنگ‌های منتشر نشده این خواننده، انیمیشن‌های سه بعدی و پوشاک است. توکن‌های غیرمثلی این رپر در بلاک‌چین فلو (Flow) فروخته می‌شود.

منبع: bitcoin.coms

نگرانی ری دالیو از ممنوعیت ارزهای دیجیتال توسط دولت

ری دالیو (Ray Dalio)، میلیاردر و مدیر صندوق سرمایه‌گذاری بریج‌واتر (Bridgewater)، با وجود اینکه به بیت‌کوین لقب طلای دیجیتال داده و خود مالک مقداری بیت‌کوین در سبد سرمایه‌اش است همچنان نگران غیرقانونی اعلام شدن آن توسط دولت‌هاست.

منبع: bitcoin.com

۲۸ درصد داج‌کوین متعلق به یک آدرس است

ارز داج‌کوین با رشد حدود ۲۰ درصدی خود طی یک هفته گذشته توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده و حتی از ۱۸ درصد سود هفتگی اتریوم نیز پیشی گرفته است. گزارشات حاکی از آن است ۲۸ درصد از کل میزان عرضه این کوین متعلق به یک آدرس بوده که حدود ۳۶ میلیارد واحد داج‌کوین را نگهداری می‌کند.

منبع: bitcoin.com

جک دورسی اولین رئیس‌ بیت‌کوین آمریکا

در میان جدال بر سر قانونگذاری ارزهای دیجیتال در واشنگتن، انتخاب اولین رئیس (president) بیت‌کوین موضوعی است که اخیرا در آمریکا مطرح شده است. به‌رغم احتمالات موجود مبنی بر انتخاب دورسی به‌عنوان اولین رئیس بیت‌کوین، دورسی معتقد است بیت‌کوین به رئیس‌ نیازی ندارد.

منبع: u.today

حمایت سناتور تگزاس از لایحه اصلاحی ارزهای دیجیتال

تد کروز (Ted Cruz) سناتور ایالت تگزاس از اصلاحیه مطرح شده توسط همکارانش در کنگره آمریکا حمایت کرد. وی گفته صدای حامیان ارز دیجیتال باید شنیده شود و معتقد است قانون مورد تایید دولت آمریکا باعث نابودی فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال می‌شود.

منبع: u.today

تعطیلی ۲ مزرعه استخراج رمز ارز در آبخازیا

مقامات آبخازیا از تعطیلی دو مزرعه غیرقانونی استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور خبر دادند. در پی این تعطیلی، تعداد ۸۰ دکل استخراج که با برق مسروقه مناطق روستایی منطقه اوچامچیرا کار می‌کردند مصادره شدند. طی چند سال گذشته، استخراج رمز ارزها به یکی از منابع پر ‌درآمد عمومی در این کشور تبدیل شده است.

منبع: bitcoin.com

حراج بسته هات‌داگ با نماد داج‌کوین

شرکت فرآورده‌های گوشتی آمریکایی اسکار مایر (Oscar Mayer)، به‌تازگی یک بسته ده‌تایی هات‌داگ را با نماد داج‌کوین به حراج گذاشته است. درآمد حاصل از فروش این محصول به یک موسسه خیریه و حامی افراد گرسنه اهدا می‌شود. اسکار مایر بعد از انجام تبلیغات داج‌کوین توسط تعداد زیادی از برندهای معروف مانند برگر کینگ، آکس، اسنیکرز، میلکی‌وی و اسلیم جیم تصمیم به این کار گرفت.

منبع: bitcoin.com

برزیل اولین صندوق ETF بیت‌کوین سازگار با محیط‌زیست خود را راه‌اندازی کرد

با ادامه پیشرفت‌های برزیل در ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در رمز ارزها، این کشور اولین صندوق ETF سبز بیت‌کوین خود را با نام BITH11 راه‌اندازی کرد. روجریو سانتانا (Rogerio Santana)، مدیر بورس برزیل، با تاکید بر اهمیت این صندوق سازگار با محیط‌زیست گفت BITH11 علاوه بر رعایت مقررات قانونی برزیل، نه تنها بر این صنعت بلکه بر کل اکوسیستم تأثیر مثبت می‌گذارد.

منبع: cryptopotato

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.