ارز دیجیتال ملی پیمان

اولین ارز دیجیتال ملی | رمز ارز پیمان

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت با موضوع “انقلاب بلاک چین ” برگزار شده بود. در حاشیه این مراسم موضوعی که با سر و صدای زیادی همراه بود، اعلام ارز دیجیتال ملی بود. ارز دیجیتال ملی که با عنوان رمز ارز پیمان و با پشتوانه طلا معرفی شد، بنا شد تا با همکاری 4 بانک ملی، ملت، پاسارگاد و پارسیان شروع به کار کند. کشور ما به دلیل داشتن نیروی فکری و توان و ظرفیت‌های اندیشه‌ای بسیار خوبی که وجود دارد باعث رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌شود  و ایجاد این بستر نیز حاصل این ظرفیت علمی است.

رمز ارز پیمان

توکن اولیه ارز ملی پیمان بر اساس طلا صادر می‌شود. این توکن می‌تواند در قالب کیف پول در اختیار مردم قرار بگیرد و و دارایی‌هایی که اکنون به عنوان دارایی منجمد محسوب می‌شوند را وارد چرخه اقتصاد کند. دغدغه کارشناسان این است که از ایجاد تورم جلوگیری شود تا در راستای آن بتوان ارزش افزوده ملی در کشور خلق کرد. این کار باید با حمایت از تولید و کمک به اقتصاد کشور باشد. انتظار می‌رود به دنبال استفاده از این فناوری سرعت تراکنش‌ها در نقل و انتقالات سرمایه ای افزایش پیدا کند و بسترهای مالی تسهیل پیدا کنند.

رمز ارز پیمان

در نظر گرفته شده است که از رمز ارز پیمان یک میلیارد واحد توزیع ‌شود که در این میان ۲۰۰ میلیون پیمان برای میزبانان جدید صادر می‌شود. ۱۵۰ میلیون پیمان برای مردم عادی صادر می‌شود که طلای خود را به بانک ببرند و پیمان دریافت کنند. ۶۰۰ میلیون پیمان به صورت ماهانه به بازار وارد می‌شود که بتوان تراکنش‌ها را انجام داد. این مقدار بر اساس نیاز بازار تا این مبلغ تخمین زده شده است.

آینده رمز ارز پیمان

به گفته طراحان این ارز دیجیتال، با فرابورس در خصوص مباحث اولیه صحبت شده است و با آن تفاهم نامه اولیه‌ای انجام شده است که به ‌زودی فرابورس هم به‌عنوان ششمین میزبان به این شبکه وارد ‌شود.

بر اساس صحبت‌های انجمن بلاک چین ایران، انتظار می‌رود روزانه 10 میلیون دلار تراکنش انجام شود و این موضوع باعث می‌شود تا سرمایه گذاران زیادی به این عرصه وارد شوند و به انجام مبادلات ارزهای دیجیتال بپردازند.

ایران در تلاش است تا بتواند سیاست‌های جدید به کاربرد تا تحریم‌های آمریکا را خنثی کند. تحریم‌های ایالات متحده که توسط دولت ترامپ نسبت به برنامه هسته ای ایران تحمیل شده است، باعث شده است تا ایران نتواند در شبکه جهانی معاملات مالی حضور داشته باشد و این موضوع روی اقتصاد ایران اثر داشته است.

 

منبع: Bitcoinexchangeguide و altcoinera

4 نظرات

  1. سلام برای استخراجش چه تکنولوژی لازمه وابسته به CPU یا GPU هست؟؟؟؟

    • سلام
      برای استخراج از پردازش گر گرافیکی GPU استفاده می شود

      • سلام وقت بخیر میشه راه کامل استخراج ارز ملی را توضیح بدهید

        • با سلام. در حال حاضر امکان استخراج رمز ارز ملی نیست. بعد از ارائه رمز ارزها در بازار ، در صورت استخراج پذیر بودن ارائه خواهد شد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.