تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش و اتریوم و ایاس

تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال در بازار

تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال در بازار

تحلیل نوسانات روز بازار ارز دیجیتال

در سال‏‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال با رشد و توسعه‏‌ی چشمگیری رو به رو شده است و ارزهای دیجیتال زیادی وارد این بازار شده‏‌اند. همچنین به همین ترتیب نیز افراد زیادی در راستای سرمایه‏ گذاری در این بازار اقدام نموده و همه روز مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار هستند. ولی در این بین سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، برای رسیدن به موفقیت و کسب سود و درآمد بیش‏تر از بازار، نیازمند رعایت برخی از نکات و فاکتورها هستند.

یکی از مهم‏ترین این فاکتورها، دنبال نمودن نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال در بازار می‏ باشد. در واقع این موضوع از این منظر، اهمیت دارد که فرد با پیگیری قیمت ارزها و آگاهی از نوسانات اخیر، می‌‏تواند در راستای گرفتن تصمیمات و استراتژی‏‌های بهتر در خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام نماید. در این راستا قصد داریم در مورد برخی از ارزهای ارزشمند و پر کاربرد در بازار ارزهای دیجیتال که هم اکنون دارای بیش‏ترین درصد خرید و فروش در بازار هستند، بحث کرده و آنالیزی در مورد نوسانات قیمتی احتمالی این ارزها در اختیار شما قرار دهیم.

زمان طلایی خرید ارز دیجیتال اتریوم

در ابتدا به بررسی ارز دیجیتال اتریوم می‌‏پردازیم. این ارز دیجیتال در حال حاضر در بدترین وضعیت قیمتی خود در طول یک سال اخیر قرار دارد. به طوری که قیمت این ارز دیجیتال در روزهای قبل تا مرز قیمتی 170 دلار نیز کاهش پیدا کرد. ولی در عین حال اتریوم توانست با یک جهش رو به بالا، قیمت خود را تا حدود قیمتی 180 دلاری افزایش بدهد. گفته می‏‌شود که این ارز دیجیتال می‏‌تواند در روزها و حتی هفته‏‌های اخیر، نوسانات قیمتی رو به بالایی را تجربه نماید. لذا بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال بر این عقیده هستند که زمان فعلی، یکی از بهترین زمان‏‌ها، برای خرید ارز دیجیتال اتریوم می‌‏باشد.

بیت کوین کش ، مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت

حال به بررسی ارز دیجیتال بیت کوین کش می‏‌پردازیم. این ارز دیجیتال که با امیدهای بسیاری در راستای شکست بیت کوین و گرفتن قدرت بازار وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده بود. هم اکنون روزهای بدی را سپری می‌‏کند.

با توجه به نوسانات قیمتی اخیر ارز دیجیتال بیت کوین کش ، مشخص می‏‌شود که ارز دیجیتال بیت کوین کش در نوسانات خود، تقریباً از الگوی تغییرات قیمتی بیت کوین پیروی می‌‏نماید و در حال حاضر که قیمت بیت کوین کش در بازه ‏ی قیمتی 400 دلاری قرار دارد، به احتمال زیاد در چند ماه آینده، شاهد افزایش قیمت آن تا حدود قیمتی  700 دلاری خواهیم بود. خرید این ارز در شرایط فعلی، به عنوان یک سرمایه‏ گذاری بلند مدت تلقی می‌‏گردد.

افزایش قیمت ایاس EOS ، مستقل از نوسانات سایر ارزهای دیجیتال

در مورد ارز دیجیتال ایاس EOS هم باید گفت که این ارز دیجیتال در روزهای اخیر که بیش‏تر ارزهای دیجیتال دچار افت شدید قیمت شده ‏اند و تقریباً از نوسانات بیت کوین در کاهش قیمت خود پیروی می‌‏کنند، ایاس یک رویه‌‏ی دیگری را در دستور کار خود قرار داده و تقریباً می‏‌توان گفت که تغییرات قیمت ارز دیجیتال ایاس به سوی مستقل شدن در بازار پیش‏ می‏‌ر‌ود و به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، ایاس را در راستای انجام یک خیز بلند و رو به بالا در حال آماده سازی بوده و به احتمال زیاد در هفته ‏های آینده، شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال تا حدود 8 دلار خواهیم بود.

بیت کوین ، پادشاه ارزهای دیجیتال در روزهای آتی چه خواهد کرد؟

در نهایت نیز در مورد برترین ارز دیجیتال بازار، یعنی بیت کوین باید گفت که بیت کوین توانسته خود را تا حدود قیمت 6 هزار و 400 دلار برساند و پیش ‏بینی می‌‏شود که این روند رو به رشد و مثبت بیت کوین، در طی روزهای آینده، همچنان ادامه داشته و شاهد رسیدن قیمت این ارز دیجیتال تا مرز قیمتی 6 هزار و 700 دلار نیز باشیم که البته رسیدن به این حد قیمتی برای بیت کوین، مستلزم شکست مرز قیمتی 6 هزار و 500 دلاری می‏‌باشد.

در تحلیل‏ های بعدی و آینده، ارزهای دیجیتال دیگر را در دستور کار قرار خواهیم داد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.