چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال بیت کوین کش BCHABC ، چیست؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش BCHABC )- ABC ) چیست؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش ABC  چیست؟

ارز دیجیتال بیت کوین کش BCHABC ، چیست؟

وضعیت فعلی بازار

شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال را می‌‏توان به عنوان یکی از بحرانی‌‏ترین شرایط تجربه شده در طول دو سال اخیر، تصور کرد. شرایطی که در آن، هر لحظه شاهد کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار هستیم. ولی از طرفی دیگر، با وجود کاهش ارزش ارزهای دیجیتال، این شرایط فرصت بسیار مناسبی را برای خرید ارزان‏‌تر ارزها فراهم نموده است.

چرا که کارشناسان بازار این عقیده را دارند که شرایط فعلی بازار، کاملاً موقتی بوده و در ماه‏‌های آینده، شاهد افزایش دوباره‌‏ی قیمت ارزهای دیجیتال در بازار خواهیم بود. پس می‌‏توان زمان فعلی را به عنوان یکی از بهترین فرصت‏‌ها در راستای خرید ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.

وضعیت فعلی بیت کوین کش

حال از طرفی دیگر، بر کسی پوشیده نیست که دلیل شکل‏‌گیری این شرایط، یک هارد فورک جدید در مورد ارز دیجیتال بیت کوین کش بوده است. به طوری که این هارد فورک جدید کل بازار را تحت تأثیر خود قرار داده و قیمت ارزها را به طرز فزاینده‌‏ای با کاهش شدید، دگرگون نموده است.

از طرفی دیگر باید گفت که اکثر کارشناسان بازار، عقیده داشتند که هارد فورک جدید بیت کوین کش، تنها یک حالت بروزرسانی ساده در مورد بیت کوین کش باشد. ولی با گذشت حدود زمانی تقریباً یک هفته‌‏ای شاهد آن هستیم که این هارد فورک جدید، شرایطی فراتر از یک بروزرسانی را باعث شده است.

پیش ‏بینی آینده‏‌ی بازار

در این بین، بیت کوین کش، ارز دیجیتالی است که نسبت به سایر موارد موجود در بازار، بیش‌‏ترین تأثیر را بر خود گرفته و با کاهش قیمت‏‌های شدید رو به رو شده است. البته همانطور که در بالا بدان اشاره شد، طرف مثبت این قضیه این است که می‏‌توان با قیمت‏‌هایی بسیار پایین‌‏تر، نسبت به خرید بیت کوین کش اقدام نمود.

چرا که کارشناسان بازار، این گونه پیش‌‏بینی می‏‌کنند که علت کاهش قیمت بیت کوین کش، به دلیل روی گرداندن برخی از صرافی‏ ها، از حمایت نسبت به این ارز دیجیتال بوده است. البته دلیل عدم حمایت صرافی‏ ها نیز، این بوده است که آن‏ها عقیده دارند، باید منتظر رسیدن بیت کوین کش به یک ثبات نسبی بود و سپس نسبت به حمایت دوباره‏ از فعالیت آن ارز دیجیتال اقدام نمود.

در واقع این موضوع در آخرین اطلاع ‏رسانی‏‌های صرافی‏ های مطرح بازار، عنوان شده است. پس با در نظر گرفتن این شرایط، می‏‌توان نتیجه گرفت که کاهش قیمت بیت کوین کش، کاملاً موقتی بوده و به زودی شاهد بازگشت دوباره این ارز دیجیتال به عرصه‏‌ی رقابت در بازار خواهیم بود.

توکن‏ های بیت کوین کش

در هارد فورک جدید رخ داده برای بیت کوین کش ، به دلیل اختلاف نظرهای موجود و حمایت‏‌های متفاوت به عمل آمده از جانب سهام‏‌داران بیت کوین کش، شاهد ظهور دو نوع ارز دیجیتال جدید در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌‏ایم. یکی از این ارزها، بیت کوین کش SV بوده و ارز دیجیتال دیگر نیز BCHABC می‏‌باشد.

در واقع از این هارد فورک دو ارز به وجود آمده‌‏اند و پیدایش و رقابت موجود بین این دو ارز دیجیتال جدید باعث شده است که وضعیت بازار به این وضع بیفتد. در حال حاضر نیز این دو ارز دیجیتال جدید در حال رقابت قیمتی و قدرت hash rate می‌‏باشند و علاوه بر تأثیرگذاری در وضعیت بازار، شرایط عرصه‌‏ی استخراج ارزهای دیجیتال را نیز با تغییراتی رو به رو کرده‌‏اند.

 

حال برخی از صرافی‏‌های قدرتمند موجود در بازار، از جمله صرافی Binance، اعلام کرده است که در خرید و فروش‎های خود در پلتفرم معاملاتی خود، این دو ارز را نیز وارد نموده است که این موضوع باعث جدی‌‏تر گرفته شدن این ارزهای دیجیتال توسط سرمایه‌‏گذاران بازار شده است.

 

منبع : coindesk

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.