سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۶ بهمن)

  • کاردانو ۱ میلیون دلار برای ارتقای کیف Daedalus اختصاص می‌دهد

تیم نرم افزاری کاردانو جزئیاتی از در دسترس‌ترین و بلندپروازانه‌ترین پروژه این شرکت را فاش کرد. چهارمین فاز پیاده سازی Project Catalyst با بودجه ۱ میلیون دلاری بر روی توکن های ADA در حال اجرا است. این پروژه در جهت سهولت رشد اکوسیستم کاردانو و ارتقای کیف پول مخصوص این شرکت با نام Daedalus کلید خورده است که از هاردفورک شبکه پشتیبانی می‌کند.

منبع: u.today

  • بنیان‌گذار ریپل تعداد ۴۰ میلیون دیگر از ریپل‌های خود را فروخت

جد مک‌کالب (Jed McCaleb)، بنیان‌گذار شرکت ریپل تعداد ۴۰ میلیون XRP خود را فروخت و مجموع داریی وی به زیر ۵۰۰ میلیون XRP رسید. مک‌کالب پس از جدایی از ریپل در سال ۲۰۱۳ به صورت پیوسته ریپل‌های خود را فروخته است و دارندگان این ارز را ناامید کرده است. وی پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ریپل، فروش ریپل‌های خود را برای مدتی متوقف کرده بود.

منبع: cryptoglobe

  • کمیسیون بورس آمریکا: بازار برای ETF بیت کوین آماده است

هستر پیرس (Hester Peirce)، یکی از اعضای کمیسیون بورس آمریکا در مصاحبه‌ای گفت اکنون بازار برای عرضه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) برای بیت کوین آماده است. وی افزود مردم به ترید بیت کوین اشتیاق دارند و اگر این مهم با روش‌های طبیعی مانند ارائه آن به صورت یک محصول قابل ترید در صرافی (ETP) ارائه نشود، آن‌ها به دنبال روش‌های دیگری می‌روند که چندان مطلوب نیست. پیرس به مادر کریپتو (crypto mom) مشهور است.

منبع: coindesk

  • بیت کوین به رکورد قیمتی جدید دست یافت!

بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۴۹.۴۰۰ دلار رسید و یک قدم دیگر به شکست سطح روانی ۵۰ هزار دلار نزدیک‌تر شد. افزایش قیمت بیت کوین با پشتیبانی نهادهای سرمایه‌گذاری همچنان ادامه دارد. این در حالی است که اتریوم در محدوده ۱۸۰۰ دلار تثبیت شده است و به آرامی در حال بالارفتن است.

منبع: coinmarketcap

  • موسسات مالی تاکنون ۳ درصد از کل بیت کوین‌های عرضه شده را خریداری کرده‌اند

تقاضا توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری به سرعت در حال افزایش است و کارشناسان بر این باورند که این افزایش تقاضا به زودی موجب کمبود عرضه خواهد شد. در حال حاضر ۳ درصد از کل بیت کوین‌های عرضه شده و در گردش، متعلق به موسسات مالی است. داده‌ها نشان می‌دهد که تاکنون ۲۴ موسسه بیش از ۴۶۰.۵۰۰ بیت کوین جمع‌آوری کرده‌اند که ارزش حدودی آن معادل ۲۳ میلیارد دلار است.

منبع: cointelegraph

  • بیت کوین تا پایان سال به سادگی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار SkyBridge Capital و مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید گفت بیت کوین به سادگی می‌تواند تا پایان سال میلادی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار برسد. وی می‌گوید اگر در سبد سرمایه‌گذاری خود در کنار طلا و سهام و غیره بیت کوین نگهداری نمی‌کنید به این معنی است که بیت کوین را دست کم گرفته‌اید. بیت کوین آینده بسیار خوبی دارد.

منبع: cryptoslate

  • دومین سرقت پروژه‌های دیفای به ارزش ۳۷.۵ میلیون دلار

پروتکل‌های مالی غیر متمرکز بار دیگر قربانی یکی از بزرگ‌ترین حملات هکرها شدند که منجر به از دست رفتن ۳۷.۵ میلیون دلار شد. پروتکل Cream Finance هدف حمله هکرها در بستر دیفای بوده است. این سرقت با نفوذ به باگ موجود در بخش وام دهی این پروتکل انجام شده است. آلفا فایننس موضوع را تحت بررسی قرار داده و اعلام کرده است که مشکل برطرف شده است.

منبع: Nasdaq

 

  • امکان خرید مستقیم بیت کوین از خود پردازهای یک بانک آمریکایی برای اولین بار

بانک بلوریج، نخستین بانک در ایالات متحده است که امکان خرید مستقیم بیت کوین از ۱۹ خودپرداز خود را می‌دهد. در پی این خبر سهام این بانک رشد بیش از ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

منبع: coindesk

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.