دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
سولانا و جهش ده‌برابری پس از سقوط ماه می

سولانا و جهش ده‌برابری پس از سقوط ماه می

مایکل ون دپاپ (Michaël van de Poppe) یک ویدئو در روز جمعه منتشر کرد که در آن به عملکرد سولانا، الگوراند و کازموس پرداخت.
سولانا یک صعود تقریبا ده برابری پس از ماه می داشته است که برای خیلی کاربران حسرت ورود ایجاد کرده است و شاید هم برای ورود کمی دیر باشد. اگر سولانا را با اتریوم سال ۲۰۱۷ مقایسه کنیم می‌بینیم که اتریوم هم در سال ۲۰۱۷ وضعیت مشابهی داشت و با ثبت کندل‌های به شدت عمودی به شما فرصت ورود نمی‌داد. اگر به ابتدای سال ۲۰۲۱ نگاه کنیم وضعیت مشابهی را در وراسیتی، انجین و تتا شاهد بودیم. دنت هم تجربه مشابهی داشت اما همه این‌ها بعدتر اصلاح زیادی داشتند.
نکته جالب اینکه این رشد‌ها با کندل‌های به شدت عمودی یک حس فومو و جاماندگی شدید در کاربران ناشی و تازه وارد و افرادی که با بازار‌ کریپتو آشنا نیستند ایجاد می‌کند. البته ون دپاپ پیشتر چند نقطه ورود خوب را در هفته قبل مشخص کرده بود. از جمله نقطه ورود در حدود ۱۴۵ دلار که البته این نقاط با قسمت‌هایی از نمودار به دست می‌آیند که یک مقاومت در آن‌ها شکسته شده است و ریتست قیمتی در آن چند بار اتفاق افتاده است.
اما او در نهایت جمع‌بندی می‌کند که شرایط فعلی سولانا اصلا برای ورود برای او جذاب نیست.
او در مورد فانتوم می‌گوید روند مشابهی را در این رمز ارز مانند سولانا شاهد هستیم و تنها نقطه ورود جذاب برای او قیمت ۹۱ سنت هست. با این حال وی اضافه کرد ممکن است فانتوم در محدوده ۱ دلار و ۳۰ سنت هم یک بازآزمایی قیمتی داشته باشد. قیمت ۱ دلار و ۴۵ سنت هم می تواند نقطه چرخشی و ورود باشد.
در مورد الگوراند دپاپ می‌گوید نکته جذاب تبعیت از چرخه‌های حرکتی است. مثلا در ماه مارس ۲۰۲۰ حرکت خوبی داشته است و پس از آن یک ساید‌ویز یا رنج داشته و پس از آن یک صعود خوب در انتهای جولای و ابتدای آگوست همان سال داشته است. این روند در ماه مارس ۲۰۲۱ هم اتفاق افتاد و این چرخه به راحتی در الگوراند ملموس است. بر مبنای نمودار فیبوناتچی مبتنی بر دوره‌های قبلی صعود، تارگت اول ۲ دلار و ۶۱ سنت بوده و به همین منوال می‌توان ۴ دلار و ۴۵ سنت تا ۵ دلار را به عنوان تارگت بعد از آن در نظر گرفت.
وقتی الگوراند با جفت بیت‌کوین بررسی می‌شود می توان دید که رشد اخیر پس از یک دوره کسب قدرت و تراکم بوده که به یک پرتاب منتهی شده است. یعنی برای حدود یک سال در درون یک رنج فعال بوده. در نهایت جمع‌بندی او این است که این رمز ارز هم فعلا نقطه ورود خوبی ندارد و باید منتظر یک بازآزمایی قیمتی دیگر بود و تاریخ نشان داده که الگوراند اصلاح‌های عمیقی داشته است.
در بررسی آلتکوین‌هایی که مانند سولانا درصدد پرتاب به بالا هستند می توان به کازموس اشاره کرد. کازموس پس از دو سال حرکت در سایدویز و رنج آماده حرکت به بالاست. زمانی که از این محدوده زیرسازی عبور کند می تواند یک حرکت بزرگ به سمت بالا داشته باشد. به اعتقاد دپاپ تارگت بعدی کازموس ۴۷ دلار و ۵۰ سنت خواهد بود.
برای داشتن کوینی که مانند سولانا رشد خواهد کرد باید به دنبال پروژه‌های لایه اول مانند تزوس و پولکادات بود.

منبع: کانال یوتیوبی مایکل ون دپاپ

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.