اخبار ارز دیجیتال

EverMoon، هوش و خلاقیت را به چالش می‌کشد

EverMoon، یک پروژه رمزارز مبتنی بر اتریوم، با افتخار، دیدگاه جسورانه خود را برای ایجاد تأثیرگذارترین جامعه در چشم انداز Web3 اعلام می‌کند. EverMoon دنیایی را متصور است که در آن افراد در هرطبقه اجتماعی که باشند، می‌توانند در یک اکوسیستم دانش‌محور رشد کنند و وب 3 بستری برای رشد و خلاقیت آنان باشد. EverMoon با توکنومیک‌های نوآورانه و تعهد خود به همراهی با جامعه، موانع را از بین می‌برد و دروازه‌ها برای تجربه فناوری بلاک چین باز می‌کند.

EverMoon در تلاش است تا محیطی را ایجاد کند که در آن افراد مختلف بتوانند با هم ارتباط برقرار کرده، همکاری کنند و پتانسیل‌های خود را به کار گیرند. این پروژه یک فضای حمایتی را ایجاد می‌کند که یادگیری مداوم، همکاری و رشد را پرورش می‌دهد. هریک از اعضای انجمن EverMoon دارای ارزش بسیار زیادی است، زیرا این پروژه با خرد جمعی پیش می‌رود.

در هسته اکوسیستم EverMoon، نشانه اصلی آن، $EVERMOON قرار دارد. توکنومیک EverMoon که برای شناسایی ورودی‌ها طراحی شده است و با ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه هماهنگ است. این تیم برای ایجاد یک اقتصاد پویا، جامعه خود را تشویق می‌کند.

توکنومیک EverMoon به چه شکل است و چند درصد مالیات به هرتراکنش تعلق می‌گیرد؟

کل عرضه توکنومیک این پروژه 1,000,000,000 دلار است که 5% مالیات به هرتراکنش تعلق می‌گیرد:

  • 1% خرید: یک درصد از هر تراکنش به بازخرید توکن‌های $EVERMOON کمک می‌کند.
  • 1% بازاریابی: یک درصد از هر تراکنش به ابتکارات بازاریابی جامع کمک می‌کند.
  • 1% کاهش قیمت: یک درصد از هر تراکنش به طور خودکار سوزانده می‌شود و مداوم عرضه توکن EverMoon را کاهش می‌دهد.
  • 1% تامین نقدینگی: یک درصد از هر تراکنش استخر نقدینگی را تقویت کرده و ثبات را برای توکن $EVERMOON تضمین می‌کند.
  • 1% مکانیسم توزیع مجدد: یک درصد از هر تراکنش بین دارندگان بازتوزیع شده و باعث ایجاد تعامل و وفاداری طولانی مدت در جامعه EverMoon می‌شود.

EverMoon با ماموریت ایجاد تأثیرگذارترین جامعه در حوزه Web3، افراد با پیشینه‌های مختلف را توانمند می‌کند، همکاری را تقویت می‌کند و موانع دسترسی به بلاک چین را از بین می‌برد. توکنومیک منحصربه‌فرد این پروژه یک اقتصاد پایدار و مفید ایجاد می‌کند و مشوق مشارکت اعضا در این پروژه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا