نمایشگاه اینوتکس (۲۰۲۲) با حضور و حمایت مالی اکسکوینو آغاز به کار کرد

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس، صبح امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور و حمایت مالی اکسکوینو شروع به کار کرد و تا ۲۳ اردیبهشت ماه در فضایی باز در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

نمایشگاه اینوتکس محلی برای تبادل اطلاعات و دانش فنی روز بین شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و کاربران دنیای فناوری است. از همین رو، اکسکوینو به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ایرانی، ضمن حمایت مالی از برگزاری این رویداد بزرگ با یک غرفه ویژه در آن شرکت کرده و میزبان علاقه‌مندان است. بسیاری از استارتاپ‌ها در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند که همین موضوع منجر به جذب سرمایه‌گذار برای آن‌ها می‌شود. محور کار این نمایشگاه برخلاف اکثر نمایشگاه‌ها که محلی برای ارائه و عرضه کالا هستند، تبادل دانش است.

در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس تلاش می‌شود تا به معرفی فناوری‌های روز دنیا پرداخته شود تا شرکت‌ها با این تکنولوژی‌ها بیشتر آشنا شوند و از آن‌ها در بهبود کالا و خدمات و پیش‌برد اهدافشان بهره ببرند. این تکنولوژی‌ها در دنیای اینترنت بیشتر بوده و باعث می‌شود تا تولید‌کنندگان محصولات و کالاهای خودشان را به مصرف‌کنندگان و یا مشتریان ارائه کنند و به دست آن‌ها برسانند.

ایجاد پل‌های ارتباطی مربوط به حوزه تکنولوژی بین تولیدکنندگان و مشتریان، معرفی تکنولوژی‌ها، دانش‌های روز دنیا و استارتاپ‌ها از اهداف اصلی اینوتکس است.

ایستگاه آینده نکستیشن Nextation از دیگر برنامه‌های این رویداد است که طی آن گفت وگو درخصوص جدیدترین فناوری‌ها همچون اینترنت اشیا، ساخت پیشرفته، علوم شناختی، مهندسی اقلیم متاورس و غیره که زندگی انسان‌ها و کسب وکارها را در آینده‌ای نزدیک متحول خواهند کرد.

از جمله سخنرانان ایستگاه آینده، رضا سلطانی، مدیر پروژه متاورس اکسکوینو است که ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت درباره تجربه حضور در متاورس توضیحات و بحث مفصلی خواهد داشت.

استیج اینوتکس جهت برگزاری سخنرانی‌ها، ارائه داستان‌های موفقیت و شکست استارتاپ‌ها، رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه، ‌معرفی نیازهای معدنی، ‌نفت و مواد‌غذایی و معرفی حکمرانی دانش بنیان در ایران ومقایسه آن با نمونه موفق جهان برای ۴ روز برگزاری نمایشگاه درنظر گرفته شده است.

نمایشگاه اینوتکس امروز بعد از ظهر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از فعالان نوآوری و فناوری کشور بصورت رسمی افتتاح می‌گردد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.