پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
صرافی آنلاین ارز دیجیتال

شعبه‌های جدید یک صرافی در آمریکا و گسترش بازار ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال

 

سرمایه گذاری صرافی آنلاین ارز دیجیتال و رشد و توسعه ارزهای دیجیتال

در طی چندین سال اخیر، این همواره صرافی‌‏های آنلاین ارز دیجیتال بوده‎‏اند که با وارد کردن سرمایه ‏ی زیاد در بازار و ایجاد پلتفرمی قدرتمند برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، توانسته ‏اند  تأثیرات مستقیم و مثبتی را در روند رشد و توسعه‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. همچنین باید گفت که در طی ماه‏ ها و زمان‏ های قبلی همواره شاهد این امر بودیم که با حمایت و سرمایه‏ گذاری بیش‏تر صرافی‏ های معتبر در سراسر دنیا، بازار ارزهای دیجیتال شاهد نوسانات مثبتی در قیمت ارزهای خود بوده است. در واقع می‌‏توان گفت که تأثیرات سرمایه‏ گذاری صرافی‏ ها، همواره به صورت سریع و در حالت نوسانات مثبت و رو به بالا در بازار دیده می‏‌شوند.

فعالیت توسعه طلبانه ‏ی صرافی ارز دیجیتال  OKCoin  در سطح کشور آمریکا

حال در این بین، شاهد تعدد سرمایه‏ گذاری‏ ها توسط هر یک از صرافی ‏های معتبر و قدرتمند دنیا در بازارهای مختلف هستیم. آخرین مورد این سرمایه‏ گذاری‏ ها، مربوط به فعالیت ‏های توسعه طلبانه ‏ی صرافی ” OKCoin ” در سطح کشور آمریکا می ‏باشد. بدین صورت که صرافی آنلاین ارز دیجیتال ” OKCoin “، قصد دارد با افتتاح 20 شعبه ‏ی دیگر، ریشه ‏های فعالیت خود در بازار آمریکا را گسترش دهد. قرار است که شعبه ‏های جدید فعالیت صرافی ” OKCoin “، به صورت پلتفرم‏‌های تبدیل ارز به ارز باشد.

بدین معنا که در این پلتفرم ‏ها، از طریق تبدیلات ارزهای دیجیتال به یکدیگر، افراد می‏‌توانند نسبت به انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف، اقدام نمایند. از طرفی دیگر باید گفت که صرافی آنلاین ” OKCoin ” در این فعالیت‏ ها، تمامی قوانین و مقرارت مالی وضع شده در ایالت ‏های سرمایه‏ گذاری شده را به طور کامل رعایت خواهد نمود و این سرمایه ‏گذاری، مغایرتی با مقررات مالی ایالت‏ ها نخواهد داشت.

افتتاح حدود 20 شعبه جدید صرافی OKCoin : جذب سرمایه های بیشتر ، توسعه و رونق ارزهای دیجیتال !

حال این سوال پیش می‏‌آید که سرمایه‏ گذاری صرافی ” OKCoin “، از چه لحاظ می‏‌تواند باعث گسترش و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال گردد. کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این موضوع را بدین صورت تحلیل می‏‌کنند که با افتتاح حدود 20 شعبه‏ جدید این صرافی که  در نوع خود رقم قابل توجهی است، می‌‏تواند فرصت‏ های سرمایه‏ گذاری را برای تعداد افراد بیش‏تری در سطح کشور آمریکا که از لحاظ جمعیت نیز به عنوان یک کشور پر جمعیت محسوب می‏‌گردد، در پی داشته باشد.

در این راستا، با ورود تعداد بیش‏تری از سرمایه‏ گذاران در بازار، در نتیجه، شاهد ورود و رد و بدل شدن سرمایه‏ های بیش‏تری در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود و از طرفی دیگر نیز، ارزهای دیجیتال، بیش‏تر توسط سرمایه‏ گذاران خریداری شده و به فروش خواهند رسید که این عامل باعث رونق تک به تک ارزهای دیجیتال معامله شده، خواهد شد.

همچنین باید در نظر داشت که پیاده سازی این چنین سرمایه ‏گذاری بزرگی در کشور آمریکا، که یکی از زادگاه‏ های توسعه ‏ی ارزهای دیجیتال محسوب می‌‏گردد، می‏‌تواند باعث افزایش اعتماد و اطمینان عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال شده و از این نظر هم، افرادی که تا به حال نسبت به فعالیت در این زمینه با تردید نگاه می‏‌کردند، اینک می‏توانند به راحتی و با اعتماد و با توجه به همگانی بودن استفاده از صرافی ‏ها، در راستای سرمایه‏ گذاری و استفاده از فرصت‌‏های کسب درآمد، وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند. حال باید دید در روزهای آینده، بازار ارزهای دیجیتال چه عکس ‏العمل‏ هایی را در رابطه با این سرمایه‏ گذاری انجام خواهد داد.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.