پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
در پس پرده ی این افزایش قیمت اتریوم چه می‌گذرد؟

در پس پرده ی این افزایش قیمت اتریوم چه می‌گذرد؟

در پس پرده ی این افزایش قیمت اتریوم چه می‌گذرد؟

در پس پرده ی این افزایش قیمت اتریوم چه می‌گذرد؟

رینگ مبارزه کریپتو کارنسی ها با بازار خرس

در هفته گذشته، بالاخره بیت­کوین طلسم قیمت خود را شکست و به حدود 4200$ رسید. اما پرچم­دار رشد و پیشرفت کریپتوکارنسی­ ها اتریوم است!

به طور باورنکردنی، طی یک هفته قیمت اتریوم ETH از 85$ به 130$ افزایش پیدا کرد که این رویداد در گرو رشد سهم بازار آن یا Market Cap روی داد. به طوری­که سهم بازار ارز­های دیجیتال از 102 میلیارد دلار به بیش از 134$ میلیارد افزایش یافت.

دلیل این موفقیت اتریوم چه بود؟

هفته گذشته، شرکت توسعه اتریوم “ConsesnSys” آمادگی خود را برای اخراج بیش از 50% از کارکنان 1200 نفره‌­اش را برای کاهش هزینه­‌ها اعلام نمود. جوزف لوبین موسس اتریوم و مدیرعامل این شرکت، در تلاش بود تا افراد با کم‌­ترین ارتباط با آینده این استارت­آپ را تعدیل نیرو نماید.

DApps

این شرکت با ارائه خدماتی نظیر MetaMask, Truffle و Alethio جریانی حیاتی برای ارز اتریوم محسوب می­‌شود. با افزایش قیمت اتریوم، این برنامه­‌ها امکان فعالیت عادی خود را پیدا خواهند نمود. این اپلیکیشن­‌ها امکان به اشتراک­‌گذاری برخی اطلاعات به صورت کاملا ناشناس و ایمن (خرید­ها، تبادلات مالی، ارسال دیتا، ارسال رای و …) را مبتنی بر بلاک­چین میسر می­‌کنند که در آینده‌­ای نزدیک بسیار حیاتی خواهند بود. به زودی در اکسکوینو به این نرم افزار­های غیرمتمرکز موسوم به DApps خواهیم پرداخت.

اعتماد سرمایه گذاران و حمایت رسانه ها از اتریوم

جوزف لوبین بنیان­گذار و مدیرعامل این شرکت، در اوج بحران کریپتو­ها در این رابطه گفت:

“با وجود مشکلات شرکت، ConsenSys همچنان سالم پابرجا بوده و در حال متعادل نمودن اولویت­‌هاست.”

این جابجایی و شفافیت رسانه­‌ها را به حمایت از او واداشت و نقش کوچکی در بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران به این شبکه محبوب ایفا کرد.

پس از این خبر، اشاره به Constantinople  اتریوم، پروژه‌­ای که در 14 ژانویه (24 دی ماه) و در بلاک 7.080.000 شروع به کار خواهد کرد، افراد را بیشتر به اتریوم علاقه­‌مند نموده و موجب اعتماد­سازی بیشتر گردید. این طرح که مبتنی بر Etherum 2.0 می‌­باشد، به­‌جهت ارتقاء هر چه بهتر اتریوم، کاهش هزینه و افزایش سرعت پردازش تراکنش ها است.

افزایش سرعتی که بر مبناء الگوریتم PoS کار نموده، تاییدیه ­های همگام‌­سازی را به 8 الی 16 ثانیه کاهش می‌دهد و در مقیاس 1000 برابری کاهش می­‌دهد.

با انتشار این خبر و کمی بهبود وضعیت بیت­ کوین، همین مسئله موجب کاهش ترس­‌ها و اطمینان خاطر سرمایه­ گذاران گردید و آن را به یکی از بهترین پیشرفت‌­های ارزهای دیجیتال تبدیل نمود.

پشتیبانی ارگان های دولتی از اتریوم

شایان ذکر است، ارگان‌­های دولتی نظیر بورس سهام شیکاگو (موسوم به CBOE) “ کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده ” (موسوم به CFTC) تلاش نموده‌­اند تا با این الگوریتم بیشتر آشنا شده و سهمی در توسعه آن داشته باشند. ضمنا طبق اخبار تمایل دارند تا بتوانند به عنوان پشتیبان این ارز فعالیت کنند.

آیا اتریوم جایگاه بیت کوین را خواهد گرفت؟

در ادامه شفافیت­‌های مدیرعامل ConsenSys و حمایت­ های دولتی کشور آمریکا (به نوعی) نقش بسیار مهمی در رشد این ارز داشته­‌اند. تا حدی که به نظر می­‌رسد پس از تاریخ قید شده، محبوبیت اتریوم به اندازه بیت­ کوین افزایش یابد. بنابراین تاکنون افزایش چشمگیر قیمت اتریوم  توانسته بازار اتریوم و DApps ها را حفظ نماید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اتریوم می‌تواند جایگزین بیت­ کوین در سال 2019 باشد؟

منبع: ethereumworldnews

اکس کوینو  | خرید و فروش اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال

اکس کوینو پلتفرم  خرید و فروش اتریوم پرفکت مانی ، ووچر ،بیت کوین ، لایت کوین ، بیت کوین کش و ریپل است .   که با عضویت در آن علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  ، و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال ،  امکان نگه داری ارزهایی چون بیت کوین ، لایت کوین و بیت کوین کش را نیز در کیف پول های امن و  اختصاصی خود در سایت اکس کوینو خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی و اطلاعات  شما ،  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز به صفر خواهد رسید .

بعلاوه تیم فنی اکس کوینو با ارائه نرم افزار اندروید خرید و فروش  بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح ، امکان دسترسی آسان تر و مشاهده قیمت روز خرید و فروش بیت کوین  ارزهای دیجیتال شما را در هر لحظه فراهم نموده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.