کوین بیس و پذیرش ارز دیجیتال

مدیرعامل کوین بیس : پذیرش گسترده ارز دیجیتال

برایان آرمسترانگ که مدیرعامل اجرایی صرافی آمریکایی کوین بیس است، اعتقاد دارد پذیرش ارزهای دیجیتال به چند عامل بستگی دارد که نوسانات قیمت، مقیاس پذیری و کاربردپذیری هستند. این صحبت های او به حضور اخیر او در برنامه AMA برمی گردد که در آن به سؤالات برگزیده‌ی انجمن ارزهای دیجیتال پاسخ داد. اولین سوالی که از او پرسیده شده بود، توانایی پذیرش ارزهای دیجیتال به صورت گسترده بود و او در پاسخ به این سوال گفت که این ارزها می‌توانند با بهبود دادن چند عامل که مقیاس‌پذیری و کاربردپذیری است، به پذیرش گسترده دست پیدا کنند. او همچنین اشاره کرد کاهش نوسان قیمت ارز دیجیتال هم عامل دیگری ست که به تحقق این هدف منجر خواهد شد.

او در ادامه گفت که اگر بازار ارز دیجیتال به همین صورت باقی بماند و به نوسانات شدید خود ادامه دهد، جذب سرمایه گذار از راه سنتی سخت‌تر خواهد شد.

برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین بیس

بهبود سرعت تراکنش ارزهای دیجیتال

او همچنین اشاره کرد که اگر این صنعت می خواهد افراد بیشتری را جذب کند، باید ارزهای دیجیتال را با قیمت با ثبات تر در اختیار سرمایه گذار قرار دهد. آرمسترانگ گفت که در حال حاضر سرعت تراکنش‌های ارز دیجیتال در حال بهبود است و بیش از ۱۰ تیم در حال کردن روی پیدا کردن راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مثل شبکه لایتنینگ هستند. این فعالیت ها می تواند باعث شود تا ارزهای دیجیتال به ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه دست پیدا کنند و فعالیت شان را با حجمی در حد ویزا و پی پال شروع کنند و این شروع موفقیت شان خواهد بود.

او همچنین اشاره کرد که کاربرد پذیری هم باید بهبود پیدا کند و در حال حاضر برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال لازم است که هر کاربر مراحل زیادی را پشت سر بگذارد. آرمسترانگ همچنین پیشنهاد کرده است که یکی از راه های افزایش کاربرد پذیری این است که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باید برای سرمایه گذاران خرده فروش، با استفاده از برنامه محبوب وی‌چت که یک برنامه چینی است، آسان‌تر شود.

جنبش اخیر علیه کوین بیس

او همچنین درباره شک و تردیدهایی که اخیرا علیه صرافی کوین بیس صورت گرفته است و از جانب انجمن انجام شده است، اظهار نظر کرد و در مورد جنبش اخیر که با نام DeleteCoinbase#  به راه افتاده بود، به عنوان مثالی از این موضوع اشاره کرد. این کمپین در واکنش به اکتساب شرکتی که توسط توسعه‌دهندگان قبلی جاسوس افزار اداره می شد، در اوایل ماه مارس راه‌اندازی شد.

این کارآفرین همچنین در پاسخ به سوال دیگری که از او پرسیده شد، گفت که بیت کوین را دوست دارد و می‌خواهد به موفقیت برسد. با این حال او به این موضوع اشاره کرد که در سال های 2013 و 2014 که درگیر بیت کوین شده بود، پشیمان است و معتقد است که امکان داشت این ارز دیجیتال به یک شبکه‌ پرداختی مقیاس پذیر برای همه تبدیل شود. آرمسترانگ همچنین اعتراف کرد که کاملا دست کم گرفته بود که مطرح کردن این ایده در انجمن بیت کوین تا چه اندازه می تواند بحث برانگیز باشد.

اتهام هایی که برخی افراد به او زده بودند که او به بیت کوین ارزش داده است، باعث شد تا او در نهایت نظرش را تغییر دهد و موضعش را نسبت به همه ارزهای دیجیتال و پروتکل های آن بی طرف اعلام کند. او در این مصاحبه اعلام کرد که از تمام ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد و صرافی کوین بیس هم تصمیم گرفته است تا به جای این که از برترین ارزهای دیجیتال حمایت کند، از تمام آن‌ها حمایت کند.

با توجه به گزارشی که سایت خبرگزاری کوین تلگراف منتشر کرده است، آرمسترانگ بارها و بارها علاقه اش را نسبت به بیت کوین اعلام کرده است. به عنوان مثال او در توییت‌هایی که مربوط به دهمین سالگرد تولد بیت کوین بوده است، نوشته است که بیت کوین اولین عشقش بوده است.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.